Ege nerdeydi ?

128 8 0
                                    

Otobüste heran ege vardıı. Neden neden NEDEN beynim çıkıcaktı. Bir daha aradım yok ulaşılmıyo. Off eve gidip uyudum. Bi ses duydum zıııı zııı alarm çalmıştı. Hemen üzerimi değiştirip okula vardım. Gözüm egeyi arıyodu nerdeydi bu çocuk off. Arkadasları toplanmıştı. Olum hadi egelere çabuk çabuk. Ne diyolardı bunlar ege beni çağırmadımı hiç mi bişey olmadı. Oyun mu oynuyordu benimlee. Gerizekalı çocuk. Çok sinirlenmiştim. Tekrar aradım. Yok kapalı şaka gibi sanki dalga mı geçiyodu bu. Of of çıldırıcaktım. Mecburen derse girdim. Defteri açtım karalamaya başladım. Ders ölüm gibiydiii. Aklımda sadece EGE vardıı. Zil çalmıştııı. Koca bi okul günü bitmişti dışarıya çıktıgımda dayanamayıp arkadaslarının yanına gitmiştim. Ege nerde neden gelmedi bişeyimi var dedim. Bilmiyomusun? Babası ÖLDÜ ! Ne öldü mü ama nasıl neden bana haber vermedi teselli ederdim belki. Of egeyi arasana belki senin telefonunu açar dedim. Can tamam diyip bana verdi. Alo dedi kısık bi sesleee. Ege iyi misin ? Umut sen sen nerden öğrendin ? Ya neden bana söylemedin yardım ederdim. Üzülmeni istemedim. Çok kötüydüm hemde çokk. Tamam şimdi nasılsın? Daha iyii. Yarın okula gelicek misin ? Belki.. Tamam gelirsen görüşürüz seni çok seviyorum bay bay. Bende seni bay bay. Telefonu cana verirken ordan damla hemen laf attı. Ooo umut hanım demek gözün benimkindeydi ayrılınca hemen davrandın. Kendimi zor tutmuştum onun seviyesine inmeyip yürümeye başladım. Ona seni seviyorum demiştim. Belki morali biraz düzelir diye :)) onu canımdan çok seviyodum. İnşallah hiç ayrılmayız. Sonunda eve gelmiştim kapıyı açıp içeri girdim. Eceyle AVM ye gidicektik. Hava serindi altıma siyah bi tayt üzerime iste bol bi badi giymiştim. Çantamı alıp çıktım. Egelerin evi de Avm nin yanındaydı. Belki onu da görürdüm. Zaten çok özlemiştim. Eminim çok üzgündür. Kim babasını sevmez ki. Hele ege babasını çok seviyodu. Babası beyin kanaması geçirmiş heralde bi anda yemek te ölmüşş. Gercekten çok kötü. Avm de dolaşıyorduk. Bi anda yanağımı öptü biri arkamı döndüğümde ege oldugunu gördüm. Bana sarıldı. Ağlıyoduu. Dayanamadım gözlerim doldu. Tamam ege gecti yanındayım hiç bırakmıycam seni. Hiç bırakma umut lütfen buna katlanamam ölürüm. Bizi ancak ölüm ayırır ege bunu unutma tamam mı ? Egeyi evine bıraktım annesine Allah rahmet eylesin dedim ve ordan ayrıldım. Annesi tatlı bir kadındı. Ama ağlamaktan gözleri şişmişti. Gercekten çok üzülmüştüm. Bu günde böylece bitmişti işte.

Bir Ressamın Çizebileceği En Güzel Resimdi OHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin