Ďakujem VeronDemovicova,že si ma podporila. Zato ti venujem túto časť.
Pekné čítanie ty džuba :DZ pohľadu Rosie
Už som nemohla a tak som si sadla na lavičku. Oči som mala celé uplakané a bola mi strašná zima. Až som zacítila nieveľmi čiu ruku na mojom ramene. Bol to Aidan.
"Ahoj. To čo si videla nieje tak ako si myslíš." Pozrel sa na mňa ale ja som sa neotočila.
Nič som nepovedala iba som v tichosti sedela. Nemala som chuť hovoriť. Cítila som sa ako taká piča. Všetko ma bolelo.
"Tak Rosie povedz niečo," povedal smutne.
"Čo ti mám povedať?" Stále som sa na neho nepozrela.
"Ja s ňou nič nemám. Hrám s ňou vo filme a skúšali sme si scénu, nič viac. Ona je moja kolegyňa." Chcel aby som sa na neho pozrela. Ale so mnou ani nehlo.
"Rosie,prosím. Vážne s ňou nič nemám. Lúbim teba." Už sa mu to podarilo a zahľadel sa mi do očí, chcel mi dať pusu ale odtiahla som sa.
"A ešte niečo, je lezba. Nikdy by sa so mnou nevyspala. "
"A akože toto ma má ukludnit ?! Ani ten posraný mobil si mi nezdvihol. Bála som sa." Musela som ho objať,chýbalo mi to. A bolo to, to jediné čo som v tejto chvíli potrebovala.
"Prepáč, mal som ho niekde v kuchyni na nabíjačke." Pozrela som sa na neho a dala mu pusu. Každý bozk mi oplatil.
Z pohľadu Aidana
Zobral som jej kufre a zobral som ju ku mne.
Som rád, že som si to s ňou vyriešil. Lúbim ju.Položil som jej kufre na zem a pritlačil som ju k stene.
"Čo keby sme si dali uzmierňovací sex?"
"Veď sme spolu ešte nespali Aidan," zasmiala sa.
Konečne sa smeje."Tak si dáme spolu prvý sex a bude aj uzmierňovací. Strašne sa ti chcem ospravedlniť. Mal som ti to povedať."
Ani som nečakal a začal som ju dravo bozkávať.
Preniesol som ju do spálne. A jemne ju položil na posteľ.Z pohľadu Rosie
Rozopol mi gombík na nohaviciach a stiahol mi ich dolu. Zacítila som jemné chvenie v podbrušku. Stiahla som mu tričko a vyhodila som ho niekam do miestnosti a on spravil to isté s mojím. Hneď som si zakusla do pery, má úžasné telo. Aidan si to zrejme všimol.
"Ty ani nevieš čo to so mnou robí," povedal a usmial sa.
Nahol sa viac ku mne, cítila som jeho teplý dych na krku. Začal ma jemne bozkávať. Na tele som mala zimomriavky. Sadla som si a obkrútila nohy okolo jeho tela. On mi zatiaľ jedným ladným pohybom rozopol podprsenku a tá odletela preč.
Sedela som pred ním už skoro úplne nahá. Jediným kusom oblečenia boli moje čipkované nohavičky. Zvalil ma na postel a bozkami sa dostal od mojích úst až k lemu mojich nohavičiek. Zubami ich stiahol dolu. Jemne som pri tom vzdychla. Bolo vidieť, že je skúsený.
Vyzliekol si boxerky a ja som ho konečne uvidela v plnej kráse. Toto bude vo mne ?! Dal mi ruky nad hlavu. "Budeš ich držať hore rozumieš ?" Prikývnem hoci hneď na to ruky obtočím okolo jeho krku. Pozrie sa na mňa pohľadom " vážne to chceš ?" Prikývnem, priam horím nedočkavosťou a vzrušením.
Konečne do mňa vnikne a ja pri tom vzdychnem. Konečne cítim ten úžasný pocit. Rozlieva sa mojím telom a opantáva moje zmysli. Aidan sa chytí rámu postele a začne prirážať ešte tvrdšie. Za pár sekúnd dosiahneme obaja svoj vrchol a Aidan si ľahne vedľa mňa. Objíme ma a jemne bozkáva po kľúčnej kosti. Ešte chvíľu som bola hore a potom som zaspala v jeho objatí.
Tak piata časť je na svete. :3
Poteší hviezdička ★.
VOUS LISEZ
•MOMENTS•
Roman d'amourDon't give up what you want most, for what you want now. . . . . Možno stačí len veriť a nevzdávať sa.