Üzenet

25 3 0
                                    

3. Személy P.O.V

"Haza értem!" kiáltott Komaru miközben csukta be maga mögött az ajtót.
"Mi tartott ennyi ideig ?" kérdezte Makoto a konyha asztal mellől.
"Hát. Találkoztam egy hosszú lila hajú lányal, valószínűleg Toko. Ja meg körbenéztem a könyvtárban."
"Csak Tokoval találkoztál? " kérdezte hogy meg bizonyosodjon arról hogy még nem ismeri Jillt.
"Öm... Igen miért baj?" kérdezte Komaru értettlenül.
"Ja ,nem csak biztosra akartam menni hogy nincs bajod."
"Nem nincs..." Mondta el szomorodva
"Történt valami?"
"Hát..." Kezdte ,mi közben le ült a bátyjával szemben.
"Tokot valaki zaklatja?"
"igen..." válaszolt húgának és közben le nézet az asztalra Komaruról
"...de nem hajlandó elmondani senkinek hogy, ki vagy kik zaklatják. Még Byakuyának sem , ami elég furcsa hisz neki mindent el mond ,hiába próbálja folyton le rázni magáról." Mondta Makoto és egy kínos nevetéssel próbálva oldani a hangulatot.
"Szerintem én most fel megyek" Mondta Komaru ,majd fel kelt az asztaltól és fel sétált a lépcsőn a szobájába.

Makoto P.O.V.

szerencse hogy nem találkozott Jillel, hisz ki tudja mit csinál... Igaz meg ígérte hogy nem fog bántani senkit de... ezt nem tudhatjuk biztosra. Bár Byakuya azt mondta hogy Genocider Jack az az Jill csak fiukat öl... szóval Komaru biztonságban van... Ugye?

Komaru P.O.V

Nem hiszem el hogy a 'legjobb' iskolában is ez megy... Mondjuk min lepődök meg?... Valamit tehetek érte...nem?
*pip*
"ha?" Ibuki?

👾💜👁️‍🗨️Ibuki👾💜👁️‍🗨️

Halló
Van kedved találkozni Ibukival és Mikannal?😁

Ö. Ja persze. Mikor/hol?

4:30 az iskola meletti parkban a szökő kútnál.

Ok.

Van 10 percem el készülni... Szerintem maradok a jelenlegi ruháimban...

TokomaruWhere stories live. Discover now