Öltöző 2

17 3 0
                                    

3.Személy P.O.V.

"...Te...még is mire készülsz?" Kérdezte Komaru remegve
"Akkor lehet ténleg nem halotad...NA MINDEGY!" Kezdte a vörös szemú lány.
"Ha nem tudod nem fogom el mondani. Ja és ha lehet ne említsd senkinek ezt az egészet ok? Nem akarom hogy neki áljanak ismét meg keresni, ha tudnád milyen kurva nehéz volt le rázni őket!" Mondta miközben el indult vissza az öltöző másik felébe.
"Még ott maradsz a földön vagy mi a faszom lesz?"
"B-bocsánat?" Szólat meg Komaru majd egyből még mindig remegve fel kelt.
"Nyugodj má le, nem bántalak... Még"
"Oké....?" Felelt Komaru majd megpróbált ki menni a szobából.
"Mi elött ki mész legalább a nevedet mond már meg bazdmeg!
" NAEGI KOMARU " Kiáltot majd ki rohat és maga mögött be csapta az ajtót.
" Komaru, jól vagy? " Futott oda hozzá Ibuki.
" Azt hiszem... " Válaszolt Komaru miközben próbálta feldolgozni hogy mi történt az elmúlt pár percben.
"Akkor miért kiabálsz? Ne ilyeszteges!"
"Renben és bocsi..."
"Na, mennyünk be hamarosan úgy is tesink lesz" Mondta Ibuki és megpróbálta kinyitni a Komaru mögötti ajtót.
"Ez nem hiném hogy jó ötl-" Mi elöt be fejezhette volna az ajtó már nyitva volt. Ibuki be ment majd Komaru félve követte.
"Ahh! Jézus... Kopodjatok mi elött be léptek!" Szólalt meg Toko a szoba túl oldaláról
"Bocsika. Legözelebb kopodog" Kért bocsánatot Ibuki, miközben Komaru csak csönben állt és még zavarodotaban nézet Tokora mint Jillre.
"M-Miért nézel így rám?! TUDOM CSUNYA VAGYOK DE NEM KELL BÁMÚLNI!" Ki áltot Komarura Toko.
"Mi? Nem! Dehogy! Csak ösze vagyok zavarodva nyugi. Nem gondolom hogy csúnya lenél vagy akármi, nem kell aggódnod!" Magyarázkodot Komaru.
"Persze..." Mondta Toko majd el fordult.
"Bisztos jól vagy?" Hajólt Komaruhoz Ibuki.
"Igen, igen... Csak öltözünk át oké?"
"Okés" mondta majd elkezdtek őkis át öltözni.

TokomaruWhere stories live. Discover now