Gizemli Çocuk

107 6 4
                                    

Ege yavaş yavaş düzelmişti. Olayda ikiside şiddet uyguladıgı için kimseye ceza verilmedi. Normal hayatımıza dönmüstük. Ama ne normal. Egeyle ilişkimiz cok güzeldi şu olaylarda olmasa daha güzel olurdu tabi. Yine her sabah ki gibi okul için kalmıştım. Hazırlanıp cıktım kapının önünde bekliyodu ege. Gülümsedim elini tuttum yürümeye basladık. Okula gelmiştik. Ama ege nin olayları yüzünden egenin sınıfı değişmişti benle ne alakası varsa .. Neyse. Ha bu arada bizim sınıfada yeni bi çocuk gelmişti Kağan. Cocuk eski okulunun en popiler en gözde cocugu suan bizin okuldaydı ve benim yanım boş oldugu için yanıma oturdu. Cocuk yakışıklıydı evet ama sonucta ege vardıı. Ne diyosun sen umuttt düşünmen hata !! Gülümseyerek hosgeldin dedim. Cocuk bakmadı bile ukala. Bu cocuklar neden böyle olur ki. Cocukla tek kelime konusmadık dersin sonuna kadar. Tenefüs zilini duyunca dısarıı fırladım. Egesiz bi sınıfta 40 dakka kalmak ölüm gibiydi.. Ege de sevmemişti cocugu zaten cok kıskanctır. Kantine oturduk.O cocuğun benle konuşmaması gercekten tuhaftı hoşbulduk demek çokmu zor ? Hiçmi kimseyle konusmaz derken içimden kantinin kapısında onu ve sevgilisini gördüm yani sanırım sevgilisi öyle duruyolar. Belkide onun için konusmadı sevgilisi var. Ama benimde bi sevgilim var hem sonuçta sadece bi hoşbulduk cok zor değil bence. Zil calmıştı yine mi ders ve yinemi bay ukala.. Sınıfa girerken adımların geri geri gidiyodu adeta içeri girmek istemiyodum. Ama girdim .. Cocık daha gelmemişti. Hoca geldi dersin 10 dakkası bitmişti o hâla yok. Kapı calındı hocadan bi girr !! Kapı acıldı karsımızda kağan ve yağmur ne yağmuru ya cocuk bana hoşbulduk demedi sevgilisi varken yağmurlamı takılıyo? Yada denk mi geldiler. Hoca yeni geldiği için affetti yağmurda arada kaynadı işte. Yine bir ders boyunca tek kelime etmedi.. Önündeki kitaba öylesine bişeyler ciziyodu. Tenefüs oldugunda ege sınıfa gelmiişti oturuyoduk kağan yine cıktı tabii sevgilisi var sonucta. Ben neden bu cocuga bu kadar takıldıysam. Ege: bi sorun mu var ? Umut: hı ha yok. Sorun yok ama benim aklım cok karısık cocuk cok gizemli ve ben cok merak ediyorum. Ege beni öptü ve sınıftan cıktı ben hâla kağanı bekliyodum aklımda ki hic bi soru cevaplanmamıştı.Kağan sevgilisi dediğin o kızla girdi sınıfta kızın adı sanırım edaydı gecen sene sacları siyahtı simdi boyamış ondan tanıyamadım cok. Evet evet eda. Kız kağanı öptü ve cıktı. Okul bitmişti ben kafamdaki sorulara cevap bulamadan ama bulucağıma inanıyodum belki 2 güne belkide 2 aya. Eve giderken bi an bile cıkmadı. Neden bu kadar ilgilendiğimi bilmiyodum ama bundan kendimi alamıyodum ?

Bir Ressamın Çizebileceği En Güzel Resimdi OHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin