Zor bi gün daha

153 9 0
                                    

Günler çok güzel geçiyordu. Egeyle aramız git gide güzelleşiyordu. Ona çok bağlanmıştım. Taki o iğrenç sabağa kadar hersey iyiydi. İğrenç günde ne mi oldu sınıfa girdiğimde egenin yanında bi kız oturuyodu. Hemde benim yerimde sınıfa yeni geldi sanıp bi ön sıraya oturdum. Ege : umut neden oraya oturdun? - ıı yanın dolu heralde yeni sınıf arkasasımız. + yoo o benim kuzenim birazdan gidicek. - öyle dona kaldım. Rezil olmuştum. Kuzeni : hahhahahhahahah ayy alemsin ya. Kıskandın mı yoksa oy oy ege seni seviyo heralde kuzii. Ne diyodu bu aq rezil etmeye çalışıyo anladımda. Ne bu hava ya ? - haa yoo ne sevmesi arkadasız biz. Ege: aynen aynen hem sevgilimden yeni ayrıldım daha kuzii. Ya tamam kess xd ee ege dur acıktım ben tost al bii. Bogazında kalsın ya.tamam hadi gidelim aliyim otobüsede bindiririm hem hadii. Gittiler onu kuzeninden bile kıskanmıştım herseyden kıskanıyodum zaten. Günlüğüme hissetliklerimi yazmıştım : Durup sebepsiz yere ağIadığın oIuyor mu?sonra özIemin aIevIer gibi fışkırıyor mu her yerinden?onu çiçekIerden kuşIardan biIe kıskanıyor musun?yokIuğunda dünya sana zindan oIuyor mu? Seviyorsun o zaman...

Evett bende seviyorumm <333 hâla anlamamıştı onu sevdiğimi çok salak bu erkek milletii egenin masasına şu yazıyı yazıp çıktım. Gökyüzünde yıIdız çok ay bi tane...yer yüzünde insan çok sen bir tane...

Seni seviyorum. Eveett bakalım neler olucak bende çok merak ediyodum hemde çokk. Sınıfa girdim ege sırasında oturuyorduu. Bende oturdum. - umut ya bişey sorucam biri masama bişey yazmışş kimseyi gördün mü. Benimm oo. Off. + hayır hayır görmedimm. - ben bunu bi düşüniyim. Ohaa olamazdı buu. Benim yazımdı çok belliydi belkide anlıycaltı anlaması daha iyi olurdu belkidee. Dışarı çıkmıştım. Kantinden su alıp içeriye girerken. Egenin defterimdeki yazılarla o yazıyı karşılaştırdığını gördüm. Anlamıştıı çaktırmıyoodu. - umut ya sen kimi seviyodun ? + boşverr imkansız aşk benimkii -olsun ya söyle biiz hani dosttuk. Dostuu seni seviyorum off + BOŞVER!! - tamam kızma ya sustum. Oo çok atarlanmıştım. Ege numaramı istemişti nedense artık verdim. Eve gittim. Çok yorulmuştum bugün çok olay yasamıştım. Bi an telefonumun titrediğini hissettim. Egeden mesajjjj : umutt beni seviyorsun biliyorum. Haa olamaz ne yazıcaktımm. Tamam artık söyliycem. Egeye- evett ama seni kaybetmekten korkuyorum ege. 10 dk geçmişti halâ cevap yoktuuu. Ve geldii. Ege : bende senii seviyorum. Dostlugumuz bozulur ve sen baskasını seviyosun diye söylememiştimm. : oooo neee ege beni SEVİYOMU şaka gibii. Bi mesaj daha ege : sevgilim olurmusun prenses ? Ohaaa ne tabikide hemen cevap yazdımm. Egeye. : tabiki prensim Bi ses duydum kızım hadi uyan ne rüyamı hayır olamazz tamda hersey istediğim gibiykenn off kabus olmalıydıı. :(((( neden gerçek değil di kiii.

Bir Ressamın Çizebileceği En Güzel Resimdi OHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin