Capitolul 11

129 4 2
                                    

Ginny pov*
Totul era gata pentru a incepe un nou an școlar. Am parasit sala si am coborat cu Hagrid pentru a il ajuta cu bobocii din anul intai. Acum voiam sa imi pun in aplicare planul pentru a afla mai multe lucruri despre noul cuplu Romione.

-Si de cand te vezi cu fratele meu? am intrebat-o eu pe Mione fara nicio ezitare.

- De câteva luni. spune ea destul de rușinată

-Si nu puteai să îmi spui și mie?

- Când mi.am făcut curaj să îți spun fix atunci tu și cu Harry v.ati despărțit! Nu voiam să te simți mai tristă că ești singură.

- Relația mea și a lui Harry face parte din trecut, acum mă concentrez pe următoarea aventură la Hogwarts.

- Mi-ai mai spus asta. Stai liniștită dacă vei sta pe lângă noi sigur vei avea parte de acțiune! mi.a spus ea zâmbind

-Acum hai să lăsăm asta! Vreau sa aflu picanteriile despre noul cuplu ce va cuceri Hogwartsul.

-Pai noi am hotărât că suntem împreună după sărutul din camera secretelor.

- V-ați sărutat?!

-Da.

-În camera secretelor?

-Da.

-Ce sa vezi camera aceea aduce cupluri impreuna din anul 1992. am spus eu râzând

- Da și de asemenea prima întâlnire a avut loc la Trei Mături. 

-Poftim?!Ați ieșit la o întâlnire?!

-Da, știu că pare că se întâmplă totul foarte repede însă nu am vrut să asteptam prea mult.

-Oricum ma bucur pentru voi. am spus eu iar dialogul nostru a luat sfarsit.

Chiar ma bucur pentru ei. Au reusit sa isi impartaseasca sentimentele. Pierdută în gândurile mele nu am realizat că am rămas singură cu Harry. Am încercat să măresc pasul însă el a observat asta si mi s-a adresat.

-Știi că nu o să mă poți evita la nesfârșit nu? Până la urmă vom fi colegi de clasă.

-Nu te evit. Doar nu vreau să îi facem pe ceilalți să ne aștepte. am spus eu mergând și mai repede

-Ginny, nu te mai comporta cu mine de parcă nu ne cunoaștem de atata timp.

-Cum ma comport?

-Esti rece cu mine, nu vrei sa-mi spui nici macar un buna si acum maresti pasul ca sa nu ramanem singuri intr-o situatie jenanta. 

-Harry, te-am rugat sa incerci sa ma uiti. Nu ma mai baga in seama. E asa greu?

-Da Ginny, este! 

-Bun se pare ca asa nu o sa mearga. Atunci putem ramanem prieteni.

-Da. E clar ca nu te pot scoate din viata mea asa ca cred ca e cea mai buna solutie.

-Acum ca am stabilit asta putem sa grabim pasul? am intrebat eu. Cand am vazut ca nu mi-a raspuns am inceput sa alerg spre ceilalti. Din fericire nu erau foarte departe de noi, din nefericire elevii ajunse.

Am vazut cum toti copii au format un sir in spatele lui Hagrid si au mers pana la barci. Aceasta imagine mi-a adus aminte de mine acum 7 ani cand singura mea problema era daca aratam bine atunci vand ma voi intalni cu Harry. Ce vremuri, nu am stiut sa ma bucur de copilarie si acum a-si da orice sa ma intorc in acele timpuri. Probabil ca a-si schimba ceva... sau poate ca nu. E atat de greu sa iei o decizie ca asta. Sa nu stii ce ar fii mai bine. Orice situatie e dificila, mereu trebuie sa alegem intre doua chestii. Si totusi cele mai mici decizii schimba totul. In ziua in care l-am intalnit prima data pe Harry, mama m-a intrebat daca vreau sa vin cu fratii mei. Am spus da si acest da m-a adus la cea mai frumoasa poveste de dragoste, adevaratii fluturi in stomac si cele mai reale saruturi. Acel da m-a adus la fata din ziua de azi ce pare mereu puternica, la fata ce este mereu complimentata de unii baieti ,ce nu ii ie rusine sa spuna ce gandeste si la fata care asteapta. 

Mereu am fost vazuta asa. Niciodata nu s-a gandit cineva cine sunt cu adevarat inafara de familia si prieteni mei. Nu s-au gandit cum se simte aceasta fata dupa o despartire, dupa ultimul sarut sau ultimul adio. Nimeni nu a stiut asta  insa de multe ori mi-am dorit sa ma intrebe cineva cum ma simt, inafara de mama si Hermione. Insa nu s-a intamplat si am trecut la aceasta masca.

                                                                                        ***

Dupa sortarea elevilor din anul intai si cina, am plecat in dormitoare. Am inceput sa imi fac un dus si m-am imbracat in pijamale. Le-am luat pe acestea deoarece mi s-au parut potrivite avand in vedere dispozitia pe care o aveam.

 Le-am luat pe acestea deoarece mi s-au parut potrivite avand in vedere dispozitia pe care o aveam

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am incercat sa ma trezesc însă a fost în zadar. Tot Mione m-a trezit.

-Dacă nu vrei să întârzii la poțiuni țe-aș sfătui să te ridici din pat.

-Bine. am spus eu fără niciun pic de interes

  M-am ridicat si am inceput sa imi fac rutina de dimineata. După ce am terminat am plecat cu Hermione spre sala de mese. Acolo ne-am întâlnit cu cei doi năzdrăvani.

-Cum ați dormit? a întrebat Harry

-Foarte bine. a răspuns Ron

-Întrebarea era pentru fete, nu pentru tine. Ai sforăit toată noaptea.

-Bine. Am adormit repede, însă alții zici că s-au culcat acum o or-Scuza-ma însă nu sunt obișnuită să mă trezesc la 6 jumătate. De obicei mă trezesc la 7 si un sfert. am spus eu indicnată

-Vai îți dai seama ea mai doarme jumatate de ora in plus. a spus colega mea de camera ce i-a facut pe baietii sa rada.

-Sunt 45 de minute in plus, aproape o ora. am spus eu

-Iar noi o să întarziem trei ani la prima ora daca mai stam mult. a spus si Harry

Am terminat de mancat si am plecat spre clasă. Acolo ne astepta profesorul Slughorn cu un zambet pe buze.

Bună bună! Ce mai faceți? Am revenit cu un nou capitol. Îmi cer scuze că v-am făcut să așteptați atât de mult însă curând vine vacanța și o să am mai mult timp să postez. Sper că va plăcut și vă astept parerile despre noul capitol. Ce credeți că se va întămpla? Oare o să treaca cei doi de la potiuni la chimie? Pana data viitoare va pup si stati safe!

O iubire  magica {A Hinny Story}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum