Valentine's part

147 8 2
                                    

Z pohledu Seleny...

"Miluju tě Seleno." Čekl mi Justin po dlouhém vášnivém polibku. "I já tebe." usmála jsem se a začala jsem ho znova líbat. Juss rukama prozkoumal každou část mojeho těla. Silně mi zmáčkl zadek, já vzdychla a to bral jako možmost mi dát do pusy jazyk. V mojí puse začala 3. světová s našimi jazyky.
Jay mě pořád držel za zadek, tak jsem toho využila a obmotala jsem si nohy kolem jeho pasu. Justin mě přimáčkl ke stěně, divoce mě líbal a přitom mi držel jednu nohu.
Sundala jsem mu triko a on udělal to samé. Chytl mě a utíkal se mnou do ložnice sřejmě. Hodil mě na postel, on byl nademnou a pořád jsme se líbali. Já jsem sundala Justinovi tepláky a Juss chtěl udělat to samé, ale vzpomněl si, že on mě svlíkal a že mám na sobě jenom kalhotky. Když mu to došlo tak se usmál a vrhl se na můj krk. Začal mi ho různě sát a kousat. Pak zvedl hlavu, prohlídnul si ho a mě bylo hned jasné, že mi udělal cucflek. Snad to zítra nějak zamaskuju.

Najednou jsem ucítila nějaký pohyb podemnou. Ano je to tak.. Justin hledá zapínání od podprsenky, jedním tahem ji rozepnul a hodil ji někam do prostoru ložnice. Všimla jsem si, že Jussovi se už dělá pěkná boule mezi nohama. Sundala jsem mu boxerky a měla jsem výhled na jeho pýchu v pozoru. Při pohledu a kombinaci na jeho pýchu a jeho vypracovaného těla, jsem myslela že si ukoušu ret do krve.
Ani jsem si toho nevšimla a už jsem byla bez kalhotek. Justin mě dlouze a vášnivě políbil a pak do mě celou jeho délkou.
"Ach!" Oba dva jsme hlasitě vzdychli. Jay se ve mě začal pohybovat. Nejdřív pomalu a pak postupně zrychloval. Spojil naše rty v jedny. Vnímala jsem pouze jeho. Nic kolem neexistovalo.

Čím dál víc se zrychloval. Blížil se náš orgasmus. "Oh... Ah... Jussi!!" Vykřikovala jsem při každém přírazu. Obmotala jsem si moje nohy okolo jeho pasu a přirážela pánví oproti té jeho.
Po chvíli jsme dosáhli našeho vrcholu. Svalil se vedle mě a jeho hruď se zvedala neuvěřitelnou rychlostí.
"Byla si dokonalá... jako vždycky." Políbil mě. "Tys taky nebyl úplně k zahození no..." začla jsem se smát a za chvíli jsem cítila něco měkého na mojem obličeji. On mě praštil polštářem!!!
"Pff..." Zkřížil si ruce na hrudi a udělal uražený obličej. "Ale noták..." smála jsem se. Juss to nevydržel a začal se smát se mnou.

Lehla jsem si na jeho hruď a usínala. Justin to asi poznal, tak vzal peřinu a přikryl nás.
"Dobrou noc princezno moje." Políbil mě na hlavu. "Dobrou princi můj.." Řekla jsem a už jsem usínala, když v tom jsem ještě uslyšela, jak Justin promluvil a myslím si že asi nepočítal s tím že to uslyším, prostě si to řekl pro sebe. "Teď tě už budu mít u sebe navždy." zašeptal a já se už ponořila od říše báječných snů.

*RÁNO*

"Princezno... budíček. Vstávejte protože vám to vystydne." Uslyšela jsem ten nejkrásnější, melodický hlas, který se rozléhal v mých uších a který patří jedině jemu... Justinovi Drew Bieberovi.
Protáhla jsem se a otevřela jsem oči. Justin se skláněl nademnou s krásným okouzlujícím úsměvem. "Říkal si něco, že mi něco vystydne?" Hned jsne se začali smát. "Ty snad myslíš jenom na jídlo." Prohlásil Jay. "No jo furt... takže dobré ráno princi." řekla jsem s úsměvem. "Dobré ráno princezno." Políbil mě a mě se ten pocit po ránu tak líbil, že jsem si obmotala ruce kolem jeho krku a prodloužila náš polibek.

Když nám došel dech, tak jsme se "odpojili" od sebe. Dívali jsme se navzájem do očí. "OK ale teď už mi můžeš dát to jídlo ne?" Pronesla jsem po chvíli. Juss se začal jako na povel smát. "Lásko jestli sis nevšimla, máš tu snídani hned vedle sebe." Podívala jsem se vedle sebe a byl tam tác s míchanými vajíčky a s pažitkou. "Wow!! Děkuju!" Posadila jsem se, dala jsem si na klín tác s jídlem a začla jíst.
"V klidu, nikdo ti to nesní, nezadus se." Smál se. "Když já mám hlad a miluju vaječinu, tak se nediv no."
"No jo klid, nebíj mě." Usmál se. "Co budem dneska dělat?" Dala jsem si sousto do úst a podívala jsem se na něho. "No.. nevím. Co budeš chtít." Pokrčil rameny. "Tak ještě uvidíme." Usmála jsem se na něho a pokračovala v jídle.

I know, I know, I know....
Je strašně, strašně, strašně moc krátká, ale teď poslední dobou nemám vůbec čas psát kvůli osobních důvodů. Ale slibuju, že až to všechno bude O.K. tak vám napíšu konečně nějakou dlouhou část.
A mimochodem.... dneska je přece Valentýn, tak si ho užíjte nejvííííc!!! Já vím že jsem vám už přála, ale i tuhle část jsem pojmenovala "Valentine´s part" takže asi tak...

-Tess:33

As Long As You Love MeKde žijí příběhy. Začni objevovat