3.Bölüm Mafya Ev alıyor.

62 13 0
                                    

Evet eve 250.bin tl istedi ve kabul ettik. Zaten mafya olduğumuz için çok paramız vardı. EvI aldık kızlar ev eşyası almaya gittiler. Tabiki de nakliye arabası tutarak gittiler inşallah hiç kimse fark etmemiştir ya da biri bizi bir şey çalarken görmemiş tir. Çünkü biri bizI görürse hemen sadece kızları deil bizleri de hapse atabilir ler di. O yüzden hızlı olmalılar dı. Kızlar işlerinI bitirin ce hemen evin olduğu yere geldiler nakliye arabası nerde dedik o birazdan gelir 15 dk sonra nakliye geldive 2 buçuk saat sonra nakliye geldi ve eve 3  veya 4 saat de evi yerleştirmiştik. Kızlar bize yardım edemedikleri için gezintiye çıktılar Cemre ile Ceren beraber annelerinin yanına gittiler Buse ise annesi nin mezarına gitti bizde erkekler olarak Ben Yusuf Adem beraber evi yerleştirdik  ve kızları aradımhemen geldiler onlar da evi çok beğenmişti. Eve yiyecek içecek almaya sadrce ben gittim. Çünkü markete çok fazla gitsek yine bir şey olmaz ki kola aldım Cips aldım yiyecek ler aldım meyveler sebzeler çikolatalar v.b. gibi yiyecekler aldım. Eve geldiğimizde buzdolabına Buse yerleştirdi ve bir şey düşündük Cesur u bahçeye koyacaktık çünkü aldığımız ev hobi bahçesi ydi Yusuf ve Cemre dışarı çıktılar ikisi Sevgili olduğu için bizde siz ikiniz klubeyi yaparmısı nız. Dedim tm dediler ve yaptılar ve akşam a doğru bitti bu sefer Adem bize yemek olarak spagettI yaptı hep beraber yedik ve bir plan kuruyorduk. Sadece bu sefer bir süpermarket I soymaya gidecektik. Ve yarın saat 5 de gece  hemen biraz uyuduktan sonra hep beraber çıktık dışarı da Cemre ile Ceren kontrol yapıyordu. Çünkü Buse uyanamamıştı hemen girdik yavaşca camı kırdım hemen girdik ve hızlıca aldık. Paraları hemen kaçtık alarmlar öttü. Ama biz çoktan eve kaçmıştık. Ama adam bizi kameralar dan bulmuş ama söylememiş korkudan ve biz bu adam a gıcık kaptık az kalsın yakalanacak tık. Biz bu adam ı yarın çok kötü şey yapacağım. Adam ı öldüreceğiz biz mafyayız hırsız gibi her zaman soygun yapamayız herkez aslında haklısın Adem aslında haklısın biz eskiden de hırsızlık yaapıyordul bu yüzden hapse bile girdiğimiz olurdu. O yüzden yarın bu adam akşam ölücek anlaşıldımı.

Ceren:Anlaşıldı
Cemre:Anlaşıldı
Adem:Anlaşıldı
Yusuf:Anlaşıldı
Buse:Anlaşıldı

O zaman öyleyse bu günkü yemekler Ceren den tm öyleyse bu günkü yemek et yapsam olurmu  tm olur dedim Aşkım. Yusuf şöyle dedi Cemre sende yardımcı olsana Aşkım. Dedi tm dedi Adem beni kenara çrkti knk ben  he sende Buse den mi hoşlanıyon Buse Adem senden hoşlanıyo lan yeter başlarım ben mi sevgilI yapcam sizi Buse aaa bende senden sanki biraz ben de dedimki ya yeter işte birbirinizden hoşlanıyo nuz ne biraz ı birbirinize Aşıksı nız işte bal gibi ben bi sevgili yapcam

Buse: Aslında Cellat haklı Adem ben senden hoşlanıyorum.

Adem:O zaman Sevgili miyiz
Buse:Evett
Adem:Öyleyse Sevgilim
Ceren yemek hazır dedi ve beraber yemek masasına gittik ve Adem ile Buse el ele tutuşun ca Ceren ile Cemre hop Adem hayırdır 

Adem:Biz sevgiliyiz
Ikiside şok oldu ve olan biteni anlatınca vay be biz içerde yemek yaparken neler olmuş neler dediler ve yemeği yedok çok lezzetliydi eline sağlık Aşkım dedim. Afiyet olsun dedi Cemre ye de teşekkür ettim. Çünkü o da yardım etmişti zaten Yusuf ta Sevgilisine teşekkür etti yani Cemre ye artık gece oldu uykumuz geldiği için uyuduk.

Arkadaşlar çok uğraşıyorum oy kullanmayı unutmayın ve takip ederseniz sevinirim.





MAFYA AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin