Harry pov*
Am plecat la drum cu Hermione si Ron dupa mine. Ron tot punea intrebari de gen: unde mergem? sau de ce plangea Ginny? Insa Hermione nu i-a raspuns lui Ron iar eu nu aveam de gand sa-i raspund la a doua intrebare. Adica serios,cum ii spui prietenului tau cel mai bun ca din vina ta, surioara sa mai mica are inima sfasiata?
-Deci..Unde mergem? intreba Ron pentru a nu stiu cata oara
-Harry, trebuie sa-i spui! spuse Hermione la un moment dat
-Mergem sa o gasim pe Cho.
-Adica Cho, Cho Chang?
-Da!
-Harry, spune-mi te rog ca nu din cauza asta plangea Ginny!
Nu i-am raspuns la intrebare. Am presupus ca linistea va fi un raspuns bun pentru el.
Ginny pov*
A trecut o saptamana si nu am primit nici-o veste de la cei 3 trei crai de la rasarit. Chiar daca Harry s-a despartit de mine tot imi fac griji pentru el. Pana la urma sunt fata care il asteapta,nu?
Cu ajutorul Lunei si al lui Neville am reusit sa-mi revin. Ba chiar m-au incurajat sa ies la intalniri cu alti baieti. O varianta a fost Dean Thomas insa am hotarat sa ramanem prieteni. S-a dovedit un prieten mult mai bun decat un iubit. Pot spune ca e un baiat ok si fata care urma sa-i castige inima va fi foarte norocoasa.
Luna era cu Neville fiind ocupati cu chesti de cuplu. Imi amintesc cum faceam cu Harry nebuni.Insa chiar si acum imi amintesc toate intalnirile si cadourile data de el.Imi amintesc primul sarut, prima intalnire si primul apus de soare vazut impreuna. Mie dor de el. Mie dor sa ma tine in brate, sa ma tina de mana sau sa ma sarute. Oricum cum cei doi porumbei aveau treaba am stat cu Dean.
-Deci, aveti vreo veste de la ei?
-Nu. Am tot incercat sa dau de ei insa nimic. am spus aproape plangand
-Hei,nu mai plange!Nu merita atentia ta! Ar trebui sa-l uiti.
-Tot incerc dar nu pot! Niciodata nu o sa pot Dean!
-Atunci ocupati timpul cu altceva! In curand faci 17 ani, ar trebui sa fie cea mai speciala zi din viata ta! Doar nu o sa-l astepti toata viata, nu?
Avea dreptate! Insa nu voiam sa accept ca Harry nu va face parte din viata mea. Am incercat sa-mi mentin lacrimile insa a fost in zadar. Totusi Dean mi-a sters lacrimile de pe obraji si m-a imbratisat. Aveam nevoie de un prieten si el era aici, cu mine.
Harry pov*
-Ron, oprestete, crezi ca eu am vrut sa o ranesc?!
-Harry, nu pot sa cred, atii trecut prin atatea si pareati atat de fericiti,dar cand apare sansa de a fi cu Cho o lasi de izbeliste.
-Baieti nu va mai certati, nu ajungeti nicaieri! Si in plus ar trebui sa ne gandim la scopul plecari noastre. Trebuie sa o gasim pe Cho! spuse Hermione
-Deci crezi ca sora mea nu e importanta?!
-Nu am spus asta, dar haideti sa lasam problemele amoroase pe care le au Harry si Ginny si sa ne concentram, sa gasim un plan bun pentru a o salva pe Cho. Cu cat facem asta mai repede ne putem intoarce acasa, la Ginny si la domnul si doamna Weasley.
-Hermione are dreptate! am spus eu
-Bine, dar cand ajungem acasa sa nu te prind pe langa sora mea. a spus Ron si am incheiat subiectul.
Hello hello! Sper ca mai este cineva pe aici. Stiu ca nu am mai scris de mult, dar am spus ca e timpul pentru un nou capitol. O sa ma revansez in urmatoarele saptamani cu mai multe capitole. Sper ca v-a placut acest capitol! Si pana la urmatorul capitol va pup si stati safe!❤
P.s: scuze pentru greselile gramaticale in cazul in care gasiti
CITEȘTI
O iubire magica {A Hinny Story}
AdventureIn aceasta carte veti afla cum imi inchipui eu povestea de dragoste dintre Harry James Potter si Ginerva Molly Weasley,dupa batalia de la Hogwarts in care Harry l-a invins pe Voldemort. Insa asta inseamna ca vor avea de acum o viata linistita sau ra...