Z pohledu Justina...
Je tak roztomilá když jí.
"Dobré, klid bože nejez to tak rychle!!" Smál jsem se. Sel na mě hodila jenom jeden vražedný pohled. "Dobře, už mlčím, už mlčím.." Zvedl jsem ruce na gesto, že se vzdávám. Selena pokroutila očima a zase začala jíst. Povzdychl jsem si a podíval jsem se na mobil. Prolezl jsem snad všechny sociální sítě, ale nic zajímavýhi... Jako vždycky. "Mám dojezeno." usmála se a šla do kuchyně. Teda doufám pokud tam trefí. Nad tou myšlenkou jsem se usmál. "Něco k smíchu?" Stála ve dveřích s překříženýma rukama. "No... ani ne.. trefila si do kuchyně?" Když jsem tu větu dokončil, spadl jsem na zem a začal jsem se strašně smát. "Jo trefila." Řekla uraženě, lehla si ke mě zády na postel. "Ale noták... lásko." Přišel jsem k ní ze zadu a objal ji. "Nemluv na mě, směješ se mi." Řekla naštvaně. "Zlato..." políbil jsem ji na krk. Neodpovídala... "Miláčku jestli toho nenecháš, ohnu tě hned tady na posteli, protože mě strašně vzruje když si naštvaná a obvzlášť, když si ještě tady v těch tangách a volném triku." Řekl jsem ji varovně. "Hm..." Šlo na ni vidět, že se snaží nesmát. "Já to ale fakt udělám." Nadzvedl jsem obočí. "Ne neuděláš." Pokrčila rameny. "Jo? Seš si jistá?" Šibalsky jsem se usmál a přetočil jsem ji na záda. Začal jsem ji líbat. Sel jenom těžce vzdychla. Líbal jsem ji na krku a dělal ji cucflek. Ano... další... ale na druhé straně toho minulého. Selena mi začala sundávat tepláky, jelikož jsem triko neměl. Já ji sundal to volné triko co měla na sobě. Přemístil jsem se na její prsa a začal jsem je různě líbat a kousat.
Když jsem kousnul, Sel vzdychla. Řekl jsem přece že ji tvrdě ohnu... tak taky svůj slib dodržím. Kašlal jsme na všechno, roztrhl jsem ji tanga, ona mi sundala boxerky a tvrdě jsem do ni vniknul, až vykřikla.
Začal jsem se v ní tvrdě a rychle pohybovat. Když jsem přirazil, tak Selena vykřikla snad na celý barák. Já samozřejmě jenom vzdychal... Najednou si Sel obmotala nohy kolem mojeho pasu. Líbal jsem ji a tvrdě přirážel. Selena mi vzrušeně vzdychala do ucha. Dávalo mi to víc energie a víc vzrušení. Jednou rukou jsem se přidržoval abych ji nezalehl a tou druhou jsem prohlédával její tělo. Jel jsem rukou přes její prsa, boky a najednou jsem narazil na podbříšek. Jel jsem níž až k jejímu klitorisu. Když jsem se ho něžně dotkl, Sel křečovitě zavřela oči a vzdychla. Pohyb jsem zopakoval a Sel udělala to samé. Přitlačoval jsem na její klitoris, pohyboval jsem se v ní a přitom jsem ji líbal na rtech.
"Jo..." vzdychla. "Líbí se ti to?" Zeptal jsem se ji. "Ach... ano..." vzdychla. Trápí mě když vzdychá. Strašně mě to vzrušuje. Je to jako mučení. Každou chvíli se udělám a Selena určitě taky. Naposled jsem tvrdě přirazil a udělal jsem se. Oba jsme se udělali. "Božee..." Svalil jsem se vedle ní. "Řekl jsem tvrdě, tak jsem tak taky udělal." Mrknul jsem na ní. Neodpověděla mi.Z pohledu Seleny....
Justinovi začal zvonit telefon. Povzdychl si a vzal hovor. Snažil se, udržet si dech v normálu.
"Ano?... Dobře... za jak dlouho?... Ok za chvíli jsme tam." Típl to.
"To byl můj otec. Policie jede na místo aby sis mohla vzít svoje věci z domu."
"T-takže budu bydlet s tebou?" Rychle jsem se posadila a poslušně čekala na jeho odpověď.
"No... víš.." Říkal smutně. Odpověď už znám... nebudu. Půjdu někam do děcáku... svěsila jsem hlavu.
"ANO!!!!" Vykřikl Juss a já se na něho podívala. Okamžitě se mi vytvořil na tváří obrovský úsměv. Skočila jsem na Jaye a líbala ho. "Ó bože! Já budu bydlet s tebou! Budem pořád spolu!!!" Vypískla jsem. Justin se jenom smál. "Tak honem, jdem se oblíkat a už musíme jít."
"Dobře." Kývla jsem a chtěla se postavit. Ale zastavila jsem se. "Eh.. Justine? Mohl bys?" Podívala jsem se na Justina, který mě pečlivě pozoroval, jak vstávám. "Proč?"
"Protože nechci, abys mě viděl."
"Ježíš, děláš, jak bych tě nikdy neviděl." Protočil očima. "No... neviděl. Jenom v posteli, ale to nic není."
"Si jenom myslíš." Šibalsky se usmál. "C-cože?" Nechápala jsem ho. "Lásko, existujou klíčové dírky." Mrkl na mě. "O kurva.... ale kde si mě sledoval?" Justin jenom kmitl očima směrem ke koupelně. Vzala jsem polštář který byl vedle mě a hodila jsem ho po Jussovi. "Úchyle! Debile!" Šla jsem do koupelny a chtěla jsem zamknout, ale až teď jsem si všimla, že nemám klíč. Juss se strašně smál. Vešla jsem do sprchového koutu a pustila jsem na sebe teplou vodu. Nanesla jsem na svoje tělo gel a rozetřela jsem ho všude. Smyla jsem ho a vypla vodu. Vzala jsem ručník a obmotala jsem si ho kolem těla. Otevřela jsem dveře a vyšla z koupelny. Justin něco dělal na mobilu, ale když postřehl moji pozornost, díval se na mě a zakousl se do rtu. "Nedívej se tak na mě!" "Proč? Si krásná... i když jenom v ručníku." Zvedl se a šel za mnou. Dal ruce na mé boky a začal mě líbat. Já si obmotala ruce kolem jeho krku a užívala jsem si tuhle chvíli. "Už musíme jít." Odpojila jsem se od jeho rtů a šla jsem si vybrat oblečení. Vzala jsem si bílé triko s černým nápisem Stay bylo nad bříško a černé legíny. Pod to jsem si vzala černé krajkované spodní prádlo. Vzala jsem to všechno do ruky a zašla jsem znova do koupelny. Oblíkla jsem se a začala se malovat. Nanesla jsem řasenku a červenou rtěnku. Dala jsem si trochu make-upu a vlasy jsem si jenom prohrábla rukou, jinak jsem je nechala volně spadlé po ramenech. Ještě jsem se na sebe podívala no zrcadla a vyšla jsem z koupelny. Justin už byl oblečený. Měl na sobě černé kožené kalhoty, černé tílko a béžový kabát. Doplnil to zlatým řetízkem a černobílým snapback. Vypadal zatraceně dobře!"Zlato, vypadáš zkurveně dobře, a hlavně se budu muset držet, abych tě v těch legínách s tím zatraceně dobrým zadkem neojel." Přišel ke mě a políbil mě na rty a přitom mě chytl za zadek. Já se jenom pousmála na jeho rtech. "Jdeme?" Ukázala jsem směrem na východ. "Tak jo." Ještě mě políbil na čelo a ruku v ruce jsme šli do podzemní garáže. Stálo tam hodně aut. Asi nejmíň 10. "Které je tvoje?" Zeptala jsem se Jusse. On se jenom pousmál. "Všechny." Odpověděl. Já jenom vykulila oči. Šel k nějakému sporťáku. Bylo to nějaké černe Lamborghini. Nasedla jsem na místo spolujezdce. Juss nastartoval a auto krásně zavrčelo. Ten zvuk miluju. Vyjel k mojemu domu. Mojemu bývalému domu.
Když jsme dojeli na místo, už tam stáli policajti. Vystoupila jsem a rozhlédla jsem se. Slunce svítilo do očí. Nasadila jsem si moje černé sluneční brýle a Justin udělal to samé. Chytli jsme se za ruku a šli do toho ´baráku, kterému jsem kdysi přezdívala ´domov´. Nadechla jsem se a vstoupila dovnitř. Na gauči seděl můj otec s policií. "Ahoj." Usmál se na mě. "Nesmíš ukázat že se ho bojíš. Buď na něj tvrdá." Zašeptal mi Juss do ucha. "Nazdar." Řekla jsem zhnuseně s kamenným tvářem bez jakýchkoli emocí. Vzala jsem Jusse za ruku a šli jsme do mojeho pokoje. "Zvládla si to skvěle." Usmál se na mě Jay a já mu úsměv opětovala. Vzala jsem kufr a začala do něj balit oblečení. Když jsem sbalila oblečení šla jsem do koupelny, tam jsem sbalila věci a pak jsem sbalila taky všechny ostatní věci aby tady nic nezbylo. Už se tady nechci nikdy vrátit. Když jsem měla všechno sbaleno, oddechla jsem si. Rozhlédla jsem se po pokoji. Nikdy jsem ho ještě tak prázdný neviděla. "Pojď, pomůžu ti s taškama." Juss vzal skoro všechny tašky, ale vytrhla jsem mu je z ruky. "Nenechám tě abys byl můj sluha a nosil mi všechny tašky." Řekla jsem tvrdě a šla po schodech dolů. "Čau tati. Splnilo se ti to co si celou dobu chtěl. Gratuluju ti. Už mi nikdy nevolej. O mě si starosti nedělej i když vím, že si je dělat nebudeš. Takže si to tu užij. Nazdar navždy!" Nenechala jsem ho ani na to něco říct. Prostě jsem odešla. Sedla jsem si do auta a Juss udělal to samé. Když si sedl, podíval se na mě s otevřenou pusou a byl zaskočený. V šoku. "Co je? No neměla jsem pravdu?" Justin zatřesl hlavou a nastartoval. "Asi měla ale překvapila si mě. Poslední dobou ses strašně změnila. Byla jsi vždycky taková slušná, hodná a teď? úplně rebel z tebe." Pousmál se. "Zlato, tak to neznáš moje pravé já." Mrkla jsem na něho. "Co tím chceš říct?"
"Nejsem taková jak si všichni myslíte. Moje pravé já nezná nikdo, ale už plyne na povrch. A přestanu se přetvařovat. Od teď poznáte pravé já Seleny Gomez."Táááák, další část tady! Slíbila jsem vám dlouhou část, tak ji máte tady! Přes 1 460 slov! No není to skvělé?!
-Tess:33
ČTEŠ
As Long As You Love Me
RomanceSelena Gomez je z bohaté rodiny a bydlí v Beverly Hills.. Bydlí jen s otcem. Justin Bieber je syn výborného podnikatele, bydlí 30 kilometrů od Beverly Hills. Bydlí ale sám. Co se stane, až se jejich životy střetnou? Bude jim osud přát? Continued is...