BEATRICE
Keď sme prišli dnu, párty sa akurát rozbiehala. Na moje prekvapenie tam bolo dosť veľa ľudí. Keď sme sa trochu porozhliadli išli sme si zobrať nejaké pitie a nájsť nejaké volné miesto na sedenie.
"Jé čaute, super že ste prišli a Harry, som rád že si prišiel aj ty." prihovoril sa nám s úsmevom James.
"James, tvoju párty by sme si len-tak nenechali ujsť."
"Okey kočky, keby niečo tak ma zavolajte a hlavne sa zabávajte!" povedal James a stratil sa niekde v dave ľudí.***
"Ideme tancovať?" spýtala sa Emily Harryho. V tom momente som ju prebodla pohladom. Dúfam že si to nevšimla.
"Jasné, prečo nie?" povedal Harry a dal jej bozk do vlasov.
"Beatrice ideš aj ty?" opýtala sa ma Emily. Chcela som ísť. Avšak nie s Emily a Harrym, ale len s Harrym.
"Keď ja neviem....." povedala som nakoniec.
"Poď..prosiiiiim, možno tam bude niekto sexy s kým by si si mohla zatancovať" povedala a hodila na mňa psie oči.
"Tak fajn" povzdychla som si. Áno, môže tam byť niekto sexy....ale určite nie tak ako je Harry.
Išli sme si teda zatancovať. Harry hneď začal tancovať s Emily. Strašne som jej závidela. To dievča si možno ani neuvedomuje aké má šťastie. Z mojich myšlienok na vytrhol hlas nejakého ožrana. Hmm hlas sexy ožrana.
"Bavíš sa?" opýtal sa
"Ani nie" odpovedala som nezaujato.
"A chcela by si sa zabaviť hore v izbe?" zašepkal mi oplzlo do ucha a pritiahol si ma k sebe.
"Vyzerám ako nejaká kurva ktorá sa vyspí s každým?" povedala som a vytrhla som sa z jeho zovretia tak silno až si obsah svojo pohára vylial na tričko. CHa tak mu treba ..debil.
Odišla som na záchody. Tam som sa upravila a vrátila som sa späť pohladať Emily a Harryho. Stále spolu tancovali ale Em od neho akurát odchádzala. Super! perfektná príležitosť.
"No čo, bavíš sa?" usmial sa Harry.
"Ani nie" zopakovala som to isté čo som povedala tomu ožranovy.
"Zatancujeme si?" usmial sa a potom na mňa žmurkol. Aww je úžasný.
"Jasné" usmiala som sa. Ja neverím! On sa ma vážne opýtal či si s ním zatancujem. To sa len tak neodmieta. Akurát išla pomalá pesnička. Ideálne! Keď sa ma dotkol po celom tele mi nabehli zimomriavky a celá som stuhla, no potom som si uvedomila a začala som s ním tancovať. Bolo to neuveritelné. Želala som si aby to nikdy neskončilo. Môj osud to však videl inak...
"Tak, som späť" ohlásila Emily.
Nedobrovoľne som sa odsunula od Harryho. Počkať, počkať...zdalo sa mi to alebo aj u neho to vypadalo nedobrovoľne? Bože Beatrice si naivná.
"Poďme si nachvíľu sadnúť. Tancovať sa mi už nechce." navrhol Harry.
"Tiež som toho názoru" súhlasila Emily.
Išli sme si ešte po nejaké pitie a potom sme sa usadili na gauči. Čo ma potešilo bolo to, že už tam boli nejakí naši spolužiaci..Jane, Pete Rick, Rebecca, Emma a Nick.
"Čaute!" všetci nás pozdravili.
Jane a Emma upriamili pohľad na Harryho , keď to zaregistroval chytil Emily okolo pása a tak radšej odtrhli pohľad a ja tiež.
"Nejdete zahrať fľašu?" ponúkol Nick.
"Jasné, prečo nie? stále lepšie ako sa nudiť."
Sadli sme si teda do kruhu a začali sme hrať. Hrali sme už dosť dlho keď v tom...Tak a je tu nová kapitola. Prepáčte že to trvalo tak dlho ale poznáte to...škola, škola atd. :D Tak toto by mala byť posledná z tých nudných kapitól. 6 kapitola je aspoň podla nás už o inom....a hlavne konečne to bude dlhšia kapitola jak tieto. Tak hádam že sa vám bude páčit táto kapitola :) samozrejme koment by potešil a taktiež HVIEZDIČKA :DDDD
-Kixx&Pexx
YOU ARE READING
Story of our life!
FanfictionEmily je 18-ročná študentka ktorá chodí so slávnym spevákom zo skupiny One Direction, má krásny bezproblémový život až pokiaľ jej ho niečo nepokazí a ona nestratí svoju životnú lásku. Beatrice je najlepšia kamarátka Emily. Poznajú sa už od základky...