2 sene önce

202 9 5
                                    

Taehyung ve Seokjin'in birbirleri olmalarının başlangıç hikayesi
Aşırı olmasa da smut sahne vardır.

Seokjin'den

Hiç kalbinizin sizi dinlemeyip size inat olsun gibi delice attığına şahit oldunuz mu? Ben oldum. Hem de nasıl?

Ellerim tir tir titriyor kalbim sanki maraton koşmuşum gibi atıyordu. Dur diyordum ama durmuyor inadına daha çok atıyordu.

Bunların hepsi o bana baktığında oluyordu. Kim Taehyung. Kaç senelik arkadaşım, ilk aşkım.

Ne garip değil mi? Geceleri içip yanıma gelir o kız çok güzel bu kız şöyle diye anlatır ben de dinlerdim. Alışmıştım. Artık alışmıştım. Ne kadar canımı yaksa da alışmıştım.

Benim onu sevmem önemli değildi. Önemli olan onun yanında olabilmemdi ki şu an olduğu gibi haftanın neredeyse her günü görüyordum. Yetmese bile yetiyordu. Yetiniyorum en azından.

Bugün yılbaşıydı.

1 gün önce yeni yaşına adım atmıştı bizimle beraber. Bizimle derken biz işte ayrılmaz yedili olan biz.

Birbirimizi neredeyse 8 senedir tanıyorduk. İlk başta hepimiz arkadaştık ama işin içine duygularda girmişti artık.

Benim Tae'den hoşlandığımı bilen tek kişi Jimin. Ne garip değil mi? Belki de Tae'nin en yakını oydu ama benim onu sevdiğimi de o biliyordu.

Diğerlerine söylemeye cesaret edemedim. Zaten Jimin kendisi anlamış ve çok üzüleceğimi boş verip başka kişilere bakmamı söylemişti. Ama ben ne yaptım her zamanki gibi salak gibi onu sevdim. Beni asla arkadaştan belki kardeşten ileride görmeyecek kişiye.

Doğum günün de yani 1 gün önce hatta dün kendi aramızda kutlayalım demiştik. Bunda hiç bir sıkıntı yoktu zaten. Evde olmayı da severdim. Sıkıntı içkiler içilmeye başladıktan sonra başladı.

30.12.2018

İçkiye çok dayanıklı biri sayılmam ama içmeyi de severim. O boğazı yakan mayhoş kendinden geçiren tat hoş olurdu. Zaten genelde de çok ağır içkiler yerine hafif olanları seçerdim.

Bizim içkileri almakla sorumlu olan salak kedi Yoongi gidip sert bir içki almış ve sert olduğunu birinci bardaktan sonra dönmeye başlayan oda ve birden fazla Taehyung görmemle sonradan anladım.

"Hyung sen birinci bardaktan sonra uçtun mu hemen?" Diyen Jungkook'a gidip sarıldım. İçimden gelmişti. Sonra biri bileğimden tutup çekmişti. Kim olduğuna baktığımda Taehyung'u gördüm. Ama kaç taneydi o.

"Bir iki üç o dört mü yoksa dur ben onu saydım mı?" Diye parmağımı yüzüne doğru salladım. "Hyung benden bir tane var. Zaten tek başıma dünyaya fazlayım." Diyerek beni yukarıya götürdü.

Odaya girdiğimizde ona çıkmayacak "Ben senin hyungunum büyüyünüm sen beni yatağa nasıl atarsın? Haa söyle Tae nasıl beni yatağa atar namusuma göz dikersin"
"Hyung ne diyorsun sen ne yatağa atması namusuna göz dikmesi? Sadece sarhoş olduğunda uykun geliyor ve gereksiz yere insanlara sarılıyor ve öpüyorsun." "Yani sana sarılıp öpersem gereksiz yakınlık mı olur? Hayallerimi yıktın. O zaman defol. Ben tek başıma uyurum."

Ahh ne saçmalıyordum. Sadece içimden geleni söylüyordum. Ama umarım yarın bunları hatırlamazdım. Yoksa utançtan yerin dibine girerdim.

"Hyung ben öyle demedim. Biliyorsun bana istediğin zaman sarılabilirsin. Bu gereksiz yakınlık değil. Bana karşı yaptığın hiçbir şey gereksiz değil." "O zaman şimdi seni öpsem ne yapardın? Yanlış olduğunu bile bile izin mi verirdin yoksa benden tiksinip yüzüme bile bakmadan odan çıkıp gider miydin?" Bunu sorduğumda kanımdaki alkolün verdiği cesaretle yüzüne yaklaştım.

3 Gün |TaeJin •TAMAMLANDI•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin