Tam bir hayal kırıklığı

215 12 1
                                    

Sınıfa bi kız girdi. +Egeee ege yokmu ? -yok +tamam söyle yarın biraz geç gidelimm .Eve uğruycam gitti .Oha oha başkalarıdamı vardı. Tam bi hayal kırıklığı yaşadım. Ne aptalım neden tek beni çağırsın ki sadece arkadaşız sadece ve sadece ... Ege gelmişti. -arkadasın yarın biraz geç çıkalım dedi + tamam salla ya. zil çaldı. Eve dogru yürüyodum. Aklımda cevapsız birçok soru vardı. Acaba o kız sevgilisi miydi ? Onu çok mu seviyordu? Of of neden onu seviyodum. Acı çekmek istemiyordum. Neden ben neden. Hep onu düşündüm. Okulun bahçesinde bekliyodum. Ege geldi. Yanında 5 kişi vardıı. -hadi gidelimm + pekii bi kız egeye sarılmıstı. Can : oo sevgililer çok yakısıyosunuz . Ne sevgili mi hayırr ege ve damla mı kabus gibiydi. Uyanmak istedim olmadı :( neden ege neden aslında zaten belliydi bi sevgilisi oldugu bu kadar tatlı bir çocuk sevgilisi olmazmı... Keske sevmeseydim. Of of el ele tutup yürüdüler. Keşke gitmeseydim. Nefes alamıyodum. Çok kötüydüm. Can: iyimisin - iyiyim iyiyim başım ağırıyo sadece. Gidiyim ben siz takılın. + peki. Oradan ayrılmıstım zaten çok üzgündüm. Eve gittim. Sadece ağlıyodum. Yapıcağım hiç birsey yoktu. Neden seviyodum kii of of damla neden bu kadar güzeldi. Neden ben değil de o. Ama benim onu sevmem için ona ihtiyacım yoktu. Ondan asla asla vazgeçmiyecektim. Çünkü aşkk hiçbir zaman vazgeçmemektir, yılmamaktır. Hafta sonu boyunca onu düşünmüştüm. Hergün günlüğüme onunla ilgili şeyler yazıyordum. Çalar saat başımda ötüp duruyodu. Susmak bilmedi. Kalktım ,aynaya baktım ve düşündümm. Ege tabikide beni sevmiyecek bii bana bak bide damlaya bak. Aramızda çokk ama çok fark vardıı. Ege asla beni sevmiyecekti. Neyse artık düşünmiyecektim düşündükçe üzülüyordum. Okul kapısına gelmiştim. Ege ve sevgilisi bank ta oturuyorlardı. Derin bi nefes aldımm. Sınıfa girdim. Sırama oturdum. Götüm donuyodu. Çok soğuktu. Ege içeriye girdi. Tatlı bi gülümsemeyle. - Selam :))) + Meraba - Birşeye moralin mi bozuldu ? + yoo yok birşeyim iyiyim iyi. Kelimeler ağzımdan çıkmıyordu. İçim kan ağlarken yüzüm nasıl gülebilirdiki. - Sana birini ayarliyim mi ? Şaka mı yapıyordu. Ben seni seviyorum gerizekalı demek geliyordu içimden ama ağzım bir türlü söyleyemiyordu. Olmuyordu. + Yok saol ben zaten birini seviyorum - Ya öyle mi kim bu şanslı çocuk :) ? Sensin sen off neden olmuyo söylüyemiyorum. + boşver. - Söylemek istemiyosan peki ... + Damlayla nasıl gidiyo ? - Ohoo biz onla ayrıldık ki sen gittiğin için bilmiyosun tabii. Ayrıldılar mı oha oha olamaz. Çok mutluydum. Belli etmemeye çalıştım. Ohh be sonunda zaten Ege o kötü kıza hiçmi hiç yakışmıyordu. + Ya öylemii çok üzüldüm. - Aman boşver ya başkasını seviyormuş. Ona inanmıştım. Gerçekten beni seven birini bulsam çıkıcam. Ben ben varım. Senii canımdan çok seviyorumm. Ama kolaysa gelde söyle işte. + Belki vardır. Çevrene dikkatli bakmalısın. - Dikkat ederim. Aslında sen de güzel bir kızsın biriyle çıksana. Neee bana güzelsin dedi... İnanmıyorum okadar mutlu olmuştum kii çok ama çokk. + Ben mi ? Güzel mii ? Şaka mı ? Yok artık ! - Evett benle seninle çıkıcak olan çocuk çok şanslı bence sen birini seversen bırakmazsın. Bana öyle geliyo. Senii asla bırakmam canımın içii asla ama aslaa. + Evet ama o beni sevmiyodur. - Bence gidip söylemelisin. Hoca gelmişti. Bu konu böyle kapandı. Acaba söylesem mi ? Ya kızarsa ya hani arkadastık derse of of. Ama kendisi git söyle dedi ne yapıcaktım. Beklemeliydim. Belki biraz belli etmeliydim. Anlar ve oda beni severdi belkii. Sonsuza dek mutlu olurduk. Keşkeee ~

Bir Ressamın Çizebileceği En Güzel Resimdi OHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin