Capitolul 9

121 5 2
                                    

Harry pov*

Inca eram pe patura moale alaturi de Ginny. Mi-am reamintit de plimbarea noastra de dupa acel meci. Totul era atat de greu in aceea perioada, dar era atat de simplu. Probabil ca ea facea totul mai simplu.  Si acum chiar daca eram cu ea era cel mai greu moment din viata mea. Sa o stiu atat de aproapde de mine, insa atat de departe.

-Cred ca ar trebui sa mergem in castel! Se face destul de frig! nu mi-a raspuns doar m-am ridicat si i-am intins mana. Apoi am plecat spre castel in liniste.

Ne-am despartit atunci cand drumurile duceau in alta parte. Mai exact cand ea a facut stanga si eu dreapta pentru a ajunge in camere.

-Unde ati fost? intreba Ron

-Am facut o mica plimbare pe langa lac.

Ginny pov*

Era destul de tarziu cand am ajuns in camera. Acolo Hermione citea o carte foarte groasa. Tipic Hermione. Ma mir ca inca nu s-a dus la biblioteca. Oricum m-am dus sa fac un dus. Si mi-am luat aceste pijamale.

Apoi m-am bagat in pat, deoarece maine urma sa mergem pe Diagon Alley

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Apoi m-am bagat in pat, deoarece maine urma sa mergem pe Diagon Alley.

                                                                                   ***

Dupa doua ore de masuratori pentru noua roba am plecat spre magazinul lui George.

Harry pov*

Am intrat in magazinul lui George si parea mai vesel ca oricand ca s-a intors la munca. Ne-am despartit de fete ce s-au dus catre potiunile de dragoste. Cat ele erau cu spatele la noi eu nu imi puteam lua ochii de la Ginny. Stiu ca mi-a spus sa o uit insa nu pot. Gandurile mele au fost intrerupte de George:

-Daca nu actionezi acum o sa o pierzi pentru totdeauna! mi-a spus el

-Despre ce vorbesti? l-am intrebat eu

-Vorbesc de faptul ca te holbezi la sora mea de 5-10 minute! Si chestia asta nu ma deranjeaza ca pe Bill, pe mine ma enerveaza ca tu nu actionezi!!

-Daca ma respinge?

-Pe barba lui Merlin, Harry! Te-ai luptat cu Voldemort de nu stiu cate ori, te-ai luptat cu un dragon si ai supravietuit de 2 ori blestemului de neiertat! Te sperie o fata?!

-Nu e orice fata! E Ginny!

-Frate o cunosti, a fost iubita ta timp de...cat timp ati fost impreuna?

-5 luni, 3 saptami si 2 zile!

-Wow cum ai tinut minte? Infine nu conteaza! Esti singurul baiat care a facut-o fericita! Ce e asa greu?

-A spus ca vrea sa o uit!

-Si tu o asculti? Iti dai seama ca nu te-a uitat, da?

-De unde stii?

O iubire  magica {A Hinny Story}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum