Ben Cellat bir mafyayım mafyam Adem Yusuf Baran toplamda 4 kişiydik. Ve bazı yerlere baskın kuracaktık. Ilk önce bir Banka soygunu yapacaktık. Ilk basta Ekibe her şeyi anlattım müşteri gibi girecektik.
Yusuf: Tm
Baran: Tm
Adem:TmO zaman artık hazırdık bu mafyayı daha yeni kurmuştuk. Ilk mafyamızdı yanlış anlamayın. Mafyamız ele geçorme amaçlı Ekibimi ze yeni kişler gelebilirdi artık gece olmuştu. Herkes uyudu ve benimde uykum gelmişti yarın yorucu bir gün olacağı içon erken yattık. Saat 1 olmuştu geç olduğunu düşünmeyin bence çünkü müşteti gibi girecektik haince planları severdim.Ekip Baran Yusuf Adem Hazır mısınız?
Yusuf: Hazırız
Baran: Hazırız
Adem:HazırızO zaman öyleyse hadi başlayalım. Hızlı ca soyacağımız Banka nın yerine gittik artık önümüzde hiç bir engrl yoktu. Ama bir den ne göreyim Güvenlik ama bize işlemez hemen yavaşca gittim güvenliği etkisiz hale getirdim. Ekibe ekip gelin dercesine gibi kafa işareti yaparak gelin dedim. Geldiler müşteri gibi girdik birden silahları çıkarttık. Herkez çok korkmuştu ama bizim amacımız birilerine zarar deildi aksiyon macera ve para idi artık banka görevlilerine kasanın yerini gösteron dedik. Korkar sağ taraf dedi Baran kapıda bekliyordu Yusuf ve Adem rehin almışlardı. Kasanın olduğu tarafa gittim bir torbaya paraları doldurfum Ekibe çabuk dedim Yusuf korksunlar diye çıkarken 2 el ateş etti. Hemen bizim Depo ya gittik. Sırada ki yerimiz iki kız ın yaşadığı yer ismi ise Ceren ile Cemre idi beraber kardeştiler. Orayı soyacaktık. Ekibe 1 hafta sonra orayı soyacağız dedim hepsi tm dedi. 1 hafta oldu ve artık yola çıktık depo ile evleri arasındaki yer zaten 20 dk yürümeyle gidilebilirdi. Ve eve girdiğimizde ilk önce girişte kimseyi bulamamıştım ama yavaşca yukarı çıktım birden karşıma Ceren çıktı Ceren aaa diye baaracakkken ben elimle ağzını kapattım birden yukardan Cemre geldi bu ikisi bana önceden az çektirmemişti ama çok değişmişlerdi Cerene o an Aşık olmuştum hemen dışarı çıkarttık Adem ile beraber kızları dışarı çıkarttık. Crren e sana Aşık olduğumu söyledim. Ceren ya bırak diyordu tm ama bir şartım var bizim ekibimize katılacaksın yoksa seni öldürürüm. Ceren bir düşündü Annem ama Annemi arada bir ziyarete gelirim ölmekten iyidir Tm Cellat kabul ediyorum Cemre de kabul ettI artık 6 kişilik grubumu vardı ama Baran ekip den ayrıldı çünkü Baran artık başka işlerI olduğu için gruptan ayrıldı ve 5 kişI kalmıştık Cemre ise o da bizimle gelecekti acaba Ceren mi yoksa Cemre mi diye bir seçim yaptım ama Ceren I sevdimi söylicektim ama Cemre yi sevicektim artık Aşkım Ceren diyebilecektim aslında Cemre yi ben zorluyordum her ikisini de ben zorliyordum.
Ceren: Cellat beni seviyor.
Cemre: Cellat beni seviyor.Artık güzel bir mafyaydık artık kimse bize yan gözle bakamaz Kasırga gibi çıkar Lodos gibi estiririz.
Artık başka hedefler yani büyük hedefler bulacaktık kendimize. Ceren Aşkım hedeflerimiz nereleri bir marketi soymak plan erkekler arasında aslında Ceren I sevip ama Cemre yi seviyor dum.ama Ceren bunu duydu. Aaa diye baağırdı Cemreyi mi seviyor sun dedi Cemre de sen Ceren I mi seviyor sun deyip baağırdı. Her şeyi açıkladım Ceren suçu kardeşi olan Cemre de buluyordu. Çünkü sen söyleseydin böyle şeyler olmazdı banda Cellat dedi Aman şimdi benim yaptığımı anladılar Cellat bir daha birimizi seveceksin tm mı tm.
En heyecanlı yerinde kestim bu yeni dizim oy patlaması istiyorum iyi gunler