Tm da ben biraz bunu dusunsem olur mu ceren tm olsun bari sen bana şans vermiyordun ama bak ne kadar iyi bir insanım mafya girebilirsiniz oh be sonunda hemen benim meraklı melaat ablam ne yaptınız baş başa diye sordu. Ahh dedi cemre ablam abla abla nooluyor hic abla dedigimi duymadiniz ama o benim ablam ablami korka korka dobloyla ablami hastaneye goturduk ha bu arada Cesur u biz geldigimizde goturmusler bir kopek daha almamiz gerekecekti ama bu kopek evde olacak ablami sonunda hastaneye goturduk ve birde ne duyalimm aaa ablam hamile kalmis neler oluyor burada bu cocuk kimden dedim cabuk doktor dediki bu cocuk Yusuf bry in cocugu aa dedi yusuf bak cemre hanim sen beni sevgilin olarak kabul etmiyodun simdi cocugumuz oluyor cemre dediki doktor bey cocugu alamiyor muyuz lutfen alin ablama dedim sacmalama deli kiz malmisin o bir cocuk bebek ege ye arkadas olur onu alditmak gunah ablam ablam di da biraz geri kafaliydi ama o benim ablam di yusuf dedi ki cemre sakın bu cocugu aldiramazsin bu cicuk bizim cocugumuz Cellat arkamdan geldi kulagima birsey fisildadi ve beni affet askim dedi ve kucagima ege yi verdi ya egeyi demi getirdin offf ya da neyse doktor bey kac aylik cocuk valla ceren hanim cocuk 8 aylik bir ay donra dogar aman allahim abla sen hic agri hissetmedinmi hissettim ben yemek yaparken hep agri hissediyodum ama dize belli etmek istemiyodum ah be abla sen ne yaptin. Doktor a dedik doktir bey bu cocuk dogarken ne kadar vericez para 15 bin bura ozel hastanemi dedi Cellat doktor evet dedi ve kimse yoktu Cellat dokyor bey su ilaci icin guclenirsiniz dedi ve adam oracikta olfu cebindeki parsyi falan herseyi aldik kactik arabaya bindik ve sonunda eve gelmistik. Abla ne zaman alisveris yapmaya gidecegiz bilemiyorum ceren cim siz gitseniz Cellat ile olur mu olur abla bir kac gun sonra guderiz.
Evet bu bolumunde burda sonunna geldik takop etmeyi unutmayinn.bbb