Evet hapis e son artık bir suç yok biz artık profosör bir mafyayız. E artık çok sinirliyim ceren benim sinirimi bozma ya ben sana ne yaptım Cellat ne yapmadın ki ceren fenalaştı ege yI kucağıma aldım. Buse ceren I aldığı gibi hastaneye götürdü. Ya uff dedi cemre ama cemre bir yandan benimle sevgili olmak istiyordu. Yusuf bunun farkına vardı ve cemre sen ne yapıyorsun dedi cemre hic dedi cemre sana diyorum sen deli misin sen benim sevgilim sin Cellat sadece senin arkadaşın sen delirdin mi. Yoo ben seni artık sevmiyorum ben ise sanki sana çok bayılıyorum cemre delirtme beni her zamandan beri o zaman beni mi seviyordun evet Cellat ben seni seviyorum yusuf istemiyorum seni yusuf ama ne ama ben Cemre sen boş yapıyorsun benim seninle bir seyim yok benim oglum var ceren var cemre lafa daldı sevgilin olduğunu bilseydin kardeşime boyle davranmaz din yeter ya artık bu ne sen ceren I bi aralar tehdit ettin hatırlıyor musun kimse bilmiyo sadece ben biliyorum sadece ben ama artık herkes duysun yusuf adem baran duydunuz mu hii yeter artık cemre dedim. Ben bir yanlis yaptim ceren e bos yere kizdim ah be ben bunu neden yaptigimida anlamiyorum ve bunu soyledigim icin cok uzgunum bu arada ceren ve buse de gelmişti.
Barışmanız dileğiylee Ceren ve Cellat