Z pohľadu Aidana
Nedalo sa na ňu nepozerať, vyzerala úplne zlato ked spala. Pomrvila sa a rozospato sa na mňa pozrela.
Usmial som sa na ňu."Dobré ráno kuriatko" usmiala sa nad tým ako som ju nazval a neudržal som sa ani ja. Pobozkal som ju a sadol som si na posteľ. Pozrel som sa na ňu.
"Ideš so mnou do sprchy?"spýtal som sa.
" Nechce sa mi" otočila sa.
"Dobre" postavil som sa a odišiel.
Po sprche som prišiel naspäť do izby.
"Aidan,požičiaš mi nejaké tvoje tričko?" spýtala sa a ja som jej hodil jedno z mojich tričiek mala ho skoro pokolená. Ale musím uznať,že aj tak vyzerala sexy.
"Čo budeme jesť? spýtal som sa Rosie.
"Neviem,ale zjem asi všetko som príšerne hladná"
" Tak dobre." Chcel som je zobrať za ruku a priviesť do kuchyne keď jej zazvonil mobil a išla ho zdvihnúť.
Z pohľadu Rosie
Aidan ma držal za ruku keď mi zazvonil mobil musela som ho pustiť.
To je mama. Zdvihla som ju."Ahoj Miláčik"ozvalo sa z mobilu.
"Ahoj mami"
Čo je súrne práve teraz ked si užívam moju najkrajšiu chvíľu?!
" Miláčik rozmýšlali sme s ockom,že by si už konečne mohla bývať sama. A tvoj brat má byt v New Yorku tak mohla by si tam byť s ním. Vieme ako sa ti nepáči na Slovensku."
Oni sama chcú zbaviť, či čo?
" A čo tak zrazu?"
" Myslíme si s ockom,že budeš už rada bývať bez nás."
" To akože vážne ? Sa ma chcete zbaviť?"
" Nie miláčik my ťa lúbime ale tak bude ti už lepšie bez nás a môžete hocikedy aj s Maxom prísť na návštevu."
" Tak dobre budem s ním bývať ale zaujímalo by ma či Max súhlasil."
"Miláčik Max bol veľmi rád keď to počul a určite sa o teba postará."
" Aha. A čo moje veci?"
"O to sa neboj."
" Dobre teda"
" A Max má tvoje číslo, myslím že ti zavolá. Potom sa s ním dohodni."
"Dobre mami"
" Ja už musím isť vybavujeme si otcom dovolenku"
"Aha,lúbim vás a pozdravuj aj otca. Ahoj."
"Ahoj miláčik"
Hned nato to aj vypla. Oni sa ma vážne chcú zbaviť. Všimla som si že v miestnosti som bola už sama Aidan bol zrejme v kuchyni a chystal raňajky.
Prišla som k nemu a zo zadu ho objala. Aj pusinku som dostala ale tie palacinky teda vyzerali. Do trhanejšie som ešte nevidela. Musela som sa pri pohľade na ne zasmiať.
"Tak ich rob ty ked sa ti nepáči" mal nahnevaný výraz dala som mu radšej pusu nech sa nehnevá a poslala som ho si sadnúť. Dokončovala som palacinky a všimla som si že Aidan ani na malú chvíľu nespustil oči zo mňa,že si nerozhrízol celú spodnú peru. Položila som pred neho palacinky,zobrala som si aj svoje a sadla som si vedľa neho.
" Čo chcela mama? Nebola si moc nadšená."
"Ale že či sa neodsťahujem k Maxovi"
"Kto je Max?!"
YOU ARE READING
•MOMENTS•
RomanceDon't give up what you want most, for what you want now. . . . . Možno stačí len veriť a nevzdávať sa.