Ginny pov*
Stiiam ce urma sa-mi spuna.Insa speram sa spuna orice acum si sa ne elibereze de aceasta liniste apasatoare.Nici nu trebuia sa-mi spuna de la cine era scriisoarea, deoarece presupuneam ca e de la Cho.M-am ridicat de langa el si voiam sa ajung cat mai repede in camera mea, unde puteam sa ma descarc si sa plang. Insa el m-a prins de mana facand acest lucru imposibil. Corpurile noastre erau acum lipite.Se uita in ochii mei albaștri iar eu in acei ochii verzi ce ma faceau vulnerabila.A facut o pauza pentru a-si lua aer.
-E de la Cho. a spus el.
-Ce s-a mai intamplat de data asta?S-a mai despartit un baiat de ea sau a mai murit unul, si are nevoie de tine pentru a o salva de o inima franta?
-Nu, de data asta, viata ei e in pericol.
-Atunci doar daca e nevoie sa fiu in pericol pentru a ma baga in seama, ma duc si ma arunc de la geam! spun eu lasand lacrimile sa-mi curga.
-Te rog, nu ma face sa ma simt prost.
-Si cum ai vrea sa ma comport?!Te-am asteptat atat de mult,am plans pentru tine si acum cand putem sa ne traim viata impreuna tu imi spui ca trebuie sa pleci in cautarea unei printese?!
-Uite, in acest moment nu vreau sa te fac sa suferi și mai mult.Si o sa ma duc acum dupa Cho, nu merita asta. Ea trebuie sa traiasca o viata frumoasa alaturi de omul pe care il iubeste.
-Adica cu tine!Recunoaste!Esti indragostit de ea!Si pana acum m-ai lasat sa sper la o viata frumoasa alaturi de tine!
-Ginny, daca vrei sa stii adevarul, țil spun.Nu stiu ce mai simt cu adevarat pentru tine.Si pentru ca nu vreau sa te mai ranesc as vrea sa ne despartim.Pana imi dau seama ce simte si ce vrea inima mea.
-Este cel mai frumos cadou pe care l-am primit vreodata.Nu ti-ai gasit alta zi in care sa te desparti de mine decat ziua in care sarbatorim 1 an de cand suntem impreuna?!
-Gin, imi pare rau!Nu mi-am dat seama!
-Oricum, ai facut-o Potter.
Si am plecat in camera cu lacrimi in ochii.Nu m-ai puteam.L-am lasat pe Harry sa-mi distruga inima. Cel mai rau lucru e ca inima mea tot pe el o sa-l vrea,iar eu o sa sufar din nou din cauza lui.
Și acesta a fost al patrulea capitol pentru voi. Vreau sa va spun că aceste capitole au mai fost publicate o data și au fost șterse. Sper că va place și nu uitați de un vot, deoarece așa știu că va place cartea . De abia aștept să vă aud părerile voastre și ce credeți că se va întâmpla în comentarii si o sa va găsiți ideile în carte.
P.S: o să fiți menționații in cazul în care voi găsi o idee interesantă de a voastră.
CITEȘTI
O iubire magica {A Hinny Story}
AventuraIn aceasta carte veti afla cum imi inchipui eu povestea de dragoste dintre Harry James Potter si Ginerva Molly Weasley,dupa batalia de la Hogwarts in care Harry l-a invins pe Voldemort. Insa asta inseamna ca vor avea de acum o viata linistita sau ra...