21│Utrolig dårlig sex

89 8 17
                                    

Jeg klasker Julie i røven, inden jeg smutter ud fra mit værelse

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg klasker Julie i røven, inden jeg smutter ud fra mit værelse. Hun mumler et eller andet ned i puden og vender sig om på ryggen. Jeg sender hende et smil, før jeg lukker døren efter mig. Jeg prøver at kneppe Stephanies utrolig dårlige sex ud af mit system. Fordi selvom det var fucking elendigt, vil jeg gerne gøre det igen. Og det skal jeg ikke. Jeg skulle slet ikke have stukket min pik op i hende in the first place. Jeg bor næsten sammen med hende, man skider ikke der hvor man spiser. Det er ligesom i SJIT happens, der gik det galt for Ane og Olau, de havde også et forhold, men stadig. Det skal ikke blive så akavet at en af os er nødt til at flytte. Fucking Stephanie. Hun er røv smuk, og sød, og sikkert også sjov, det er hun i hvert fald når hun er fuld, jeg ved det ikke. Jeg kender hende ikke særlig godt. Vi har boet her i to uger nu, og Stephanie er den af pigerne, jeg har snakket mindst med. Men nu har jeg kneppet med hende, det værste er selvom jeg var sammen med Julie tænkte jeg på Stephanie. Jeg ved jeg ikke har følelser for hende, så jeg forstår ikke mig selv. Det er virkelig dumt. Jeg har ikke sagt det til nogen though, men Stephanie er altid røv akavet, når vi er i samme rum. Sådan virkelig alt for akavet. Jeg bad hende om at give mig min mobil som lå på bordet, hun kunne nå og hun var sådan, haha jaer og gav mig den og rejste sig og gik bagefter. Det er hæsligt. Og ret fucking tydeligt, at hun ikke vil have noget at gøre med mig igen. Det var hende der startede det. Jeg siger ikke jeg ikke gjorde noget for det, men det var hende der kyssede mig. Det var et meget gensidigt kys, men det var hende der startede det. Hvis jeg havde vidst det ville blive sådan her, havde jeg skubbet hende væk. Hun var også fucking jomfru, ikke at jeg har et problem med det, men det havde nok været mindre akavet, hvis hun havde prøvet det før, og havde en ide om, hvordan man skal være over for folk bagefter.

"Godmorgen," siger en stemme der lyder alt for meget som Stephanies, jeg ved den tilhører Jos, fordi jeg kigger på hende lige nu, men fuck hun lyder som Steph. Det så underligt, jeg har aldrig tænkt over det før, men de lyder virkelig som hinanden.

"Godmorgen," siger jeg med et smil og går over i køkkenet. Jeg åbner køleskabet og kigger derind. Der var ritti fruttis i går, men ikke i dag. Jeg kigger over op Geo, Jos og Johan, sidst nævnet ligger på gulvet med en bog, og Jos og Geo sidder i sofaen. Jos oven på Geos røv, mens hun presser sin albue ned i ryggen på ham. "Må jeg spørger om noget."

"Ja," siger Geo, Jos sætter sig ordentligt op og kigger over mod mig.

"Hvad fuck laver i?"

"Jeg ved det ikke," indrømmer de på samme tid. Der står en ritti frutti på stuebordet. Vi er rent faktisk helt indflyttede, der er ikke flere papkasser, der er dog stadig ting der bare står, fordi vi ikke aner, hvor vi skal have dem.

"Jeg skulle bare være sikker," siger jeg med et smil. Jos sender mig et halvt smil. Jeg ved allerede hun ved det. Ikke fordi hun har sagt noget, men de er tvillinger for helvede. Og det var ikke sådan at vi blev enige om ikke at sige det til nogen, det er der bare ingen af os der rigtigt har gjort. Hverken Geo eller Johan ved noget, med mindre de altså hørte os, hvilket jeg tvivler på. Jeg ved ikke hvorfor det skræmmer mig at Jos ved det, da hun ikke har gjort noget over hovedet, hun har ikke nævnt det, hun har ikke ændret sig, men stadigvæk.

"Skal du med hjem til min forældre her senere?" Spørger Geo, jeg ryster langsomt på hovedet.

"Nej det er fint, tag du bare din nye kæreste med hjem til dem," siger jeg, Jos rækker fuck til mig, mens jeg går grinende ind på mit værelse igen. "Julle," siger jeg, hun gnider sig i øjnene og kigger op på mig.

"Hej," smiler hun, jeg sætter mig på kanten af min seng.

"Hej."

røvgulerødhulemand

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

røv
gulerød
hulemand

jeg har ik rettet det woopsie, men med det her kapitel er der flere ord end i say something :)

(07/03-2021)

Housemates ✓Where stories live. Discover now