Capitolul 15

58 4 4
                                    

                                                                                        Dedicat lui LilyEvensFp

Ginny pov*

o lună m-ai târziu*

A venit in sfârșit si luna decembrie. Nu sunt o mare fană a frigului si a zăpezii, însa iubesc sărbatorile de iarnă pe care le petrec cu parintii si fratii mei. Este ultima saptamana de scoala până la vacanța si in același timp săptamâna balului de Crăciun. Insa, inainte avem de dat un test la potiuni peste doua zile si in aceiasi zi un meci cu Slytherin. Nu stiu cum o sa ma descurc cu toate astea insa nu trebuie sa-mi fac griji. Nu? Adica un meci extrem de greu cu o echipa ce are coechipierii excelenti si strategii de joc incredibile plus un test din toata materia predata pana acum. Da, nu trebuie sa-mi fac griji.

-Ginny, ma asculti? mi-a atras atentia Hermione

-Da, scuze ce spuneai?

-Te intrebam daca ai un partener pentru bal.

-Pai Draco s-a oferit sa mergem ca si prieteni daca pana la urma nu ma invita nimeni.

-Si chiar nu a facut-o nici-un baiat?

-Ba da, insa optiunile nu sunt incantatoare.

-Ginny, cati baieti te-au intrebat?

-Pai vreo 20-30...

-Si tu vrei sa-mi spui ca din 30 de baieti nu ai gasit unul acceptabil. Sunt sigura ca daca le-ai da o sansa...

-Totusi nu pot.

-Inca astepti sa te invite Harry?

-Nu...poate. Oricum nu se va intampla deci hai sa schimbam subiectul. Mama ta ti-a trimis pana la urma rochia despre care tot vorbesti?

-Inca nu a sosit. Vine maine.

Si cu asta am incheiat discutia si ne-am reapucat de invatat. Am recapitulat toate ingredientele si vrajile necesare apoi le-am pus in practica. Am inceput cu cele mai grele si am terminat cu cele mai usoare. La ora 8 ne intorceam in camera comuna unde i-am gasit doar pe Harry si Ron. I-am salutat pe ambii si ne-am asezat langa ei,  Hermione langa Ron ramanand un singur loc langa Harry. Am purtat cateva discutii despre testul de joi si vacanta de iarna care urma sa vina. Aveam sa mergem cu totii la Vizuina pe perioada sarbatorilor. Apoi Mione a spus ca este obosita si ca pleaca in camera, iar Ron a spus ca o conduce. Si asa am ramas singura cu baiatul care a supravietuit langa mine.

-Emotii pentru test? 

-Nu chiar deloc, m-am saturat de cat am invatat. Tu?

-Nu neaparat. Cred ca o sa i-au o nota de trecere. 

-Si am auzit o gramada de fete ca vor sa mearga cu tine la bal. 

-Da nu prea conteaza daca fata cu care vreau sa merg nu vrea. A spus el si s-a uitat in jos

- De unde stii... ai intrebat-o? 

-Ginny... hai sa nu complicam jocul asta mai mult. Ai spus ca ai nevoie de timp de gandire. Nu vreau sa te presez. Cand o sa stii ce vrei cu adevarat atunci poate o sa putem termina ce am inceput sau o sa incheiem. Stiu ca am gresit cand am plecat dupa Cho si stiu ca te-am ranit insa nu asta a fost intentia mea. Ginny meriti ceva mai bun. Si nu o sa te opresc din cautarea acelui lucru. Nu ar fi corect.

-Harry...

-Asa ca nu am intrebat-o. Caci vreau sa aiba libertate. Totusi sunt gelos pe Malfoy. De fiecare data cand va intalniti, cand te face sa zambesti si mai ales cand te imbratiseaza si totusi daca asta iti doresti o sa o fac. Doar spune-o.

- Fa-o. am spus hotarata.

-Ginny, stiu ca am fost idiot si nu te-am observat in al patrulea an si nu am reusit sa mergem impreuna. Deci vrei sa vii cu mine la balul de anul acesta?

-In calitate de... am spus eu zambind

-Ca fata a visurilor mele, ca prietena, ca orice vrei tu. a raspuns el

-Totusi trebuie sa ma gandesc serios. Stii? Ai competitie serioasa.

-A da? 

-Pai stii mai e Draco sau Dean sau alti 30 de baieti a caror nume nu-mi amintesc. am spus eu zambind.

-Competitie mare? Deci? Vei veni cu mine sau cu ceilalti 31?

-Nu pot veni cu 31... Deci da voi veni cu tine. am spus sarindu-i intr-o imbratisare

-Mi-ai lipsit Weasley! a zis el strangandu-ma mai tare si ciufulindu-mi parul.

Nu i-am raspuns. I-am zambit caci asta era singurul lucru pe care il puteam face.

-Stii nu vreau sa merg la culcare. am spus eu

-Si ce ai prefera sa faci?

-Poate sa joc niste Vajhat?

-E foarte frig. Plus e tarziu. Chiar vrei asta? 

-Te rog! am spus eu facand ochi de catelusi

-Nu fa ochii aia stii ca nu le pot rezista. Bine. Mergem insa o sa te coste. 

-Cat?

-Un sarut.

-Am crezut ca nu m-ai aduci vorba. Am zis si l-am sarutat scurt

-Hey!

-Avem un meci de jucat Potter! Sa nu m-ai pierdem vremea.

Si cu asta am iesit din camera comuna si m-am indreptat spre teren. Harry m-a prins rapid din urma si m-a luat de mana. Ajunsi afara am realizat ca avea dreptate. Era extrem de frig. Insa asta nu ne-a oprit din a incepe sa jucam. Cred ca am stat afara vreo doua ore. Nu voiam sa plec, insa Harry m-a avertizat ca s-ar putea sa racim daca nu intram in castel. Asa ca l-am ascultat si ambii ne-am intors in camerele proprii.

-Spune tot! a inceput Hermione cum am intrat in camera

-Merg cu Harry la bal. am spus si m-am trantit in pat zambind

-Nu pot sa cred. Ce veste buna. Acum ca stim cu cine mergi trebuie sa-ti cautam o tinuta.

-Ai dreptate. Nu pot sa cred ca m-ai sunt 3 zile, iar eu nu am o rochie. Am nevoie de ajutor.

-De asta sunt eu aici. Maine mergem sa-ti cautam o rochie.

-Dar, am antrenament nu pot lipsi.

-De la ce ora?

-De la 5 pana la 7.

-Atunci mergem dupa. O sa vorbesc cu McGonagall sa ne lase. 

-Chiar crezi ca o sa fie de acord?

-Cand o sa auda ca mergi cu Harry la bal si ca nu ai o rochie cred ca o sa ne lase ba chiar m-ai mult sa vrea sa vina si ea cu noi.

-Ce m-as face fara tine?

-Nu trebuie sa te intrebi asta, deoarece sunt prietena ta si sunt aici sa te ajut. Acum ce culoare vrei sa aiba rochia?

Hello lume! Va rog nu aruncati cu rosii in mine. Stiu ca nu am m-ai scris de mult si acest lucru mi-a fost adus la cunostinta de LilyEvensFp. Imi cer scuze ca nu am m-ai postat de mult timp. Va multumesc enorm pentru sustinere si ca inca imi m-ai cititi cartea dupa atata timp. Inseamna enorm pentru mine. Am zis ca era timpul ca cei doi sa-si regaseasca drumul unul spre celalalt. Va astept parerile in comentarii. Vreau sa va urez Sarbatori fericite,caci nu stiu daca o sa m-ai postez inainte de Paste . Pana data viitoare va pup si aveti grija de voi.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 18, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O iubire  magica {A Hinny Story}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum