Chapter 8

17 2 0
                                    

Upozorňujem na koniec časti!!

Je potrebné si pustiť pesničku!! :)

Príjemné čítanie :))


Z pohľadu Tea


Ona je úplne dokonalá. Tá postava,veľké zelené oči perfektný úsmev. No dokonalejšie dievča som ešte nevidel. Vošli sme dnu s Maxom som sa vôbec nedohodol ale prišiel som kvôli Rosie bol som na nu zvedavý.

Položil som tašky do kuchyne a sadol si na barovú stoličku. Moje oči spadli na Rosiin zadok.


"Ahoj Teo,čo tu robíš ? " prerušil ma Max.


"Prišiel som sa spýtať,že či by sme niekam nešli. Zobereme aj Ryana a pojdeme na chatu."rýchlo som zo seba vidal aj keď som to na pláne nemal. Ale nebolo by odveci sa odreagovať.


"Myslím že by sme aj mohli. Rosie poď aj ty aspoň sa spoznáš s Ryanom a Teom a bude sranda." povedal a následne sa spýtal aj Rosie.


"Porozmýšlam ešte"povedala neisto.


"Ale poď. Čo tu budeš sama."zapojil som sa a prehováral ju.


"Tak dobre pojdem "usmiala sa.


"No vidíš že to idem"usmial som sa na ňu a usmev mi opätovala. Pozrela sa mi do očí a zasekla sa. Pohľad som jej opätoval.


"No tak ja idem do sprchy. Vy dvaja sa tu chovajte slušne a Teo nič neskúšaj.


"Ako povieš"povedal som aj keď počúvať ho asi nebudem. Všimol som si ako sa Rosie usmieva.


"Ja zatiaľ spravím raňajky"pozrela sa na Maxa.

A Maxa sa otočil a odišiel.

Rosie sa venovala robením raňajok.


Z pohľadu Rosie


Ten Teo vyzerá super. Má dredy úžasný úsmev. Oči orieškovej farby a aj postava nevyzerá zle. Do kelu ale čo to hovorím. Do piče veď ja mám Aidana. Pri jeho mene som sa porezala. Sykla som.


"V pohode?"započul som Teov hlas.


"Jasné len trocha som sa zamyslela a šmykol sa mi nožík." ach ty pizda.


"Budú z nás upíry" zasmiala sa nad mojou debilinou.


"Ja si to zalepím to je v pohode."zalepila som si to a poukladala som veci na stôl.

Sadla s si vedla Tea a usmiala sa na neho. Ach čo to robím. Veď ten chlapec ma unáša pohľadmi. Kým prišiel Max zapla som si Facebook.

Prišla mi sms od Aidana.


Aidan

•MOMENTS•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora