7.Bölüm

38 12 0
                                    

Evet ceren hqmile çıktı ama hastaneye götüremezdik. Cunku bizi anlarlarsa biterdik. O yüzdrn eve bir doktor çağırdık. Ama bu doktor polis olan baran dı baran olum sen kimsin lan geçen polis tin şimdide doktor sen kimsin lan dedim tm dedi ya ben polisken kaçaktım ve sizin kaçtığınızı anladı lar o yüzden şimdi de kaçak doktorum tm o zaman baran bize katıl imm buraz düşüneyim himm himm ne him ya katilcanmi katilmican mi cevap ver dedim hala him diyor lan barann cevap ver baran hala him him lan yeter dedim kafasına şapla geçirdim yeter be dedim baran bunu yapmani bekliyordum deli misin olum seve seve ben sizinle mafta olurum artık buma bir isim bulmalıydık Ceren dedi ki him firtina mafya dedi ben yok dedim zaten begenmrmistik aslinda lodos veya kasirga olurmu aslinda lodos u herkes begendi o zaman lodos lodos lodoss artık biz lodos uz Simdi herkese bir lakap bulalim o zaman Ceeen benim adım şirine Cellat senin benimki Deniz Kaptan Cemre benimki pikachu Buse ben kaplan im Adem ben kasırga Yusuf ben ise Yasuo oluyum ama soygunlarda veya baska yerlerde ister lakabi kullanin ister isimleri Baran a dedik ne istersin sen ben him barsn yune baslama tm tm ben bayilti benim cok sacma ama bu benim secimim neyse olsun.

Iyi gunler derslerimiz oldundan cok bolum gelemiyor ozur dileriz.

MAFYA AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin