Hersey güzeldii. Okadar mutluydum ki onla tatlım balım benim. İşte yüne bi sabah okula gitmek için uyandımm. Kahvaltı yapmadan dışarı çıktım. Ege bekliyodu. Önce ona sarıldım. Daha sonra konusarak yürümeye başladıkk. Okula gelmiştik. Ne kadar da çabuk. Onlayken zaman eriyip gidiyoduu. Sınıfa girmiştik. Hoca sınıftaydıı. Özürr dileriz hocam. " diyip içeri girmiştik Hoca bizi seviyoduu. Yok yazmadı. Aaa oda ne egenin yerinde biri oruruyo. Ege hocam dedii. Hoca: aa o yeni akadasınız. "Mert" ede oarsı benim yerim dedi hemen EGE Hoca bişey olmaz. Umut sen mertin yanına. Ege sende şu Alperenin yanına geç. Ege çok sinirliydi kıskanmıştı normal. Başka bir erkek. !! Yerime oturdum. Mert elini uzattı. Ben mert. İçimden gerizekalı çocuk ya sanki bilmiyorum mal. Iı bende umut dedim ama elini sıkmadım. Çünkü ege bakıyodu. Sonra önüme döndüm ve defterimi açtım. Hocayı dinliyomuş gibi yaptım. Egenin elini tutmak vardı şimdi off. Mert kısık sesle ' çok şanslıyım bu kadar güzel bi kızla sıra arkadasıyım' Bu mal ne diyo ya sevgilim duyarsa. ... Neysee. Efendim dedim. Hiç hiç okul iyimiş dedi. Ha tamam dedim. Zil çalmıştı sonunda. Egeye sarıldım. Ege sakin ol bak aynı sınıftayız bak dersi dinle bize bakınca dersi kaçırıyosun bana güven tamam mı ? Tamam ama çok gıcık bi çocuk gözüm tutmadı. Mert geldi selamm!! Ege: ya biz gidelim hadi dedi. Mert: nereye ? Ege : o benim sevgilim ! Dışarı çıkıcaz sorun ? Mert: tamam ya sakin. Konusmadan çıktık. Ege: ben bu çocuğu döverim bak umut. Ben: sakin ol biraz canım. Bak o ne yapabilir ki aynı sınıftayız ve ben seni onlamı unutucam saçmalıkk! Tamam neyse diyip konuyu kapatmaya çalıştım. Zaten zil çalmışştı. Derin bi nefes alıp egenin elini bırakıp mertin yanına geçmiştiim. Mert mal mal sırıtıyodu tam bi gerizekalıydı bu çocukk!! Sonunda bu gün iyi kötü bitmiştii. Eve dogru yürüyodum. Oda ne mert arkamdan seslendi umutt. Hayır hayır burda oturdugunu söyleme nolur :(( EEFENDİİİM dedim. Hangi bina dedi elimle sarı binayı gösterdim. Vay be binalarımız bile yanyana dedii. Bu olamaz ama yaa. Aa öylemi diyip içeri girdim. Şaka gibiydi. Telefonum çaldı. Ege arıyodu.. Alo ! Efendim aşkım. Eve girdin mi ? Evett. Tamam seni seviyorum bay bay. Bay bay sevgilim diyip kapatmıştım. Merti söylememiştim yarın söylemeliydim. Bu kadar olay ona fazla gelebilirdii. Yatağıma uzanmıştım. Gözlerimi açtıgımdaa sabah oldugunu fark ettim. Ne kadar Çok yorulmuşumm. Kahvaltı yapıp evden çıktıgımdaa mert kapıda dikiliyodu. Hadii ama geç kalıcaz ? Haa şakamı buu ege görürse ben bittim. Bak mert ege bizi görürse mahveder diyicektim kii arkamdan o müthiş ama uygun olmayan kelimeler umut bu herifin burda ne işi var ? Ege gel şöyle anlatiyim dedim ama dinlemedi herseyi yanlış anlamıştııı. Merte bi yumruk geçirmişti. Ve okula gitmeye başladık. Bak ege durum bildiğin gibi değil bir dakka ver açıklıyımm lütfen. Suss ! Konuşma sakın bak kalbini kırarım umut. Ama off. Bakk onun evi orası ve kapıyı açtıgımda ordaydı. Evi orasımı dün neden söylemedin. Ya hersey üst üste geldi zaten. Kızma diye iyicee. Bak yumruk attın geç kalırsa ve anlatırsa kötü olabilir dedim. Salla demekle yetindi ve benim yanıma oturdu. Hoca egeyi uyardı hocam o orta oturmak istiyomuş dedii. Hoca peki diyip geçtii. Mert kapıyı tıkladıı. İçeri girdi. Hoca noldugunu sordu hiç bişey anlatmıycaktı aslında ama egeyi benim yanımda görünce. Konusmaya başladıı. Ege yaptı.. EGE NEDEN YAPTIN BUNU DEDİ hoca. Ege sustuu. Ve çok gür bir ses EGE ARSLAN HEMEN MÜDÜRE GİDİYORUZ DEDİ. Hayır bu olamazdı. Sınıftan çıktılar. Ben merte yaklaşarak bi tokat attım hadi git bunuda söyle. GERİZEKALI dedim. Mert sustu. Ama ege okuldan atılabilirdi. Bu korkuyla oturup düşünmeye başladım. Acaba NE OLACAKTI ??