Z pohľadu Rosie
"Dobré ráno kuriatko"opäť ma tak nazval. Milujem to.
Ja som sa na neho iba usmiala. Ale do kelu včera bolo tak úžasne,že som zabudlana na tie letenky."Aidan? Išiel by si do Paríža?"spýtala som sa už dosť neskoro.
" Išiel by som Rosie,to je to o čom ste rozprávali so Sarah?"
Áno a išli by sme my dvaja a Sarah s Andym"
" Kto je Andy?"spýtal sa.
"Andy je chlapec s ktorým sa spoznala na koncerte.Je spevák."
"Aha. No dobre tak možme ísť"
"Včera som sa ťa to úplne zabudla spýtať.A slúbila som Sarah že jej pošlem sms že všetko je vybavené."
"Neboj sa ja ich teraz objednám a aj hotel a večer odletíme,napíš jej tu sms."
Pobozkal ma a každý sa venoval svojmu mobilu. Napísala som jej tu sms a ľahla som si naspäť do postele.
Potom sme sa zbalili a vybrali sa na letisko, Andy som Sarah nás tam už čakali. Predstavila som Aidana Andymu a nastúpili sme do lietadla. Ja som sedela s Aidanom a Sarah s Andym boli niekde za nami.
Po dlhom lete sme vystúpili a išli sme do hotela.
S pohľadu Aidana
Nepoznám ho moc ale vyzerá byť v pohode aspoň si mám s kým vypiť.
"Pôjdeme niekam von?" spýtal som sa.
"Jasné,že pôjdeme"odpovedala mi Rosie.
Sme sa obliekli a išli pre Sarah a Andyho. Rosie zaklopala a z izby sa vystrčila Sarah.
"Počkaj te chvíľu hneď, možme ísť" povedala a zavrela za sebou dvere.
"Mám taký dojem že sme ich vyrušili" povedal som na Rosie,ktorá sa pozerala do mobilu.
"Ale myslím že nie" usmiali sme sa na seba a ďalej sa venovala mobilu.Prišiel som k nej a mobil jej vytrhol z ruky a schoval si ho do vrecka.
" Hééj Aidan vráť mi ho"začala sa po mne vešať.
" Ešte si rozmyslím či ti ho dám" zákerne som sa na ňu pozrel a pritlačil ju o stenu.
Jemne som ju pobozkal a telefon som jej zastrčil do vrecka.Myslím že si to ani nevšimla. Chvíľu som ju bozkával na krku a potom vyšli z izby tí dvaja.
Pozdravili sme sa a išli sme sa prejsť k Eiffelovke. Rosie išla so Sarah tak som prehovoril na Andyho. Chvíľu sme sa rozprávali a potom som sa šiel venovať Rosie. spravil som s ňou niekoľko fotiek a potom sa fotila so Sarah. Sadol som si na lavičku a Andy sa pridal. Pozerali sme na nich a nenápadne sa usmievali.
Z pohľadu Rosie
" Sarah tak pozri ako im to svedčí"
smieli sme sa jak pripečené." No tak zvládli sme to. Máme svoje lásky a aj Paríž sme stihli presne podľa prestavi."povedala.
"Musím nám zatlieskať"usmiala som sa.
Ofotili sme ešte tích dvoch na lavičke a ešte sme si spravili spoločnú fotku a išli sme do reštaurácie sa na večerať. Teda Aidan s Andym skôr piť. Zaplatili sme a išli sme do hotela.
"Ja sa zastavím ešte v bare,ideš so mnou?"spýtal sa ma.
Nemala som už vôbec chuť sedieť niekde v bare bola som už dosť unavená.
" Nie idem si ľahnuť".povedal som.
Z pohľadu Aidan
" A ty Andy nejdeš ešte na chvíľu?"vedel som že Sarah nepôjde tak tej som sa ani nepýtal.
"Jasné,že pôjdem."odpovedal mi.
Dal som Rosie pusu a šli me.Sadli sme si k baru a vypýtali sme si vodku. S Andym sme rozoberali rôzne somariny a myslím,že už som mal toho alkoholu v sebe viac než dosť. A Andy tiež. K baru prišla taká dosť sexy blondína.
Prestať Turner v izbe maš väčšiu krásavicu než je táto.
Ale moje druhé svädomie sa začalo byť s tým prvým.
Len sa jej pekne prihovor.
Nedalo mi to a prehovoril som na ňu.
"Ahoj krásavica,čo si dáš?"
Do kelu čo to robím.
Andy mal už zrejme dosť a ležal tam na stole.
"Ja nepijem krásavec."odpovedala mi a začala sa na mňa lepiť.
Chcela ma pobozkať ale odtiahol som sa išiel som do izby. Nebudem sa zaoberať s takými to pičami idem pekne za mojim kuriatkom. Andyho som tam chudáka nechal ale on si určite nájde cestu aj sám. No ja s tým mám trochu problém. Do piče kde je tá izba. Všade samá tma a nemohol som nájsť ani vypýnač. Pomaly som sa teda trmácal po chodbe a nemohol som si spomenúť na číslo izby. Mám taký dojem že som poceste zobral ale päť kvetináčov. Možem to jebať načo sú tu tie upratovačky. Konečne som našiel našu izbu. Zaklopal som a čakal kým mi otvorí Rosie. Netrvalo dlho a otvorila mi.
" Aidan to čo si tu porobil?"
"No tak čo je to len 5 kvetináčov."úplne kľudne som jej odpovedal.
"Ty si neskutočný Aidan. Chod radšej do postele."poslala ma spať.
" Už idem kuriatko"odpovedal som jej. Pomohla mi dať dole nohaviece s tričkom a uložila ma do postele. Bol som neskutočne najebaný. Ĺahla si vedľa mňa a a pobozkala ma. Pritiahol som si ju k sebe.A tak sme zaspali.
*********************************************************************************
Zobudil som a všimol som si že Rosie tu nie je. Sadol som si a zakrutilo sa mi v hlave. Kurva. Všimol som si na stole pohár s tabletkou a vypil som ju. Postavil som sa a pokúšal som sa dostať do kúpľne. Bola tam aj Rosie objal som ju zo zadu a dal jej pusu na líce.
" Kurva mne je tak zle"
"No toto si potreboval? Mal si si ísť pekne ľahnúť a nemusel by si mať takú opicu."povedala.
" Bude to v pohode,neboj sa."
"Tak sa mi tu nesťažuj"dala mi pusu a odišla."
Osprchoval som sa a išiel som sa obliecť.
Z pohľadu Rosie
Rozhodla som sa spraviť raňajky. Tak som si spravila cesto a začala som ich robiť.Popritom som prichystala taniere.
"Pekne to vonia" zacítila som Aidanove ruky a jeho voňu. Krásne vonie.
"Pekne si sadni a hned môžeš začať jesť."hneď si sadol a nedočkavo čakal. Položila som na stôl palacinky a každý sme si naložili. Z jedenia nás vyrušilo klopanie na dvere. Zdvihla som sa a išla som sa tam pozrieť,Aidana vôbec nehlo. Pekne pokračoval v jedení.
"Dobré ráno Rosie,prišli sme na raňajky." Sarah sa strčila do dverí a usmiala sa. Išla do kuchyňe a Andy ju nasledoval.
"Ale nehovor a máte taký dojem že sa vám ujede?"zasmiala som sa.
"Len si sadnite a zoberte si lebo to Aidan všetko zje."pokračovala som.
Pekne sme sa naraňajkovali a išli sme sa poprechádzať po Paríži keď že dnes večer odchádzame.
**********************************************************************************
Bolo tu super dúfam že sem ešte niekedy pôjdem. Pripútali sme sa a boli sme pripravení na odlet.Keď sme vystúpili rozlúčili sme sa so Sarah a Andym a išli sme k Aidanovi. Hneď ako sme prišli rozvalila som sa na postel. Konečne som zaspávala a vyrušil ma v tom mobil. Pozrela som na displej,Max.Vôbec sa mi s ním nechcelo volať ale tak nakoniec som to zdvihla.
Poteší hviezdička★ :)
YOU ARE READING
•MOMENTS•
RomanceDon't give up what you want most, for what you want now. . . . . Možno stačí len veriť a nevzdávať sa.