Chapter 6

12 2 0
                                    

Z pohľadu Rosie

"Ahoj Max, " začala som.


"Ahoj, tak ako ? "spýtal sa.


"Dobre, a kedy sa teda uvidíme?"


"Môžeme aj zajtra. Prišiel by som pre teba."


"Tak dobre"


"A kde to si?" spýtal sa.


"V Clondalkine."

"Dobre. Tak sa stretneme v nejakej kaviarni ?"


"Hej poznám jednu, volá sa Black Rose."


"Tak sa tam vidíme o tretej. Ahoj."


"Ahoj."


Z pohľadu Aidana


Prišiel som k nej a objal ju zozadu. Pobozkal som ju na krk a pošepkal jej do ucha: " Milujem ťa." Do líc sa jej nahrnula červeň. "Nezájdeme na večeru ?" spýtam sa s okúzľujúcim úsmevom na perách. "Dala by som palacinky a na to ani nemusíme ísť do reštaurácie." Na tvári sa jej objaví šibalský úsmev.

Postavila sa a zamierila si presne do kuchyňe a dala sa do pečenia palaciniek.


"Aidan! Nerýp sa v tom,zachvíľu to bude." iba troška som sa jej v tom porýpal a už bola zlá.


" Tak počkám,čo mi iné ostáva." sadol som si na gauč a venoval som sa telke.


" No pod jesť ked si bol taký hladný"zavolala ma k stolu po ceste som jej dal pusu. Usmiala sa a sadla si vedťa mňa.Dali sme sa do jedenia.


"Zajtra idem k Maxovi,máme sa stretnúť v kaviarni. "


"A to tam budeš bývať?"


"No,ked ma už rodičia doma nechcú."


"Bude ti tam dobre dúfam. Mohol by som sa presťahovať bližšie k New Yorku.Mala by si to aspoň bližšie ked budeš chcieť za mnou prísť."


" Nebolo by to zlé. Ale aj v New Yorku by si mohol. Je to veľké mesto."


"Pokúsim si tam niečo vybaviť" povedal som.


Chcel by som byť s nou. Lúbim ju a kebyže je o do mňa daleko nemal by som srdce na mieste.


"Ta dobre. Idem si zbaliť veci"

Usmial som sa na ňu a daroval som jej pusu.


Z pohľadu Rosie

Bude fajn ked bude bývať bližšie aspoň môžme byť spolu každý deň. Naspäť som sa zbalila do kufru nemala som tam priveľa vecí. Kedže to bol výlet. Išla som sa osprchovať. Zacítila som Aidanove ruky na páse. Aj som si myslela,že príde. Otočila som sa a pobozkala ho.

•MOMENTS•Where stories live. Discover now