Kapitola 18.

43 5 0
                                    

BEATRICE

Už keď ma Harry vykopol z jeho bytu kvôli tej blonďatej blbke Emily a ďalším štyrom trapákom myslela som, že vybuchnem hnevom. 
Čo po ňom akože zase chce? Lezie mi na nervy, nosí len problémy. 

Prišla som domov a nahnevane som hodila kabelku do útrob bytu. Ešte šťastie, že mamina nebola doma. Nahnevane som si vyzula topánky a tiež ich niekde odkopla,  ktovie kam. Prešla som do obývačky a zapla som telku. Chvíľku som prepínala kanálmi až som nakoniec nechala na Simpsonovcoch. Aspoň sa trocha zasmejem na Homerových hláškach. Milujem to. 

Keď sa Simpsonovci skončili rozhodla som sa, že si dám horúcu kúpeľ. Napustila som si vaňu a pridala vanilkovú penu do kúpeľa. Zapálila som si sviečky dookola a zapla som relaxačnú hudbu. Vyzliekla som si všetky veci a pomaly som si vliezla do vane a vypla som vodu. Sadla som si a oprela som sa o okraj vane. Zatvorila som oči a relaxovala som. Všetky zlé myšlienky ma opustili a ja som sa cítila po dlhej dobre skvelo a oddýchnuto. 

Poriadne som zatvorila oči, chytila som si nos a celá sa ponorila do vane. Myslím, že trocha vody vytieklo ale to ma teraz netrápilo. Chvíľu som zostala ponorená a užívala si ten pocit, že moje telo je celé pekne v teplučkej vode. Pomaličky som vynorila hlavu a otvorila oči. Sama pre seba som sa usmiala. Horko-ťažko som sa postavila a vypustila som vaňu. Ešte som sa opláchla horúcou vodou a zabalila som sa do osušky. Sfúkla som sviečky, vypla hudbu a preskackala som po studených dlaždičkách až do mojej izby kde som si obliekla spodné prádlo, nejaké staré legíny a Harryho tričko ktoré si tu nechal. Milujem Harryho tričká. Voňajú tak dokonalo. 

Prešla som do kuchyne kde som si dala do mikrovlnky robiť pukance. Medzitým ako sa robil popcorn som hľadala USB s filmami. Keď sa maslová vôňa popcornu rozliehala po byte vypla som mikrovlnku a nasypala popcorn do misky. Potom som sa presunula do obývačky a zasunula USB s filmami do televízoru. Chvíľku som sa rozhodovala čo si pozriem a nakoniec som sa rozhodla pre Blue Lagoon - the awakeing. Ten film som videla aspoň milión krát no stále ho milujem. Uprostred filmu som zaspala. 

Ráno ma zobudilo zvonenie telefónu. Samozrejme volal Harry. Veď kto iný? 

Celá dolámaná som vstala z gauča a poriadne sa ponaťahovala a šuchtavým krokom som prešla do izby. Pozrela som sa z okna a zistila som, že dnes je v Londýne celkom pekné počasie. Preto som sa rozhodla pre obyčajné riflové kraťasy a čierne tričko. Umyla som si zuby, učesala som sa a trošku sa namaľovala. Navrch som si dala ešte červeno-čiernu kockovanú košeľu. Pre istotu. Obula som si Convers tenisky, zamkla som byt a vybrala som sa k Harrymu. 

Keď som k nemu prišla na stole ma čakali raňajky v podobe palaciniek a môjho obľúbeného čaju. Za čo som bola rada ale zároveň som tušila, že po mne zrejme niečo chce. Počas raňajok bolo ticho čo mi bolo trošku podozrivé. Zvyčajne sa Harry vypytoval všetky možné otázky ohľadom čohokoľvek. Bol zvedavý ale zlatý keď sa staral. 

"Beatrice ja...ja ti musím niečo povedať," ozval sa Harry keď sme dojedli. Podozrievavo a s prižmúrenými očami som sa na neho pozrela. Tváril sa úplne vážne čo vo mne vyvolalo strach.
Čo zas vyviedol? Alebo som ja urobila niečo zlé?

"Poď sadnime si radšej na gauč," vstal a prešiel ku mne. Chytil ma za ruku a prešli sme ku koženému gauču v Harryho obývačke. Stále som sa na neho podozrievavo pozerala. 

"Vieš, včera tu bola Emily a-" začal Harry no ja som ho hneď stopla. To ako fakt Harry?! 

"Ja sakra viem Harry. Nemusíš mi to pripomínať," otrávene som mu povedala a pretočila som očami

"Ale myslím, že by ťa zaujímalo čo povedala," skúšal to ďalej  a mne pomaly ale isto dochádzali nervy

"Nemyslím si. Nezaujíma ma čo ti povedala tá zmachlená štetka" 

"Hej hej Beatrice kľuuud," potiahol Harry a mierne pretočil očami. To ma už fakt nahnevalo

"Kľud? Kľud?! Vážne Harry? Ako mám byť kľudná keď ťa sakra furt otravuje?!" vybuchla som. Možno som to prehnala ako som tam tak na neho kričala ale keď mne je to sakra nepríjemné. Volajte ma žiarlivou.

"Neotravuje. Videl som ju len tretí krát v živote," obhajoval sa Harry a pritom ukázal 3 prsty ako tretí krát. Nad čím som samozrejme prevrátila očami. Chová sa ako malý. 

"Aj to je dosť, " trvala som si na svojom. Položila som si ruky na prsia a otočila som hlavu od Harryho na znak toho, že som urazená. 

"No tááák Beatriiiice," potiahol Harry a bližšie sa ku mne prisunul. Nosom štuchol do toho môjho a začal ma bozkávať na krku. Na tele mi okamžite vyskočili zimomriavky. Kútiky úst mi začali mykať ale snažila som sa udržať si vážnu tvár. 

"No tak Beatrice. Predsa sa nebudeš hnevať pre niečo takéto," pošepkal a pozrel sa na mňa psími očkami. Nie, Styles! Toto mi nerob. Jeho psím očkám nikdy neodolám. Odolávala som statočne no nakoniec som predsa len podľahla. Achjaj. Už zas. Nabudúce sa už poučím!

"Dobre Harry ale už sa o nej prosím nebavme," pozrela som na neho vážne. 

"Ahaa takže Beatrice nám žarli," usmial sa Harry sladko a ja som na neho vražedne pozrela

"Dobre dobre som ticho," zasmial sa Harry "ale nechceš predsa len počuť čo mi Em povedala?" spýtal sa Harry s hraným strachom na tvári na čo som sa musela zasmiať. Nemala som nejako záujem počuť čo mu hovorila no vedela som, že Harry mi s tým asi nedá pokoj. 

"No hovor, nech máš pokoj na duši," žmurkla som na neho 

"Okay taaak...." začal ale hneď sa odmlčal. Najskôr ma tu s tým otravuje a potom ani nevie ako mi to má povedať. No proste celý Harry. 

"Emily prišla aj s tými ďalšími chalanmi. No veď...videla si ich nie?" Prikývla som. Jasné, že som ich videla a musím uznať, že neboli na zahodenie. Blonďáčik pôsobil neuveriteľne milo a bol roztomilý, ten z havraními vlasmi bol strašne sexy. No a tí dvaja boli tiež samozrejme krásni. Proste chalani akých by chcel každý. 

"Hej Beatrice?" zamával mi rukou pred tvárou a tým ma vrátil späť do reality. 

"Ja len že tu pozeráš na tú stenu ako by tam bola tona čokolády," zasmial sa Harry a ja som sa k nemu nervózne pripojila. Keby len vedel. Striasla som sa sama zo seba. Hlavne, že tu Harryho obviňujem z toho, že sa vôbec rozprával s Emily pričom ja rozmýšľam nad nejakými ďalšími chalanmi. Výborne Beatrice, výborne. 

"Dobre to je jedno. Pokračuj Harry," zahovárala som 

"No Emily mi začala hovoriť, že som bol v skupine s Niallom, Zaynom, Liamom a Louisom. To sú tí chalani čo tu boli tiež. A že ja a Em sme spolu chodili. Potom, že sme šli na nejakú párty a že ja, ty a Em sme hrali fľašu. Dostal som za úlohu pobozkať ťa a ja som to urobil a to priamo pred Emily. Ona sa samozrejme nasrala a odišla. Ale potom sa vrátila a našla nás spolu v posteli. Nasrala sa ešte viac a priala si aby sme sa nikdy nepoznali. Pamätáš keď sme ju stretli prvýkrát na prechádzke v meste? To pre toto tak po nás vykrikovala. Chápeš?" dopovedal a začal sa smiať

Asi čakal, že sa začnem smiať aj ja no ja som tam len sedela s otvorenými ústami a nedokázala sa pohnúť ani vysloviť akúkoľvek hlásku. Desilo ma čo som práve počula od Harryho. No ešte viac ma desila jedna vec... A to tá, že som si na to spomenula. Pamätám si to. Úplne do detailov. Ako sme boli s Emily najlepšie kamarátky, ako som túžila po Harrym aj na tú osudnú párty....


HÁÁÁJ ♥ NOVÁ :D tak Beatrice si spomenula hmmm bude to zaujímavé :D :D 
VOTE & COMMENTS pleaseee :3
Btw. ten outfit čo mala Beatrice vôbec som neopisovala to čo som mala ja oblečené na 1D vo Viedni. Vôôôbec :DDDDD Celkom ma hnevá keď sa tak pozerám do našej písanky s príbehmi a vidím tu, že "154 DNÍ DO KONCERTU"  Ach ako moc chcem vrátiť čas...

Kixx&Pexx

Story of our life!Where stories live. Discover now