Z pohledu Seleny....
"Co se to děje?!" řekla jsem s bolestí v hlase. "Sel to není tak jak to vypadá!" řekl rychle. "Není? Aspoň ze mě slepou nemusíš dělat! Není to tak jak to vypadá?! Takže mi chceš říct že ty tady zasouváš do nějaké kurvy a ono to vlastně není tak jak to vypadá?!" Vykřikla jsem se slzami v očích. "Já ti to všechno vysvětlím!" Řekl. "Já ale vysvětlení slyšet nechci.. Vím co jsem teď viděla a to mi stačí... Je konec!" Vypustila jsem tyhle 2 poslední slova z pusy, i když jsem si myslela a doufala jsem od malička že tuhle slovní kombinaci nikdy nebudu muset použít. Mýlila jsem se. Proudy slz se mi valily z očí. "Ne! Prosím to ne! Miluju tě!" Řekl s bolestí v hlase. "Sbohem Justine..." Řekla jsem a odcházela jsem z místnosti pryč.
Rychle jsem otevřela oči a rychle jsem se posadila. To byl snad ten nejhorší sen co se mi kdy zdál. Podívala jsem se vedle sebe na Justinovo místo, které ale bylo prázdné. Ale jeho místo bylo ustlané, což se divím. Promnula jsem si oči a povzdychla jsem si. Uslyšela jsem jak někdo bere za kliku a otevírá dveře. Když se dveře otevřely, naskytl se mi pohled na vysmátého Justina s velkým tácem v ruce a na tom tácu byly palačinky, hrnek s kávou a pomerančový džus. Miluju pomerančový džus.
"Dobré ráno miláčku." řekl melodickým hlasem. "Dobré." řekla jsem s úsměvem. "Nevěděl jsem že už si vzhůru ale aspoň ti to nevystydne." usmál se na mě. "Wow děkuju." položil na mě ten tác a až teď jsem si všimla, že ty palačinky jsou vykrojené do tvaru srdce. "Čím jsem si to zasloužila??" zeptala jsem se. "Dneska máš narozeniny ty šmudlo." zasmál se Justin. Wtf? To vážně? Jaktože to tak rychle uteklo?? "Fakt??" zeptala jsem se ho udiveně. "Ano, dneska máš 17 let, což znamená, že už si stejně stará jako já." Vzal ten tác do jedné ruky a položil ho na zem vedle postele a přesunul se nade mě. Já se zakousla do rtu a začali jsme se líbat. Obmotala jsem si ruce kolem jeho krku a on jednou rukou mě držel za pas a druhou se přidržoval, aby mě nezalehl. Pak naše rty odpojil. "Měla by sis sníst ty palačinky ať ti to nevystydne. Já zatím něco přinesu." já jenom přikývla a vzala jsem si tác na klín. Začala jsem se cpát palačinkama zatímco Jay někam odešel. Byly opravdu výborné. Některá měla čokoládovou náplň, některá jahodový džem, některá byla zase se zakysanou smetanou. A moc se mi líbilo že ty palačinky byly položené na čerstvých borůvkách, ostružinách a malinách. Vypadalo to opravdu fantasticky.
Když jsem je všechny snědla i s tím ovocem, zapila jsem to džusem a kávu si vypiju za 5 minut. Dala jsem všechno pryč a čekala až přijde Justin. Netrvalo to tak dlouho a on se objevil ve dveřích. "Happy birthday too you!! Happy birthday too you! Happy birthday too my lover.. HAPPY BIRTHDAY TOO YOU!" zazpíval jeho krásným hlasem. Umí vážně bezvadně zpívat.
Jakmile to dozpíval, přišel ke mě a dlouze mě políbil.
"Miluju tě." řekl mi. "Já tebe taky." odpověděla jsem mu zasněně.
"Tady máš nějaké maličkosti." Řekl a dal mi 2 tašky. Jedna byla větší o hodně než ta druhá. Tak jsem nejdříve otevřela tu menší. Byl v ní parfém od Gucciho. Musela jsem okamžitě si ho stříknout na ruku a vyskoušet ho. Voněl nádherně. Tak svěže, což se mi líbí protože nepotřebuju nějakou intenzivní sladkou vůni aby se na mě lepily vosy.A pak jsem otevřela tu větší. Našla jsem tam velkou krabici s velkým nápisem SUPRA footwear. Rychle jsem ji otevřela a naskytl se mi pohled na boží boty.
"OMG!! Děkují!!" totální jsem zapištěla a skočila jsem na Justina. Teda lépe řečeno mu do náruče.
"Není za co lásko." Řekl se smíchem.
Najednou jsem si vzpomněla na ten sen. Odtáhla jsem se od něho dívala jsem se dolů.
"Stalo se něco??" zeptal se mě starostlivě. "Ne ne." šeptla jsem. "Aspoň nelži. Vím že se něco stalo. Nejsem debil."
"Zdál se mi prostě jeden sen. Neřeš to."
"Budu to řešit." řekl.
"Zdálo se mi prostě o tom, že ses s někým vyspal a já vás načapala. A pak jsem se s tebou rozešla..." poslední větu jsem zašeptala. Justin si povzdychl. "Já bych ti to neudělal. Nemohl bych ti ublížit." pohladil mě po vlasech. Já jsem pořád čuměla dolů. Chytl mě za bradu a zvedl mi hlavu. "Miluju tě." díval se mi hluboko do očí a čekal na odpověď. "I já tebe." mírně jsem se pousmála. "Byl to jenom sen zlato."
"Ale byl tak skutečný." řekla jsem s povzdychem. "Věříš mi?" zeptal se mě.
"Ano." odpověděla jsem.
"A lhal jsem ti někdy??"
"Ne, teda myslím." pokrčila jsem rameny.
"No tak vidíš. Nezahnul bych ti. Od toho jsi tady ty abych mohl vykonávat svoje potřeby." Po poslední větě se začal smát. Já ho se smíchem bouchla pěstí do hrudě. "Debile." řekla jsem mu s úsměvem. Udělal smutný face a zkřížil si ruce na hrudi. "Pan se nám urazil." Smála jsem se. "Ano protože paní Bieber mě urazila." Řekl smutně. "Ale noták." sedl jsem si na něho a oběma rukama jsem chytla jeho hlavu. Začala jsem ho líbat. Začala válka našich jazyků.
Po chvíli jsem naše rty odpojila. "Je pan Bieber ještě pořád uražený?" Zeptala jsem se. "No.. Tak z poloviny. Ale jestli paní Bieber teď zopakuje to co udělala, tak už možná uražený nebude." já se zasmála a začala jsem ho líbat znovu. Justin mě chytl oběma rukama za zadek a zmáčkl mi ho, nad čím jsem hlasitě vzdychla. Cítila jsem jak se Justin nad tím pousmál. Přemístila jsem moje ruce za jeho krk. Drtila jsem vzadu jeho lem trika. Jazykem prozkoumával každý kousek v mojí puse. Jeho ruce se přemístily na jeho triko, které jsem měla na spaní oblečené a chtěl mi ho sundat. Podařilo by se mu to, kdyby nezazvonil mobil a někdo mi nezačal volat. "Děláte si prdel?" řekl Juss otráveně. Já jenom povzdychla a natáhla jsem se pro mobil. Oh shit... Moje tělo zamrzlo a dívala jsem se na ID volajícího. "Kdo volá?" zeptal se mě Justin. Ukázala jsem mu obrazovku mobilu. "Zvedni mu to." pobídl mě. Já se zhluboka nadechla a přijala jsem hovor. "Ahoj tati..." řekla jsem bez jakýchkoli emocí.
"Ahoj Sel." Řekl tím jeho falešně veselým hlasem. "Co potřebuješ?.." zeptala jsem se otráveně.
"No.. Dneska máš narozeniny tak ti chci popřát. Takže všechno nejlepší k tvým 17-nám."
"Jo děkuju a ještě něco potřebuješ??"
"Nechceš přijet na o-..." nedořekl protože jsem mu skočila do řeči. "Ne to teda nechci." řekla jsem rychle. "Ale-..." zase jsem mu skočila do řeči. "Žádné ale, prostě přijet nechci. Všechno sis posral na plné čáře a už tě nechci vidět. Čau." řekla jsem rozhodně a odhodlaně a vypla jsem hovor. Povzdychla jsem si. Justin se na mě díval celou dobu. "V pohodě?" dal mi ruku na rameno. "Jo. Nenechám se rozhodit nějakým čurákem co si říká "můj otec". Nestojí mi za to." Pokrčila jsem rameny. "Ale přece jenom je to tvůj táta."
"Neříkej že to je můj táta, protože kdyby byl, tak se chová jinak. Když už, tak mu budem říkat dárce spermií ok??" řekla jsem s úsměvem. Juss se hned začal smát. "Ok, dárce spermií." smál se.
"Zapomeňme že volal. Takže co budeme dělat??"Po dlouhé době část :')
Rozhodla jsem se, že tuhle část rozdělím na 2. Mám na to důvody.
1. 1 část by byla na to moc dlouhá tak to rozdělím
2. Kdybych to napsala teď ty narozeniny tak bych přemýšlela dlouho o čem bude další část
3. 10. Srpna jedu na tábor, takže aspoň než pojedu tak tady dám ještě jednu část.-Tess^^
ČTEŠ
As Long As You Love Me
Roman d'amourSelena Gomez je z bohaté rodiny a bydlí v Beverly Hills.. Bydlí jen s otcem. Justin Bieber je syn výborného podnikatele, bydlí 30 kilometrů od Beverly Hills. Bydlí ale sám. Co se stane, až se jejich životy střetnou? Bude jim osud přát? Continued is...