~12. rész~

254 14 0
                                    

– Na? Indulhatunk? - kérdezte Nam.

– Igeeen!!! - mondták a többiek egyszerre.

Viszont nekem feltűnk valami. Jungkook nem volt itt.

– Hol van Jungkook?

– Nem elment? - kérdezte Hobi.

– Igen, de ettől függetlenül ő is jön, ugye?

Nagyon szerettem volna, ha velünk tartott volna. Legalább megbeszélhetnénk a dolgokat, és új lappal indíthatunk. Majd egyszer csak nyílt az ajtó és Jungkook lépett be rajta.
A fiúk azonnal nekiugrottak, és kérdezgetni kezdték tőle, hogy velünk tart-e, mire Jungkook rám nézett, elgondolkodott valamin, végül bólintott. Láttam rajta, hogy semmi kedve velünk tartani, főleg így, hogy én is megyek.

– Jólvan, akkor menjünk. - tapsolt kettőt Nam.

Ekkor kiléptünk a szobáról, majd egyenesen a felvonóhoz mentünk. Mivel a felvonóban kicsi volt a hely csak páran szálltunk be.

– Én Jázminnal megyek. - mondta Jungkook és rám nézett.

Nagyon örültem neki, hogy végre kettesben lehetünk pár percig. Így legalább tudtunk egy kicsit beszélgetni.

Mikor beszálltunk, Jungkook a felvonó egyik, én pedig a másik részében voltam. Elég nagy volt köztünk a csend ami idegesített. Így megszólaltam.

– Nézd. Nem tudom mi bajod van, de azóta amióta rájöttél mit érzek irántad fura lettél.

– Pontosan ez a bajom. Hogy többet táplálsz irántam. Én nem akarom, hogy szerelmes legyél belém.

– Miért? Több százan szerelmesek beléd Jungkook.

– Tudom, de nem akarom, hogy szenvedj miattam. Én idol vagyok. Dalokat írok, túrnézok, egyik helyről megyek a másikra, táncokat tanulok be. Ez nem olyan mint a te életed. Ez más, és nehéz.

– Ó tényleg? Akkor had áruljak neked el valamit. Gondolj bele. Míg te vagy békésen aludtál, nevettél a többiekkel, táncoltál, énekeltél, jól érezted magad, addig én csak sírtam, és nem tudtam másra gondolni csak rád. Mindenhol téged láttalak, mindenkiben téged kerestelek, nem mertem masok felé nyitni mert nem ment. Anyám bolondnak hisz mert szeretlek, anyámmal mindennap összeveszek, mert nem enged sehova, mert azt hiszi veled találkozgatok. Mikor apu meghalt azt hittem meghalok én is. Nem bírtam feldolgozni. Anyuval akkor kezdett romlani a kapcsolatunk. Apu mindig kiállt mellettem, még akkor is, ha rólad volt szó. De így, hogy apu már nincs ez nagyon nehéz. Szóval.. ha azt gondolod a sztárság nehéz, akkor valszeg nem élted át azt, amit én. - néztem rá könnyes szemekkel. – Ha te szomorú vagy el tudod mondani hat embernek, de én csak egynek. Mindenki azt hiszi szar élete van, pedig nem. Viszont akkor kérdem én, ha nekik szar életük van, akkor nekem milyen van? Az én életem maga a pokol. - fakadtam ki, mire Jungkook átölelt.

– Ez nem igaz. Mi itt vagyunk neked.

– Jah, addig amíg el nem mentek. Utána minden olyan lesz mint régen. Te nevetsz, és sírok utánad.

– Nagyon sajnálom. Tényleg, és annak ellenére, hogy nem érzek úgy irántad még szeretlek, mert Army vagy.

Nagyon fájtak a szavai. Mintha több száz kést szúrnának bele a mellkasomba. Hát.. nem tudtam mit tenni, el kell fogadnom, hogy Jungkook nem érez így irántam.

Mikor kinyílt a felvonó ajtaja azonnal kimentem. Nem akartam Jungkook-kal tovább egy légtérben maradni. Oké. Nem haragudhatok rá, az érzéseinek nem tud parancsolni, de akkor az amit Namjoon akart mondani, de Kook elhallgattatta lehet köze lehet hozzám. Elhatároztam, ha visszamegyünk a szállásra rákérdezek. Namjoon tudhat valamit.

Mikor megnéztük Budapestet visszamentünk a szállásunkra.
Igazából megmutattam nekik a sulit ahova járok, a házat ahol lakom, nagyon sok helyre elmentünk. A fiúk csak csinálták a képeket egymásról. Hát igen. Nem mindenki jöhet el csak úgy ide Koreából. És végül, de nem utolsó sorban el mentünk a mekizni. Ott egy kicsit beszélgettek, megbeszéltek pár dolgot. A túrnékat, azt, hogy mikor mennek vissza és stb...

– Mikor akartok vissza menni? - kérdeztem.

– Jövőhéten hétvégén terveztünk vissza menni. A cég csak egy hetet adott, hogy idejöjjünk. - mondta Namjoon.

– Egy hetet?

– Jah, de ha Jungkook nem bassza el talán többet adott volna.

– Yoongi fogd be! - mondta Kook.

Nem értettem semmit. Mégis mi a franc folyik itt?

– Na jó. Tudjátok mit? Most szépen vissza indulunk a szállásra, és megbeszéljük. Mert arra is kíváncsi vagyok amit Namjoon akart ma nekem mondani, de valaki - hangsúlyoztam ki a szót, majd Jungkookra néztem - nem engedte. És most meg Yoongi azzal áll elő, hogy több szabadot is kaptatok volna, de hála Jungkooknak ez nem jött össze? Lehet hülye és értetlen vagyok, de már elegem van hogy senki nem mond nekem semmit.

– Jázmin ezt ne itt. Inkább menjünk.

– Szerintem is. - mondtam, majd megfogtam a kabátom, és el indultam a kijárat felé.

Titkon bíztam abban, hogy végül azt akarják nekem elmondani, hogy Jungkook mégis szerelmes belém. Egész úton ezért imádkoztam. Olyan jó lenne, ha Jungkook érezne valamit irántam. Komolyan én lennék a legboldogabb ember a világon.

Mikor már a szobán voltunk mindenki a kanapéra ült. Azt hiszem készen álltak arra, hogy mindent elmondjanak nekem. Én csak ott álltam velük szemben és gondolkodtam. Majd végül megszólaltam.

– Szóval, először is. Azért hoztad el a többieket, mert kíváncsiak voltak Magyarországra, vagy más oka is volt annak, hogy eljöttek ide? - kérdeztem Jungkooktól.

– Igen, ezért. Meséltem nekik otthon Budapestről, és kíváncsiak voltak rá. Így ide hoztam őket.

– Aha, értem. És mi van azzal dologgal, amit mondani akartál? Hogy veszekedtél a céggel, az mi miatt volt?

– Ez miatt. - mondta Jungkook könnyedé. Bár én nem igazán hittem el neki, de ráhagytam. Erre én még úgyis visszatérek.

– Hm.. oké. Na de.. - néztem Joonra - mit akartál ma nekem mondani? Tudod, mikor Jungkook közbevágott.

Namjoon Jungkookra nézett, és Kook mondott neki valamit koreaiul, majd Nemjoon megszólalt.

– Nem tudom. Nem emlékszem rá.

Most ez komoly?????

– Mit mondott Jungkook?

– Nem fontos. - legyintett Joon. – Viszont ezt a beszélgetést most itt le is zárnám. Ennyi éppen elég  volt. - mondta, majd elmosolyodott.

Nem tudom mi lett velük. Olyan érzésem volt, mintha el titkolnának előlem valamit, de mit?? Minél hamarabb rá kell jönnöm. Mert, ha elmennek soha nem fogom megtudni.
Lehet... lehet Jungkook-kal kapcsolatban?? Mi van akkor, ha Kook érezhet irántam valamit és ezt akarják előlem eltitkolni?

---
Haliiii
Bocsi, hogy pár napig nem volt rész, nem igazán volt időm, meg most újra rákattantam a kedvenc sorozatomra jjsjs, meg ugye szar napom is volt. De itt vagyooook!!! És hoztam a részt.
És mint tudjátok megint sulis hetem van, szóval nem tudok hozni ezen a héten (majdnem mindennap) részt, de megteszek minden tőlemtelhetőt!!💜
Nem hagylak itt titeket!!!
A storihoz pedig jó olvasást kívánok🤍

Losing game | jeon jungkook ff. ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora