"پارتی ١٠"

569 103 9
                                    


Enjoy 😊

.
.
.
.
.
.
.

- پۆڤی تایهیۆنگ -

لەکۆتایی لە کێشەکەی هیجین تێگەشتم ئەو پشتگوێ خراوە لەلایەن خێزانەکەیەوە و خۆشەویستی پێنەدراوە وە بەدڵنیایەوە هەموو منداڵێک پێویستی بە سۆزی دایکی و باوکی هەیە بەڵام ئەو بێبەش کراوە لەوە...
ئەو گووتی کە خێزانەکەی زۆری لێ ئەکەن بۆ هێنانی نمرەی بەرز تاوەکو داهاتوویەکی باشی هەبێت ئەگەر نمرەکانی کەم بکات خێزانەکەی ڕەوانەی دەرەوەی وڵاتی ئەکات..
بەڕاستی بیر ئەکەمەوە ئەوە چ جۆرە دایک و باوکێکە کە تەنیا کچەکەیان بەلایەوە گرینگە بۆ ناوبانگی خۆیان و هەڵکێشانی خۆیان...
ڕقم لەوەیە بەڕاستی

جیمین نامەی نارد و گووتی کە هۆپی هیۆنگ و شوگا هیۆنگ دێنە دۆڕم و بەیەکەوە شەوەکە بەسەر ئەبەین بە خۆشی وە ویستم هیجینیش بەژداری بکات بەدڵنیایەوە دوای ئەوەی لە قوتابخانە لەگەڵ باوکی دەمەقاڵەی کردووە نایەوێ بگەڕێتەوە ماڵەوە.!!
بەڵام بوەستەـــ ئایە هیجین لە دۆڕم ئەمێنێتەوە ئەمشەو!؟
هیچ بیرۆکەیەکم نییە '_'

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"سەرکەوە"
لەپی دەستەکانم کردووە بۆ هیجین تا قاچی دانێت و بڕواتە سەرەوە و بازی ئەودیوی دیوارەکە بدات کە دۆڕمەکەیە..
ناتوانم لە دەرگاکەوە بیبەمەوە ژوورەوە ئەگینا پاسەوانەکە ئەمانبینێت و ڕێگە بەهیجین نادات بچێتە ژوورەوە..

"یاا چۆن سەرکەوم!!"
بەشۆکەوە سەیری کردم و منیش سەیری تەنورەکەیم کرد ، بەڕاستی کێشەیە جلی کچان -_-
چاکەتەکەم دانا و لە کەمەریم بەستی هەستم بە وەستانی هەناسەی هیجین کرد بەهۆی نزیکیم..
بەهێواشی پێکەنیم و دووبارە دەستم دانا لەبەردەمی..

"سەرت بەرز نەکەیتەوە تا ئەڕۆمە سەر دیوارەکە"
هیجین بە ئاگادارییەوە وای گووت و پەنجەی بۆم درێژ کرد..
منیش بەخێرایی سەرم بە مانای بەڵێ لەقاند ئەویش قاچی لەسەر لەپی دەستم دانا و سەرکەوتە سەر دیوارەکە...

.
.
.
.
.
.
.

"ئێستااش فەرموو خاتوو هیجین بۆ ژیانی داخیلی"
پێکەنیم و دەرگای ژوورەکەم بۆ هیجین کردەوە ، ڕۆشتینە ژوورەوە و سەیری دەوروبەرم کرد تا بزانم کەس ئێمەی نەبینی...
بەدڵنیایەوە نەخێر چونکە گشتی خەریکی کاری خۆیانن -_-

هیجین سەیری ژوورەکەی ئەکرد و بەدەوری خۆی ئەسوڕایەوە ، ئەی خوایە ئەم گەمژانە نەیاندەتوانی ئێرە پاک بکەنەوە ئاااا ئەوە جلی ژێرەوەی جەنگکووکە
گەمژەیە *(مدم بای 😂)*
شانی هیجینم گرت و بەرەو پەنجەرەکە بردم..

𝐄𝐚𝐜𝐡 𝐎𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐒𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭 | ᴋ.ᴛʜ ☑️Where stories live. Discover now