Chapter 1

105 3 1
                                    

Ahoj.Volám sa Rosie mám 17 rokov s mojou kamarátkou Sarah si už tri roky plánujeme výlet. Taký "menší". Tento rok oslávime našu 18-tku a hurá na výlet.

Je 20:05 a moje myšlienky zablúdili na zajtrajší výnimočný deň. Odlietame spolu som Sarah do Írska a potom do Ohaia. Ak to možem upresniť Sarah sa chce stretnúť s Biersackom a ja s Turnerom nemožem sa dočkať. A naspät sa zastavíme ešte v Paríží. Bude to úžasné.

8:30

Rýchlo som sa obliekla a pripravila si kufor. Odlieta nám to presne o 10:00. Odomkla som mobil a zavolala som Sarah.

Sarah: Ano ?

Ja: O 15 min sme pred vami. Otec sa rozhodol že ma odvezie budeme v Bratislave rýchlejšie.

Sarah: Ja: Tak ťa čakám ahoj.

Rozlúčila som sa otcom a išli sme do lietadla.

Sadli sme si na naše miesta a čakali na odlet. Dala som si slúchadlá a pustila si nejakú pesničku.

Prihlásila som sa na twitter a skontrolovala som čo nové s Aidanom. Práve teraz je doma v Clondalkine. Má tam fotku zo svojou partnerkou už teraz ju nenávidím. Radšej som zhasla mobil a pozrela som sa na Sarah. Písala niečo do mobilu a usmievala sa.

Andy pridal príspevok v piatok za dva týždne ma so svojou skupinou koncert v Ohaiu.

" Do riti" a zanadávala som.

"Rosie čo sa stalo?" venovala mi pohľad.

"Neviem kde býva Aidan." povedala som.

"Neboj sa nejak ho nájdeme. Počkaj už viem." ukázala na mobil.

Podala som jej ho a pozerala čo si zase vymyslela. Dala si dokopy nejaké čísla a vyšla jej adresa ale či je pradivá. Pozreli sme sa na seba.

"Môžme to aspoň vyskúšať" ubezpečila ma.

Zapútali sme sa a čakali na pristátie. Zobrali sme si kufre a vyšli sme pred letisko. Sadli sme do prvého taxíka čo sme videli. Po pol hodine cesty sme vystúpili konečne v Clondalkine pri nejakej soche. Teraz len nájsť kde býva.

Pred jeho domom

"Ja som ti hovorila. Sme tu dobre." usmiala sa.

"Ešte,že som ta zobrala."provokačne som sa zasmiala.

"Prestaň ty trubka. Stačí len podakovať".

"Dobre. Ticho. Podme bližšie k tomu oknu." úplne super bolo vidieť dnu.

Pobozkal sa zo svojou priateľkou. Teda so Sarah Green. Bolo dobre počuť o čom sa rozprávajú pretože bolo otvorené okno. Sarah G. odchádza do New Yorku so svojou sestrou ešte dnes na tri týždne. Už sa sa teším jak vypadne a Aidan bude môj, len môj.

Pomohol je s kuframi von a rozlúčili sa. Zakýval jej a vrátil sa naspäť dnu. Prišiel do kuchyne a z chladničky si vybral pivo. My dve sme na neho zízali cez to okno. Omylom som zhodila kvetináč,ktorý bol položení na parapete. So Sarah sme sa rýchlo sklonili ale neskoro.

"Kto tam je?" približoval sa k oknu a oči mu spadli na nás dve. A čo teraz ? Sakra.

"Môžem vedieť čo robíte v mojej záhrade?" čakal na odpoved ale my sme boli ticho.

"No.. Ja som Rosie teší ma" usmiala som sa od ucha k uchu. Nevedela som čo povedať.

"Ja som Sarah" usmievali sme sa jak blbky. A on sa len divne pozeral.

•MOMENTS•Where stories live. Discover now