Öltöző

29 3 6
                                    


Komaru P.O.V.

Oké ezt most hadjuk inkább... Milyen orám lesz? Csak egy kötelező tesi óra. Nem tudom ki találta ki hogy mi ilyenkor tesizünk de én megölöm. Ráadásul még makoto is ott lesz mert együtt van tesink...remek.

Makoto P.O.V.

"Na végre Naegi, már váltalak"
"Byakuya! Ezt most muszály volt?!"
"Mi?"
"Ne játszd a hülyét! Tudod hogy, Komarunak még nem meséltem rólunk!"
"Akkor jobb ha majd most mesélsz mert már ugy is tudróla."
"..."
"Oké oké bocsánat."
"Köszönöm"

3. Személy P.O.V.

Komaru míg a töbiek még a teremben voltak elindult az öltözőbe. Amikor odaért ismét hangokat hallot. Valaki beszélt.
"Már kezd kibaszotul elegem lenni ebből a kurvábol." Szólalt meg a hang pont amikor Komaru meg szólat volna.
"Mármint. Mi a faszom olyan fontos benne hogy, nem ölhetem meg?" Komaru elkezdet ki hátrálni az öltözőböl amikor véletlen meg botlot.
"ha? KI A FASZOM VAN OTT?" kiáltot ránk a lány a szoba másik feléből.
"Toko?"
"...Jill. Mégis menyit halotál?"
"S-se mennyit"
"Aha aha el is hiszem. Kurvára nem beszél eről senkinek vagy fel nyársalak! -" mondta jill miközben rá fogot Komaru ra egy ollot.
"-momdjuk nem is lenne akora pazarlás rád vesztegetni az ollóim előbb utóbb lehet úgyis rajtuk végeznéd." mondta és a monológja után egy hangos nevetésben tört ki miközben Komaru félve és zavarodotan nézte.
"Mi van má? Mért nézel úgy mint ha szelemet látál volna? Nem ölet meg! Legalábis még."
Szolalt meg majd elrakta az ollót.

TokomaruDove le storie prendono vita. Scoprilo ora