3. Személy P.O.V
A következő hétfőnKomarut a bátyja nagy nehezen fel keltette.
"Komaru. Komaru. KOMARU KELJ MÁR FEL!"
"Mi? Menyi az idő?"
"7:45"
"MIÉRT NEM KELTETÉL FEL!"
"Mert aludtam"
"Makoto"
"Igen"
"Anyád"
"Há de a te anyád is"
Komaru ez után dühös feljel ki tesékelte a szobáljából a testvérét. Gyors fel öltözöt a bátyjától lopot puloverébe és egy farmer nadrágba majd elindult. A lépcsőn le fele menet majd nem pofára eset, majd fel kappta az uzsonnáját, és ki rohant az ajtón kövben vélettlen fellökve bátyát.
"Bocsi"
Kiáltot visza.
"Oh hogy a...."
Mondta Makoto miközben elindult a testvére után. Pontosan egy perc késésel érkeztek meg az iskolába.
"NE FUSATOK A FOLYOSÓN! MÁR A TEREMBEN KÉNE LENNETEK." Kiáltott utánuk a folyosó felügyelő kamera diák. Isimaru Kiyotaka.
"Bocsi Taka..." mondta Makoto miközben gyors be ment a termükbe. Komaru a bátya példáját követve elindult a terme felé.
"Elnézést a késésért"
"Nyugodjá le, nincs itt a tanár." Mondta a szöszke gengster gyerek.
"Mi?"
"Hé! Legyél már egy kicsit kedveseb. Baby gengster"
Mondta a gimnasztikus lány.
"Meg mondtam hogy, ne hívj így te kurva!" Válaszolt 'kedvesen' Fuyuhiko.
"Naaa haver." Szólaltmeg a cápa fogú srác.
"Még mindig nem vagyunk haverok."
"Ahh mért?" Válasz helyet csak fel rakta a lábát az asztalra és hátradölt.
"Oké?.." Mondta Komaru 'maga bisztosan' majd le ült Ibuki mögött a helyére.Komaru P.O.V
"Mit játszol?" kérdeztem a melletem ülő kézi konzolos lánytól
"Hahó? Chiaki? Chiaki? CHIAKI?" Lassan fel nézet és fáradt hangon kérdezte
"Igen?"
"Mit játszol?" Kérdeztem ismételtem.
"Tetrist"
"Na végre valmi amit ismerek." Ezt lehet nem kellet volna ki mondanom ugyan is úgy nézet rám mit aki meg akar ölni. El is vesztete közben a játékot.
"Komaru. Ne idegesítcs. Hogy nem ismerted a Pokémont?!"
"Hát ő-"
"Itt vagyok. Elnézést diákok. Teruteru már megint Junkot kergete." Mondta a tanárnő ahogy be lépet a terembe.
"Azért nem kellet volna egy zsákban visza hoznod." Szólat meg Mahiru.
"Most már mindegy... Majd Mikan segít rajta ugye?"
"I-igen. Egy pilanat."
"Segítek le cipelni az orvosiba." Szólatmeg a legerősebb diák. Nekomaru.
"Rendben mindenki más figyeljen ide" Mondta a tanárnő majd el kezdte az órát.
YOU ARE READING
Tokomaru
FanfictionEz egy kissebb(persze kris persze, csak má vagy a 20. Fejezetnél vagy és mgé mindig alig haladta a sztori, de igazad van kisseb) tokomaru fanfictcion lesz ( már ha valaha el készül khm khm). Ennek a történetnek a világa kicsit eltér az eredeti dan...