*Ginny pov*
Noaptea razboiului trecuse lasand in urma rani grave in inimele noastre. In aceasta noapte am pierdut o persoana foarte importanta pentru mine: fratele meu,Fred. Chiar daca au trecut doar cateva ore de la momentul cand a fost omorat Fred, simt cum a trecut o eternitate. Mereu in momentele grele, gemeni buclucasi ma faceau sa ma simt bine. Si acum nu era nimeni langa mine.
*Harry pov*
Mereu am stiut ca voi ajunge la acel moment in care va trebui sa ma lupt cu Voldemort. Insa in imaginatia mea speram sa fiu singurul ranit nu ca unul dintre membri familiei Weasley urma sa moara. Moartea lui Fred a fost vina mea si niciodata nu o sa mi.o pot ierta. Si nu e singurul care a murit pentru mine:Tonks, Lupin,Snape. Nu merita nici unul asta. Singurul care ar fi meritat aceasta moarte eram eu. Familia Weasley a suferit mult din cauza mea si sigur nu o sa ma mai lase sa ma apropi de ei. Si ce o sa creada ei despre mine? Probabil ca nu o sa ma afecteze atat de mult parerile lor deoarece stiu ca am gresit. Dar, cum o sa pot trece peste parerea lui Ginny. Ea, fata pe care o iubesc,carei i-a murit fratele doar din vina mea. Nu o sa pot trai fara ea. Va trebui sa-i spun totusi cat de mult imi pare rau.
Si atunci cand mi.am ridicat capul din pamant am vazut acei ochi albastri ce ma inebuneau de fiecare data cand ii vedeam. Era Ginny. A inceput sa alerge spre mine cu cel mai frumos zambet pe buze vazut de mine pana acum. Cum a ajuns langa mine m-a inbratisat. Imi era dor de ea. Sa-i simt buzele moi, de ochi ei albastri ca marea si parul ei roscat ca flacara ce se afla in inima de fiecare data cand o vedea. De multe ori m-am intrebat ce am facut de s-o merit.
-Harry, ce faci aici singur?m.a intrebat cu vocea ei ce era melodia mea preferata
-Ce as putea face?Toata lumea e dezamagita de mine!Sa ma duc in Marea Sala si sa dau o petrecere in timp ce ceilalti isi jelesc persoanele apropiate?! si am inceput sa plang lasand lacrimile sa curga. S-a apropriat de mine si mi-a sters lacrimile
-Stii ca nu e vina ta,Voldemort a facut toate astea! El ne-a omorat prieteni si membri familiei! Suntem norocosi ca ne mai avem pe noi! mi-a spus asta si m-a sarutat apasat
-Te iubesc! i-am spus
-Si eu!Nu stiu ce m-as fi facut fara tine!
Ginny pov*
Ne-am intors spre parinti mei ce stateau langa Fred. Mama cum la vazut pe Harry la inbratisat si la felicitat pentru curajul de care a dat dovada in fata lui Voldemort. Apoi a urmat tata la imbratisat:
-Felicitari!
-Pentru?a intrebat Harry nedumerit
-Pentru ca l-ai infruntat pe Voldemort si ca ne-ai scapat de acel cosmar!
Harry pov*
M-am intors la Vizuina cu Familia Weasley si Hermione. Domnul Weasley ne-a adus cuferele in camere. De data asta imparteam camera cu Ginny,iar Ron cu Hermione. Intru in camera si vad cea mai frumoasa roscata stand la ea in pat citind ceva
-Ce faci aici? o intreb asezanduma langa ea
-Citesc prima pagina din jurnalul meu!
Am aruncat un ochi pe pagina si am observat ca era data in care ne-am intalnit, la gara King Cross. Pe pagina am mai observat ca mai erau desenate cateva inimioare. Am ras la vazul acestora, facand-o pe Ginny sa se rusineze. Am luat-o in brate si am adormit amandoi imbratisati.
CITEȘTI
O iubire magica {A Hinny Story}
AventureIn aceasta carte veti afla cum imi inchipui eu povestea de dragoste dintre Harry James Potter si Ginerva Molly Weasley,dupa batalia de la Hogwarts in care Harry l-a invins pe Voldemort. Insa asta inseamna ca vor avea de acum o viata linistita sau ra...