~14. rész~

255 13 0
                                    

- De sajnos nem lehetünk együtt. - mondta, végül szomorúan rám nézett.

Bennem, pedig egy világ tört össze megint.

– Tessék? De.. de miért?

– Jázmin, már mondtam. Idol vagyok. És ez nem működne.

Azzal a lendulettel kinyitottam az ajtót és kiszálltam a kocsiból. Jungkook természetesen nem hagyta annyiban, utánam jött.

– Kérlek állj meg. - fogtam meg karomat.

– Miért nem mondtad el?

– Ezért. Tudtam, hogy ez lesz, hogy kiakadsz.

– Nem Jungkook. Azért vagyok mérges, mert eddig végig azt mondtad nem így érzel irántam. A szemembe hazudtál. Mégis hogy gondoltad ezt? Jó hogy nem akkor mondtad volna el mikor már épp mentetek volna vissza Koreába.

– Nagyon sajnálom. Én próbaltam beszélni a főnökünkel, össze is vesztem vele. Ő mondta, hogy ez nem működhet. Viszont..

– Viszont? - kérdeztem.

– Viszont ajánlott valamit. - nézett rám.

– Mégis mit?

– Azt nem árulta el.

– Jázmin gyere már be! - kialtott nekem valaki a hátam mögül. Jaj ne, ez anyu. – Kivel beszélsz?

– Mennem kell. - mondtam, majd megöleltem Kook-ot végül elköszöntünk egymástól. Ő ment vissza a többiekhez, én meg anyámhoz. Nagyszerű.

– Mégis mi a fene történik veled? - kérdezte.

– Anyu légyszi hagyj magamra.

– Nem. Kislányom ezt meg kell beszélnünk. Rendben?

– Mi ütött beléd? Hirtelen jóvá akarod tenni az anya-lánya kapcsolatunkat? Gratulálok. Ezzel elkéstél.

– Jázmin tudom szar anya vagyok. És tudom gyűlölsz amiért folyton kiabálok veled, de egyszerűen nem tudom mi van velem. Apád halálakor valami megtört bennem. És... és fogalmam nincs, hogy mi lehet az.

– Megváltoztál. Én is megváltoztam. Mikor az emberek elveszítik azokat, akiket szeretnek egy részük nekik is meghal, és megváltoznak. Ez van veled is és velem is. Ilyen egyszerű.

– És ki volt az a valaki, akivel beszéltél?

– Jungkook. - mondtam. Anyu mint aki szellemet látott. Nem hitt a fülének. – Jól hallottad. Jungkook volt az, és a többiek is itt vannak. Az egész BTS itt van Pesten, és velük töltöttem a hétvégét.

– Neeem, ez nem igaz.

– De, igaz. Minden szó, amit most mondtam igaz. És most ha nem haragszol el megyek Emmához. - mondtam, ezzel ott hagyva anyut a szobámban mentem le a lépcsőn, a bejárati ajtóig megsem allva.

– Jázmin, ha mégsem Emmához mész hanem...

– Emmához megyek. Majd jövök, és nem kell Emma anyukáját felhívni, ott leszek náluk.

– De gyere majd haza.

– Jó. - mondtam, majd lenyitottam a kilincset és kimentem a házból.

Igazából szívem szerint a srácokhoz mentem volna, de Emmával is szerettem volna beszélni. El szerettem volna neki mesélni mindent. Az egész hétvégémet a srácokkal, amikor Jungkook-kal kellett aludnom péntek este, mert érdekes módon csak neki nem volt társa akivel aludhatna, amikor Kook álmában magához húzott, amikor veszekedtem vele, amikor láttam őt póló nélkül edzeni, és amikor bevallotta, hogy szeret.

– Miii???? Najooo. És te erre mit mondtál?

– Hát.. az van, hogy belémfolytotta a szót.

– Miért? - kérdezte Emma.

– Azt mondta nem lehetünk együtt, és ez miatt is volt az a veszekedés a főnökével.

– De nézd a pozitív oldalát. Jungkook szeret téged, és nem csak mint egy rajongót. Ez még változhat.

– Egy hét alatt nemhiszem, hogy változna. Sőt lehet soha.

– De Jungkook...

– Igen, Emma tudom. Nem őt hibáztatom, és nem rá vagyok dühös, hanem a Big Hit-re. A cég nem engedi ezt az egészet.

– Lehet ez nem örökké lesz így. És kitudja, lehet egy vagy két év után majd a cég meg fogja engedi, hogy Jungkook és te együtt legyetek. Ne a negatívat lásd mindenben. Próbálj pozitív is lenni. Legalább most.

– Nem tudom. Az egész olyan... nem is tudom.. lehetetlennek hangzik  és fogalmam nincs mit csináljak.

– Bízz abban amit mondtam. Hidd el igazam lesz.

Természetesen hinni akartam neki, de nem ment. Ezt Jungkook-kal is megkellene beszélnem.

– Tudod mit? Felhívom Jungkook-ot, és megkérdezem mit szól ahhoz, amit mondtál.

– Okés.

És én pedig elkezdtem tárcsázni a számot, vegül Kook nehezen, de sikeresen felvette.

– Szia. - köszönt. – Na mi az? Csaknem hiányoztam?

– Szia, és az az igazság, hogy igen. Figyelj ott vagy a hotelba?

– Nem. Miért?

– Akkor hol vagy? - kérdeztem.

– Nálatok, épp most készülök kopogni, de ha már beszélünk gyere ide és engedj be.

– Vicces vagy. VÁRJ! HOGY MII?

– Igen, itt állok kint, szóval gyere ki.

– Én nem vagyok otthon. Jungkook ne csinálj semmit, oké? Azonnal megyek. - mondtam, majd kinyomtam.

Emma ijedten nézett rám. – Baj van?

– Azonnal haza kell mennem!

---
Halii. Itt is van a kövi rész. Remélem tetszett^^
Nehari, hogy eddig nem volt rész, csak nem volt időm sem, kedvem sem most az íráshoz..  remélem ez nem baj, de nyugiii írom tovább.
És bocsánat, ha van benne hiba többször is átolvastam, én nem találtam 💕
Legyen szép napotok/estétek szeretlek titeket❤!

 És bocsánat, ha van benne hiba többször is átolvastam, én nem találtam 💕Legyen szép napotok/estétek szeretlek titeket❤!

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.
Losing game | jeon jungkook ff. ✔Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ