9.Bölüm

35 11 0
                                    

Evet eve girebilir dik. Eve girdik cellat a yusuf a buse ye adem e baran a herseyi anlattik hepsi aham basini masaya koymus lar izliyorlardi Cellat lan ya sizi bulsalar takip etseler ya siz dikkatliydiniz demi ceren evet cemre tabiki de tm o zaman ceren kimligi bana ver cuzdanima koyayim ceren cocugumuza mama almaya adem ile ben gideyim tm mi olur mu olur cellat tm o zaman siz listeyi yapin biz gidelim tm o zaman adem hadi markete artik o zaman girdik markete sut ve bebek biskuvisi iste o gibi malzemeler aldik. Ve kasaya geldigimizde bor 70 tl idi evde kalan paralar la almistim artik banka veya yiyecek yerleri soyacagiz yoksa da vermezlerse ilacla yine ayni yontem neyse eve geldik kizlar bebege mama yaptilsr cocuk altini pisleyince igrenc kokuyordu ama o benim tosunum du ama olum senin de bir mafya olucani dusunmuyorum neyse aman simdiden bunlari dusunmeyelim ama ceren diyor du ki o bizim cocugumuz o bizim canimiz o kucuk buyyunce ama anam babam diyecek bize Cellat tm neyse dedim ya artik yemek yiyelim tosun doydu uyufu bile bugun yemegi ben yapicam Cellat yapicak yemegimiz sulu kofte annem bana ogretmisti kucukken neyse yaptim ellerime saglik mukemmel olmus herkese sordum nasil cevap mükemmel.

MAFYA AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin