Capitolul 10

138 4 4
                                    

Ginny pov*

 Serios Potter, unde te-ai ascuns?! Sunt plecata de jumătate de ora in căutarea lui Harry, dar nu îl găsesc! Unde ar putea fi? In camera comuna nu e, la Hagrid nici atât si nici in turnul de Astronomie. Acum ma îndrept către Camera Necesității, sper sa fie acolo! Si așa era, se uita la o poza cu părinții noștri.

-Ce faci aici? l-am întrebat eu

-Nimic, doar mi-a pierit pofta de mâncare si am spus sa vin aici.

-Știi ca nu ma poti mintii! Spune-mi adevărul!

-TI-l spun daca îmi răspunzi la o întrebare.

-Ok. i-am spus eu

-De ce nu ai baut din suc? 

-Nu mi-a fost sete!

-Nici tu nu ma poti minți!

-Eu doar...

-Ți-a fost frica sa nu primești o poțiune de dragoste așa-i?

-Da! am spus eu lăsând o lacrima sa cada

-Știi ca nu ți-as face așa ceva!

-Nu îmi e frica de tine, Harry! Mi-e de Dean! Acum câteva zile mi-a spus ca inca ține la mine, apoi m-a pus sa-i cumpăr poțiunea. am spus eu lăsând lacrimile să cada

-Hey, nu mai plânge! Nu o sa ți se întâmple nimic! Acum vei fi in clasa cu noi si o sa petrecem mai mult timp  cu tine! Nimeni nu o sa te atinga!

Mi-am lăsat capul pe umărul sau. Era atât de liniștitor sa știi ca cineva tine la tine si ca-ți vrea binele.

-Acum este rândul tău să-mi răspunzi la întrebare.

- Adevărul este că mi-e foarte dor de Siriu! De asta am plecat de la masă.

- E normal să-ți fie dor de el. i-am spus eu

-Gin, mi-e mult mai dor de el decât de părinții mei! El mi-a fost ca un al doilea tată pentru mine.

- Păi e normal sa simți asta, până la urmă e tatăl tău spiritual.

După o lungă pauză de tăcere, Harry mi s-a adresat

-Si...îmi pare rau de ce a spus McGonagall. Știu ca te-ai simțit stânjenită.

-Nu e vina ta! Poate ca semăn cu ea.

-Un lucru e sigur! Mi-ai oferit ceva ce mama nu a putut. Nu ca nu a vrut ci nu a avut destul timp! 

-Ce? am întrebat eu chiar daca răspunsul era evident

-Dragostea ta! Chiar daca a fost pentru putin timp.

-Cred ca greșești! Eu te-am iubit si sprijinit timp de 7 ani, Harry! Tu ai luat in calcul doar lunile in care am fost împreună. am spus eu

-Așa e. Si îmi pare rau! Insa acum e randul meu  sa te aștept! Si o sa o fac, oricât timp va fii nevoie!

-Si daca nu o sa ma mai întorc la tine?

-O sa te iubesc mereu!

-Cred ca ar trebui sa ne întoarcem! am spus eu intrerupand contactul vizual

-Da, haide!

Ne-am întors in Marea Sala si ne-am reluat locurile.

-Totul  bine? m-a întrebat Hermione in șoapta

-Da.

După inca 30 minute de vorbit fiecare a plecat in camerele lor. M-am băgat in  pat insa cuvintele lui Harry mi-au rămas in minte "Insa acum e randul meu sa te aștept! Si o sa o fac, oricât timp va fii nevoie."

                                                                                     ***

Razele soarelui ma anunțau ca este momentul sa ma trezesc. Astăzi incepea ultima mea aventura petrecuta la Hogwarts. Chiar daca astazi o sa fie ceremonia bobocilor din anul intai. Mai era destul timp pana la venirea elevilor, dar am vrut sa fiu pregatita. M-am imbracat in uniforma si mi-am facut parul.

Apoi am plecat spre Marea Sala impreuna cu Hermione

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Apoi am plecat spre Marea Sala impreuna cu Hermione. I-am vazut pe baietii si pe doamna profesor explicandu-le  unde sa lase unele lucruri. Cand ne-au observat, baieții se uitau la mine ca la un tablou de arta.

-Surioara, daca o sa arati  mereu asa, băieții nu o sa poată fie atenții la ora. a spus Ron

-O să îl iau ca pe un compliment frățioare! am spus eu

-Și vad ca deja unora le fug mințile după tine. mi-a spus Ron

Chiar dacă erau atâtea persoane in încapere ochii mei nu se puteau opri din a cauta unii verzi. Și intr-un final i-am găsit. Aceștia ma priveau la rândul lor și când mi-am sesizat greșeala mi-am intors privirea însă prea târziu, caci obrajii au început să îmi ardă.

-Când o sa ajungă toți elevi? intrebă Hermione

-Într-o oră. Ar trebui să ne grabim.

Așa că ne-am apucat de treabă. M-am dus și am început să o ajut pe Mione cu niște decorațiuni.

-Se vede de la o poștă că încă îl mai placi! mi-a spus ea

-Nu știu despre ce vorbești.

-Sigur că nu știi. Hai să lăsăm subiectul asta pe mai tarziu. Ce zici arata bine?

Nu am avut timp sa raspund caci a venit Ron.

-Arata super, iubito! a spus el si cu aceasta replica m-am intors spre Hermione.

-Cine spunea ca sunt indragostita?! am spus eu schitand un zambet la final

-Nu e ceea ce crezi.

-A deci sa inteleg ca prietena mea cea mai buna nu iese cu fratele meu!

-Am fost la fel de uimit ca tine cand am aflat ca te vezi cu prietenul meu cel mai bun! a tipat si Ron din partea cealalta a salii

-E de domeniul trecutului. am spus eu în timp ce mi-am dat ochii peste cap.

Buna buna! Ce mai faceti, cum mai sunteți? Începe noul an școlar pentru cei 4 prieteni. Ce credeți? O sa iasa incurand la o intalnire dubla? Am spus sa intram un pic si in latura romione insa protagonistii cartii tot Harry si Ginny o sa fie.

Vreau sa va multumesc, deoarece cartea a ajuns in topul primelor 3 cartii Hinny!

Pana data viitoare va pup si stati safe!





O iubire  magica {A Hinny Story}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum