En güzel resim EGE <33

248 12 2
                                    

Sabah olmuştu. Hazırlanmaya başladım. Hergünden daha çok dikkat ediyodum güzelliğime. Okula dogru yürüyodum. Aynı ilk gün gibiymiş gibi heyecanlıydım. Sınıftan biri bana seslendi. -Resim atolyesindeyiz. 2. Katta. A blokta +tesekkür ederim hemen resim atolyesine girdim. Gözüm egeyi arıyordu. Aa işte ordaydı bianda bağırdım -egee + aa umut gelsene aslında anlasıyorsuk ama acaba beni seviyor muydu ? Egenin resmine şöyle bi baktım. Getçekten çok yetenekliydi. Ben de fırçamı ve boyalarımı aldım. Aslında egeyi çizmek istiyodum.Çünkü o bir ressamın çizebileceği en güzel resimdi. Ama çizemezdim , onun kadar güzel birseyi ancak çok usta bi ressam çizebilirdi. Belkii ilerde onu çizebilecektim. En büyük hayalim buydu artık.Resmimi bitirdim. Egeyle sınıfa dogru yürümeye başladık. -yarın benle gelsene çok şaşırmıştım + nereye ? - bilmem takılırız+ peki pekii -tamam yarın okulun bahçesinde bekle+ tamam :)))) çok ama çok mutluydum sadece ege ve ben.. Hayal bile edemiyodum. Sıraya başımı koydum. Ve sadece yarını düşündüm.Belki de aşkımı itiraf ederdim. O da beni seviyodur belki. Bunları düşünürken salak salak sırıtıyodum. Sınıf arkadasım Eda yanıma geldi. Neye gülüyosun böyle ? Hiçç hiç hiç birşeye. Aklıma komik birşey geldi de. Hııı pekii. Eda yanımdam kalktı. Ben hala EGEYİ düşünüyordum. Sadece EGE ~

Bir Ressamın Çizebileceği En Güzel Resimdi OHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin