Capitolul 12

90 3 3
                                    

Ginny pov*

Am intrat în clasă și mi-am  ocupat locul lângă Hermione. Ne-am scos manualele și am așteptat să se strângă toții elevii în clasă. Au trecut două minute și atunci profesorul Slughorn ni s-a adresat pentru prima dată.

-Bună ziua!

-Bună ziua! am spus noi în cor

-Astăzi o să preparați o potiune de dragoste cunoscuta si ca Amortentia. Veti lucra cate doi si primi ce o sa reusasca sa o prepare  buna va obtine 50 de puncte. Instructiunile le gasiti la pagina 45. Mult noroc!

Am plecat spre raftul cu ingrediente si am luat cateva. Hermione s-a dus dupa ceaun si am inceput sa adaugam ingredientele la timp si cu exatitate. Mai aveam foarte putin.

-Miroase a iarba proaspat tunsa, pergament nou si a pasta de dintii cu menta. a spus Hermione. Inseamna ca e buna.

-Nu stiiam ca asa ar mirosi Ron. am spus eu razand

-Nici nu aveai de unde. Tu ce mirosi?

M-am apropiat de micul ceaun si am mirosit. Stiiam la ce să mă aștept. Și aveam dreptate, însă nu voiam să.i spun.

-Nu miroase a nimic! am incercat eu sa mint.
-Sa spunem că te cred. Mă duc să văd ce fac băieții.
-De ce? Nu se pot descurca singuri?
-Cred că da, dar nu vreau să dea foc la școală.
Am văzut.o la masa băieților. I-a dat un sărut lui Ron și după două secunde o carte peste ceafă lui Harry. Nu știu ce s-au întâmplat însă părea dureros.
-Este timpul sa verificăm poțiunile! ne.a anunțat profesorul.
Primii au fost cei de la Hufflepuf. Nu a fost foarte mulțumit de rezultate așa că a început să verifice poțiunea băieților. Nici acea nu a fost grozavă. A venit și rândul nostru. Să înceapă calvarul!
-In sfârșit o porțiune bună! Felicitări fetelor. Și cum am promis 50 de puncte pentru Griffindor!
Toți au început să aplaude. Am îmbrățișat.o pe Hermione si am plecat spre urmatoarea ora. Aveam o ora de Transfigurare cu doamna McGonagall.

                                                                                                ***

Dupa aceasta zi extrem de lunga am ajuns si la cina. Inafara de orele de azi am mai avut si antrenament la Vajhat. Au avut azi loc si probele. Ron s-a miscat foarte bine si normal ca a ajuns si anul asta in echipa.  Revenind la masa de seara, incercam sa-mi termin mancarea insa imi era imposibil.

-Nu o să mănânci nimic? m-a intrebat Hermione

-Nu mi-e foame.

-Ginny, care e problema?

-Ții minte când m-ai întrebat a ce imi miroase potiunea?

-Da...Nu-mi spune că l-ai mirosit pe Harry.

Am ezitat la inceput sa-i raspund insa era cea mai buna prietena a mea. Mereu avea un sfat bun asa ca am decis sa ii spun.

-Ba da. am spus eu in soapta

-Nu pot sa cred. a tipat ea

-Mai  usor. Te-a auzit toata scoala!

-Scuze.

-De ce ai tipat, Mione? a intrebat-o Harry

-Pai am Ginny mi-a spus ca...

-I-am adus la cunostinta ca fetele au inceput sa cumpere toate rochiile din magazin.

-Rochii pentru ce? a intrebat fratele meu

-Pentru balul de Craciun!

-Dar, balul este in Decembrie. a spus Harry

-Noi fetele trebuie sa fim mereu pregatite.

-Ok... putem sa ne concentram pe ceva mai important? a intrebat Ron

-Cum ar fii?

-In doua saptamani avem meciul impotriva celor de la Hufflepuff.

-Ai dreptate! Ginny te-ai gandit la niste strategii? m-a intrebat Harry

-Am conceput cateva in timpul vacantei de vara.

-Super! De abia astept sa le vad!

Si cu asta am terminat discutia. Am plecat in camera mea si m-am bagat in pat. Am stat cu ochii inchisi vreo ora insa somnul nu-si facea aparitia. Somnul era compromis asa ca am ales sa merg pe marginea lacului. Inaintam spre copac cand am auzit pe cineva. M-am apropriat si l-am vazut pe Draco. Eram curioasa de ce statea singur, aici, la aceasta ora. Am vrut sa plec insa el m-a auzit si s-a intors spre mine.

-Daca vrei poti sa ramai. Eu am stat destul.

-E ok... dar, nu crezi ca putem ramane amandoi?

-Daca vrei sa stai cu mine dupa atatia ani in care v-am facut sa suferiti pe tine si familia ta...

-Am inteles ca nu a fost vina ta... si daca vrei eu personal pot sa-ti dau o a doua sansa. Doar daca  promiti ca o sa incerci sa te schimbi. i-am spus zambind

-Multumesc, Ginny!

Si cred ca am mai stat acolo o ora sau poate doua. Cand a sosit timpul sa mergem in camerele noastre. 

Hello! Ce mai faceti, cum mai sunteti? Am revenit cu un nou capitol, sper sa va placa! Am inceput sa aduc putin cate putin actiunea in scena. Ce credeti ca o sa se intample cu cei doi? Acum ca Ginny a recunoscut sentimentele pe care le are fata de Harry lui Hermione si ca s-a imprietenit cu Draco. Va astept parerile in comentarii!💕

O iubire  magica {A Hinny Story}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum