Kendimi alamıyordum

96 6 1
                                    

Umut un ağzından:

Kağan kağan kağan heran aklımdaydı gercekten egeden bile cok düşünür olmuştum açıkcası nedenini anlamıyordum.. Cocuk beni kendimden alıyodu onu görünce bakmadan duramıyodum bana cevap vermemesi biraz üzdü beni açıkcası en azından bi tanışsaydık arkadas olurduk. ARKADAŞŞ !! Evet sadece arkadas ne olabilirdik ki başka ege var egee okulun başlarında seni deli eden egee senin için neler yapan egeee ! Asla olmazdı bu cocuk hem kimin nesi bilmiyoruz sonucta cok gevşek biri hem sanırım bi tek bana yüz vermedi-di evet ne yazık ki.. Belki de duymadı yok artık öykü sacmalama ama ! Bidaha selam demeye cesaretim yoktu zaten ama konuşmayıda cok istiyodum neyse napalım artık

2 HAFTA SONRA

Evet hersey aynıydı ne yazık ki hâla tek kelime konuşamamıştım cocukla hergün o kızla konuşuyodu hergün.. Egeyle de ilişkimiz yürüp gidiyodu işte hersey sıradandı..

Evett artık kalk öykü okul zamanı diye bi ses duydum tabi ki de ANNEMDİ -- hadi öyküüü gec kaldın hadii -tamam anneee kalkıyoorumm diyip kalktım giyinip cıktım evet malesef kahvaltı için vaktim yoktu.Sınıfa girdim daha oturmadan hoca içeri girdi ancak yetişebilmişim desenize. Oturduk ve bir ses duydum --GÜNAYDIN eveett günaydın kağan bana günaydın demişti şaşırmadım desem yalan olur ve tabi mutluluktan kalkıp dans etmek istediğim de ayrı :)))) günaydın dedim gülümseyerek.. Kağan: bişey sorucam şu yanında ki çocuk varya boş mu birini ayarlıycam da ? Haaa egeyemi birini mi şaka mı hem nasıl bu kadar aptal oluyo bu cocuk beni görmüyo mu hiçç aslında okul içinde pek yakın olmayız egeyle ama olsunn cok sinirlenmiştim doğrusu SEVGİLİM ! Dedim. Kağan: ha pardon ya dedi. Cevap vermedim. Acaba egeye ben olmuyomuydum yani yada cok mu başı boş duruyodu ki ege gercekten gün gectikce kağanla aramızdaki bağlar kopuyo gibi sanki artık içimde biraz nefret var ona karşı yoksa büyük aşklar kav..
Saçmalama ne aşkı öykü!!! Kendine gel o bir serseri ser se ri.. Neden hep serseri tipler tatlı olur ki hem bu cocuk bula bula bizim sınıfı neden buldu neden ona karsı bişeyler hissediyomuş gibiydim kendime engel olamıyodum sanki nefret ettikce daha cok bağlanıyodum kendini beğenmiş hâli hoşuma gidiyodu..


Vazgecmeliyim daha fazla bağlanmadan vazgecmeliyim ama nasıl..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 10, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Ressamın Çizebileceği En Güzel Resimdi OHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin