Evet busr ve ceren geldi ceren aşkım bana aşkım maşkım deme Cellat yeter bitti sen benI annem de tehtid ettin kimse bunu bilmiyor cemre lafa daldı ben söyledim kardeşim tm o zaman artık bitti Cellat annem benim en hassas bölgem beni bununla tehdit etmicektin. Cellat sana bakıyorum bir de ege ye bakıyorum ya da neyse cemre daha da dibime giriyor ya cemre ne dibime girip girip duruyon bi de sen başlama ceren lutfen beni affet bI eşşeklik ettim ah be ah ben senin gibi birine bunu nasıl yaptım çok ozur dilerim ayaklarina kapandim. Bilemiyorum Cellat sen beni annemi oldurmekle tehdit ettin biliyosun annemle beni tehdit eden bir insan bana ne yapmaz ya çocuguma ne yapmaz. Buse lafa girdi ah be Cellat ah sen neler yaptın durduk yere kizi tehdit ettin kiz hastane de ölum riski vardi bunu duydum ve ceren bunlar dogrumu cerennn lutfen beni affet ceeen dedi ki artik cok gec Cellat bitti hayir hayir bitmicek bana son bir sans ver Allahini srviyosan tm veriyorum ama birdaha olmicak beni anladinmi ha sonunda beni anladin annemi tehdit ettigin an ben o kadar korktumki korkufan senden kacamadim cemre kardesim sen Yusuf ile hala arkadasmisin evet Cellat dediki cemre sen benim yanima dibime girmeye calisiyodun ceren buradan gidince yoo dedi ceren dediki cemre ben sana kizmiyorum kardesim bu Cellat a ama asla guvenme bir gun belki yari yolda birakirsa kim bilir belki birakir neyse artik Cellat hatirliyorsun Aşkımızın surmesi icin bana iyi davran beni sakin incitme kırma mafya gidin artik Cellat la bas basa konusucam tm dediler ve ciktilar. Ya Cellat bunu bana yapmanin sebebi neydi aciklar misin yani bilemiyorum Cellat bunu bana neden yaptin hemen acikliyorum aciklama istemiyorum Cellat millet elalem kayinvalileriyle kaynananalariyla ben kocamla yani tam kocam deilsin Cellat dediki o zaman dugun yapalimmi bilrmiyotum kI dugun yapsakmi yapmasak mi.
Hah en heyecanli yerinde kestim oy verin takip edin odevim var daha dizi yaziyorum noolur takip edip oy verin. Sizleri srviyorun bb