Zrazu som sa prebudila a ihneď som sa posadila. Poobzerala som sa okolo seba. Čo sa to sakra deje? Nespomínam si, že by som išla domov, spomínam si len na Harryho a Beatrice ako....ako ma obaja zradili. Nechápem. Aleboo žeby sa mi to všetko len zdalo? Nie, to nie je možné, na to to bolo až moc reálne! Toto je naozaj veľmi divné.
Keď som si dala asi hodinovú sprchu, nejedla sa, jemne sa namaľovala a obliekla sa, rozhodla som sa, že sa pôjdem prejsť, pretriediť si myšlienky a tak. Len dúfam, že nestretnem Harryho a Beatrice.
Zašla som si ešte do izby po kľúče a mobil ale niečo mi tam nesedelo. Len som nevedela prísť na to, že čo. Kým som na to prišla trvalo mi to hodnú chvíľu. Obzerala som sa po izbe a skúmala ju, že čo mi tu nesedí. A potom mi to došlo. Bolo to ako blesk z neba. Pár mojich plagátov One Direction, fotka s Harrym a Beatrice...všetko bolo preč!
"Ako sakra...? " udivene som pozerala na miesta kde boli ešte nedávno plagáty. Teraz tam nebolo nič len prázdna stena. No nič nechám to tak. Aj keď som sa trochu začala báť, či sa mi tu niekto nevlúpal. Ale načo by zlodejovi boli plagáty 1D a moje fotky? Ibaže by to bola nejaká šialená directionerka...
Vyšla som von s úmyslom že zájdem do Starbucks. Keď som bola už skoro tam, zrazu som zastavila a pozerala pred seba s otvorenými ústami a moja sánka bola práve niekde v Amerike.
To čo ma tak prekvapilo bolo, ako som uvidela ako si Harry a Beatrice ruka v ruke vykračujú po ulici s úsmevom od ucha k uchu. Nerozmýšľala som a ihneď som sa k nim rozbehla.
"Čože?! Tak vy sa ako dáte hneď dokopy?! To vám na mne a na mojich citoch absolútne nezáleží?" vyštekla som na nich a slzy sa mi tlačili do očí. Zmätene na mňa pozerali.
"Ehm...čo?" spýtal sa Harry a v tvári mal nechápavý výraz. A ešte sa budú tváriť, že sa nič nestalo. To sú ale zbabelci!
"No, ešte sa tvárte, že o ničom neviete!" skríkla som po nich totálne nahnevaná.
"Prepáč, ale ja naozaj netuším o čom to hovoríš" povedal Harry a venoval mi súcitný pohľad, zatiaľ čo Beatrice len prevrátila očami. Čo to s nimi je ?
Pozrela som na nich tentokrát nechápovo ja. "Vy ma naozaj nepoznáte?" spýtala som sa ich a trochu usúpila.
"Nie. Vidíme ťa prvý krát," povedala Beatrice a vyzerala trochu otrávene. "a dúfam, že aj posledný" dodala potichučku. Čo? Odkedy je Beatrice takáto? Kde je tá Beatrice ktorá by sa pre ostatných aj rozkrájala? Takúto ju nepoznám
"Neverím vám!" opäť som na nich skríkla. Až obaja podskočili. "Musíte ma poznať! TY Beatrice," otočila som sa na ňu, "Musíš ma poznať! Poznáme sa už od základky a sme najlepšie kamarátky už poriadne dlho. Dôverujem ti a poznám všetky tvoje tajomstvá a ty tie moje. Si ako moja sestra! " prvé slzy už tiekli po mojej tvári. "A ty Harry" ublížene som naňho pozrela, "si môj priateľ už tiež poriadne dlho. Milujem ťa a ty miluješ mňa! Sídce ste mi obidvaja doosť ublížili no aj tak mi na vás moc záleží" dokončila som svoj monolog a slzám som sa už nebránila. Pozerali na mňa ako na totálneho psychopata.
"Naozaj neviem o čom to hovoríš" povedali naraz a odišli.
"Chudinka, asi cvok čo utiekol z cvokhausu. Nemáme na ňu zavolať odchytávačov?"hovorila posmešne Beatrice a obaja sa tomu zasmiali.
Zostala som tam zarazene stáť a slzy mi tiekli plným prúdom z očí. Pozerala som za nimi ako si ďalej úplne v pohode vykračujú, ako by som si tu práve pred nimi nevylievala city.
Ihneď som sa rozbehla domov. Videla som zmätené pohľady ľudí a niketorí vyzerali, že sa mi smejú ale mne to bolo jedno. Všetko mi bolo jedno. Ako sa môžu 2 osoby ktoré milujem nadovšetko správať ku mne ako by sme sa nikdy nespoznali, nevideli a nezažili spolu všetky tie skvelé veci.
Prišla som domov a hodila som sa na posteľ a slzy sa zo mňa len tak lilali. Takto hrozne som sa ešte necítila. Nikdy. Rozhodne najhorší deň môjho života.
Ale ako to, že ma nepoznajú? Hrajú to na mňa? Alebo nie? To im na mne fakt vôbec nezáleží? Počkaať! Ihneď som sa posadila. Čože som im to povedala? Že si prajem aby som ich nikdy nespoznala? No, zdá sa, že priania sa niekedy plnia...ale keď ja som to tak naozaj nemyslelaa.
Ale prečo tu potom nemám žiadne plagáty 1D? Moment! Harry sa asi nikdy neprihlásil do X-facoru, 1D neexistujú. Keď som si toto uvedomila až sa mi zatmelo pred očami. Ale čo Niall, Liam, Loui a Zayn? Musím zistiť kde sú a čo s nimi je a začnem s tým hneď zajtra. Dnes toho bolo na mňa až priveľa a ešte si musím premysleť kde ich nájdem a čo im asi poviem. Bude to náročné ale musím to urobiť pre všetky ich fanúšičky korým zachránili životy, ktoré ich tak milujú a dali by čokoľvek za to aby s tou patrou retardou strávili aspoň sekundu
HARRY
Išli sme sa s Beatrice prejsť do mesta, tam ale na nás vybaflo nejaké dievča a začalo nám vykrikovať nezmysli. Nevedel som kto to je a o čo jej ide ale niekoho mi pripomínalo. Mal som pocit, že som ju už stretol a pritom som vedel, že to tak neni. Nechápal som.
"Mám taký zvláštny pocit, že by som to dievča mala poznať" priznala sa mi Beatrice keď sme sedeli u mňa doma a pozerali nejaký nudný film.
"Aj ja" priznal som tiež a pozrel sa na ňu.
"Ale kto to je a o čom to sakra hovorila? " vyslovila Beatrice myšlienku ktorá celkom zaujímala aj mňa. V tvári mala nechápavý výraz a vyzerala, že nad tým premýšľa.
"Nemám poňatia ale je mi jej ľúto"
"To nemyslíš vážne!" skríkla po mne až som rozsypal popcorn
"Prečo? Čo som zas povedal?" spýtal som sa nechápavo a začal zbierať popcorn ktorý som mal aj neviem akým spôsobom vo vlasoch.
"Nie aby si za ňou išiel alebo tak, jasné?" úplne sa nahnevala. No jasné, moja žiarlivá Beatrice.
"Kľud, kľuud. Milujem len a len teba" povedal som a nahol sa ku nej pre bozk. Vyzerala už kľudnejšie. Moje vnútro však hovorilo niečo iné "Nemyluješ ju!" hovorilo mi. No ja som tieto myšlienky rýchlo zahnal a naplno sa venoval Beatrice.
NOVAÁÁÁ :D Prepisujem ju už asi 3 hodiny tak snáď sa bude aspoň trochu páčiť :) táák čakali ste, že sa stane niečo takéto? :D Prosííme nejaké vyjadrenie v komentoch :)
btw. už vyše 600 prečítaní :O ste skvelí :3 úžasný pocit toto :3
inak aj vás to počasie tak hnevá ? ._. tu je toho snehu viac ako bolo v januári, ale žeby bolo takto na vianoce tak to nee -_- nevadíí táto veľka noc bude zaujímava :D áno áno moje kecy ktoré nikoho nezaujímajú :D tak snáď ste si časť užili
Kixx&Pexx
أنت تقرأ
Story of our life!
أدب الهواةEmily je 18-ročná študentka ktorá chodí so slávnym spevákom zo skupiny One Direction, má krásny bezproblémový život až pokiaľ jej ho niečo nepokazí a ona nestratí svoju životnú lásku. Beatrice je najlepšia kamarátka Emily. Poznajú sa už od základky...