Z pohledu Justina...
Tak tohle ji nedaruju. Pomsta bude sladká.
Přišel jsem za ní do obýváku.
"No... takže za to že si mě takhle tam nechala a nebylo to od tebe vůbec pěkné."
"No..?"
"Tak za to zaplatíš!"
"Už se bojím." řekla ironicky.
Přehodil jsem si ji přes rameno a utíkal s ní do bazénu.
"Justine, prosím ne! Já už budu hodná! Prosím!" Snažila se mi vyškubnout.
"To sis měla rozmyslet dřív zlatko." Pořádně jsem se rozběhl a skočil kufr s ní do bazénu.
Postavil jsem se a když se vynořila a nadechla se, ponořil jsem ji zpátky pod vodu."Takže? Poslouchám?" Řekl jsem po chvíli.
"Omlouvám se ti miláčku. Už to nikdy neudělám. Přísahám." Zvedla dva prsty na gesto, že slibuje.
"O.K. odpuštěno, ale příště si dávej bacha. Takhle mě nechat nadrženého, to není dobrý."
"Tím chceš narážet na co?" Zeptala se mě s mírně zadušeným hlasem a s malým úsměvem.
"No... to nechceš vědět."
"Jo? Myslíš..?" Začínala svůdně. Pomalu ale jistě se blížili k mému rozkroku, který potom jemné pohladila.
"Nech toho, jinak budeš litovat." Zvedl jsem jeden prst na gesto výstrahy.
"Hm...." jenom mi... jak to říct... "oznámila" a pokračovala dál. Mezi nohama už se mi dělal pěkná boule.
"Já tě varoval!" Chytl jsem ji za pas a vylezl s ní z bazénu. Chytl jsem ji za zadek, nadzvedl jsem ji a ona si obmotala nohy kolem mého pasu.
Líbal jsem ji po tu celou dobu, co jsem s ní šel do ložnice.
Otevřel jsem dveře a hodil ji na postel. Lehl jsem si nad ní a začal ji zasypávat polibky. Jel jsem od rtů, ke krku, hrudníku, bříšku až jsem narazil na její podbříšek.Sundal jsem ji cha chi tepláky a odhodil je někam pryč. Ona mi sundala triko. Líbal jsem ji na těch jejich dokonalých rtech.
Začínala mi sundávat kalhoty.
"Ty nadržená dračice!!" Zasmál jsem se a dál ji vášnivě líbal.
Sel se jenom pousmála a spolupracovala se mnou.
Sundal jsem ji tílko a už mi stálo v cestě pouze její spodní prádlo.
Ji v cestě stáli pouze moje trenýrky. Takže když to tak vemu, tak je to 2:1 pro ni. To není fér! Musím to změnit. Sundal jsem ji podprsenku a slastně se díval na její poprsí.
Cítil jsem štiplavou bolest na moji zádech. Dala mi facku na zádech. Tak nadržená.Přestával jsem se krotit. Ztrhl jsem z ní kalhotky a ona mi sundala trenýrky. Podívala se na mě takovým divným pohledem.
"Neboj, koupím ti nové." Usmál jsem se na ni políbil ji a tvrdě do ni vnikl. Oba jsme zavzdychali.
Začal jsem se v ni rychle pohybovat. Musím přiznat, že jsem byl tvrdej. Ale tak nemá mě provokovat. Může si za to sama.
Naše vzdychy a výkříky se rozléhali ne v pokoji, ale v celém domě.
Obmotala si nohy kolem mojeho pasu.
"Kurvaaaa..... O-M-G!!!" Jak jsem řekl. Přestal jsem se krotit.
"Justine... pojď!! Pojď!!" Křikla. Jde vidět, že se ji to líbí. Pocítil jsem, že můj vrchol se blíží. Teda... náš.
"Justine! Už budu!!"
"Ano.... tak se mi líbíš." Líbal jsem ji na krku.
V tom mi projela celým tělem vlna uvolnění a slasti. Prostě vlna perfektního orgasmu. Oba jsme slastně zakřičeli.Svalil jsem se vedle ní na postel. Naše hrudníky se zběsile zvedali a klesali. Ani se nedivím.
"Byla si dokonalá lásko." Políbil jsem ji na líčko. "Tys byl pěkně divokej. Takového tě neznám." Začala se smát, ale hned toho nechala, protože nestačila popadnout dech.
"Mohla sis za to sama. Takhle mě provokovat, se někdy nevyplatí." Pousmál jsem se.
"Tím pádem to budu dělat častěji."
"Ty dračice!" Řekl jsem a začal ji zběsile a vášnivě líbat.
Zase mi šáhla mezi nohy. "Chceš druhé, ale tvrdší kolo?" Podíval jsem se na ni výstražně. "Ty nebudeš dělat nic. Já ti něco dlužím." Mrkla na mě a jazykem začla malovat mokrou cestičku od mých rtů, přes moje břišní svaly až k mému "kamarádovi".
To chce jako fakt udělat to, co si myslím?Olízla moji špičku. Po celém těle mi naskočila husí kůže. Začal se mi ZASE pomalu ale jistě zvedat.
Pak si ho v nečekaném okamžiku strčila celého do pusy až po kořen. Slastně jsem vzdychl.
Začala ho v puse různě sát a pohybovat s ním. Byl to pro mě jako sen. Jako bych byl v nebi. Nikdy bych o dní nečekal, že je taková. Taková... nadržená? Dračice? Kočička?.. prostě je dokonalá. Ve všem. A to teď nemluvím o sexu a tak..Nemohl jsem to vydržet, chytl jsem ji za vlasy a začal si určovat tempo.
Můj "kamarád" mi začal tvrdnout. Blížil jsem se k vystříkání mojeho semena do její pusy.
A pak to přišlo... vystříkal jsem se ji do pusy a ona to polkla. Pak se přiblížila k mojim rtům a políbila je. "Odpuštěno?" zeptala se mě. "2 krát odpuštěno." Vzdychl jsem a líbal ji.Po 3 hodinách...
Z pohledu Seleny...
Právě teď ležím na Justinově hrudníku a užíváme si společné chvíle.
"Co se s náma stane, až přijede můj táta?" Honilo se mi to hlavou, protože se bojím, že Justina nepříjme.
"Co by se mělo stát?" Udiveně se na mě Justin podíval.
"No.. víš... můj otec nikdy nepřijal žádného kluka co jsem si našla. Myslí si, že já s ním zůstanu až do konce jeho života. Ale já mám právo odejít z domu. Nebo prostě mít kluka."
"Já tě miluju a vždycky milovat budu. Ať už před námi bude milión překážek, vždycky s tebou budu a nikdy tě neopustím. I love you Sel." Tohle bylo tak sladkýýý!!!
"Já tebe taky Jussi." Políbili jsme se.
"Forever?" Podíval se mi Justin do očí.
"Forever..."Já vím je hodně krátká, ale se musím přiznat že se mi vůbec nechtělo psát části ke knížkám a kapku jsem pozadu ve psaní.
Tak se snažím dohánět. K tomu ještě skoro každý den píšem ve škole písemky. :((
Chci vás upozornit, že o víkendu nevím jestli bude část, protože pojedu s mamkou někam na víkend na wellnes, však znáte to.
Ale budu se snažit do konce týdne ještě napsat další část! :33
Tak se těšte :D pokuď možno samozřejmě :D
Děkuju že tuhle knížku čtete.. :33-Tess :33
ČTEŠ
As Long As You Love Me
RomanceSelena Gomez je z bohaté rodiny a bydlí v Beverly Hills.. Bydlí jen s otcem. Justin Bieber je syn výborného podnikatele, bydlí 30 kilometrů od Beverly Hills. Bydlí ale sám. Co se stane, až se jejich životy střetnou? Bude jim osud přát? Continued is...