"Du er seriøst bare en nørd, Johan, virkelig," siger jeg, han rækker fuck til mig og vender tilbage til at tegne noget op på et stykke stof. Han var begyndt at læse på sin mobil, midt i det hele. Altså bare at han syr gør ham til en nørd, men at han læser fantasy midt i det hele gør det ikke rigtig mindre nørdet.
"Du er seriøst bare grim," kommer det fra Geo, han havde gang i en slåskamp med Jos lige før, men den stoppede lidt meget, da han samlede hende op og fyrede hende ned i sofaen. Nu sidder han oven på hende og hun kommer ikke udefra under ham, medmindre han giver hende lov, det gør dog ikke at hun ikke kæmper.
"Fuck dig," siger jeg.
"Ja, fuck dig," siger Jos anstrengt. Geo griner bare og tager fat i hendes hænder og holder dem fast.
"I to burde virkelig kneppe," siger jeg.
"Du burde virkelig kneppe Steph," siger Jos bare.
"Det gider hun sgu da ikke," sukker jeg og smider mig på stolen tol Johans sybord.
"Hvad ved du om det, hvis du ikke har spurgt hende," siger Jos klogt og smiler til mig.
"Du sagde hun græd sidste gang," siger jeg, det får både Johan og Geo til at kigge op.
"Sidste gang," udbryder de i munden på hinanden.
"Noah og Steph kneppede engang i sidste uge," siger Jos med et smil og sætter sig op, da Geo har flyttet sig fra hende.
"Hvorfor har du ik sagt noget?" Spørger Geo halv såret.
"I don't know, det har jeg bare ikke," siger jeg og kigger ud af det store vindue.
"Så de har kneppet," siger Johan, "hvorfor græd hun."
"Fordi hun havde planer om at mindste sin virginity til sin fremtidige kæreste, og Noah ikke er hendes kæreste," siger Jos roligt, det havde intet med det de lavede at gøre." Hun kigger over på mig og siger meget bestemt; "og hun vil gerne gøre det igen."
"Hun vil gerne gøre det igen?"
"Ja, men kun hvis i bruger kondom," siger Jos bestemt, jeg skal til at brokke mig, men for fyret en pakke kondomer efter mig. Ultra thin.
"Det de gode."
"Ja, og du skylder mig femogfyrre kroner," siger hun bestemt, "og nu går du ned og snakker med Steph." Jeg sukker og rejser mig op. "De andre er by the way ikke hjemme." Jeg siger ikke det får mig til at gå hurtigere, men det får mig til at gå hurtigere.
Ord; nørd, lysestage, slåskamp
Undskyld det først kommer nu. Jeg vil gøre mit bedste for der også kommer et på søndag, men det er virkelig demotiverende at skrive på sin iPad, så i må meget meget gerne sende motivation :)
(09/04-2021)
ESTÁS LEYENDO
Housemates ✓
Historia CortaTre gutter flytter ind i lejligheden over pigernes. I disse fortællinger følger man syv housemates på deres vej mod nye bekendtskaber, ikke eksisterende kærlighedsliv og en hel fantastisk sommer. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Af @Riberholdt Udgivet; 11/01-20...