Jeg er gået i gang med at rydde op på mit værelse. Ikke fordi det er meget rodet, jeg har bare nogle skuffer og kasser, der er meget rodede og fyldt med ting jeg ikke har brug for. Jeg har for eksempel fundet en hel box med 3d-briller, hvorfor fuck har jeg dem? I don't know. Jeg burde have smidt dem ud, da vi flyttede første gang, men det gjorde jeg underligt nok ikke. Jeg skruer ned for James TW og åbner døren til resten af lejligheden. Jos ligger i sofaen og stener et eller andet på sin computer, præcis ligesom jeg forlod hende for to timer siden. Dovne skid. Agnete er lige kommet hjem fra at have sovet hos Ludvig, og jeg aner ikke hvor Nana er.
"Jeg gider ikke rydde op mere," brokker jeg mig.
"Kan vi ikke plage mor om et fjernsyn?" Spørger Jos, jeg kigger over på hende med hævede øjenbryn.
"Jo held og lykke med det," siger jeg med et smil. Som om mor nogensinde går med til at købe os et fjernsyn. Især ikke fordi vi stadig skylder dem penge for huset her. Men måske kan vi få det, der står i kælderen. Jeg er virkelig glad, for at vi flyttede og så sammen med pigerne. Jeg troede der ville komme mere drama end der gjorde, men Nana og Jos har prøvet at bo sammen før, det samme med Jos og jeg, obviously, selvom vi skændtes en del. Men vi er tvillinger, hvad regner du med? Agnete har vi alle sammen bare kendt i lang tid. Jeg elsker virkelig de her piger, de er virkelig fantastiske. "Jeg tænkte på om en af jer, havde lyst til at hjælpe mig med et hænge lyskæder op?"
"Sure, ja," siger Jos og lukker sin computer sammen. Agnete nikker også og tager sin skål med cornflakes og kommer hen til mig. Jos er lidt langsommere. Agnete stiller sine cornflakes på mit sengebord, ved siden af den stak bøger, jeg har liggende der. Hvis hun havde stillet den oven på dem, havde hun også fået slag, så det var et godt valg, hun tog sig. Jos kommer ind og sætter sig på min seng og skruer op for lyden på min computer. "As long as I got you and me, moving through the world as a two-man team," råber Jos med på sangen. Agnete snupper en af lyskæderne på bordet.
"Er det dem her?" Jeg nikker.
"Yup." Jeg peger op i kanten af mit værelse, mens jeg siger; "Jeg vil gerne have den der op og hænge. Hun nikker.
"Skal vi så ikke hænge den op over døren først?" Spørger Jos og napper Agnetes cornflakes og begynder at spise dem. Shameless.
"Jo, fordi så går ledningen vel også ned der," siger jeg, Agnete nikker bare. Jeg finder en af barstolene fra køkkenet og kommer ind med den. Da jeg er oppe på den rækker Agnete mig lyskæden. "Finder du ikke lige nogle tegnestifter?" Spørger jeg, Jos stiller Agnetes skål og kommer på benene, hun går over til mit lille skrivebord og finder nogle hvide tegnestifter.
"Dem her?" Spørger hun og vifter dem i luften.
"Yes," siger jeg, hun kommer hen og giver mig en, jeg stikker den i væggen med ledningen til lyskæden mellem den og væggen. "Ny." Jeg får endnu en og sådan fortsætter vi til jeg ikke kan nå længere.
"Hvad gør vi?" Spørger jeg og pigerne kigger op på mig der står med hele ledningen i hånden på en stol.
"Jeg henter en stol, to sekunder," siger Agnete og forsvinder ud. Da hun kommer tilbage med stolen lidt efter, er Jos begyndt at pille i sin hud med en af tegnestifterne, mens hun nynner med på "On My Own" af Niall Horan.
lyskæde
3d-briller
fjernsynJeg har ligget i min seng i over 24 timer nu :) Jeg er ogs blevet færdig med hawaii five-0 så det er jo meget fedt. det var alt for i dag, stay tuned for et kapitel på Belle hos XXJOXYOXX :)
(14/02-2021)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Housemates ✓
Kısa HikayeTre gutter flytter ind i lejligheden over pigernes. I disse fortællinger følger man syv housemates på deres vej mod nye bekendtskaber, ikke eksisterende kærlighedsliv og en hel fantastisk sommer. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Af @Riberholdt Udgivet; 11/01-20...