Azt, amit anyának mondtam, komolyan gondoltam. Ha itt nem lehetek vele, akkor majd Koreába együtt leszünk, vagyis remélem.
Hirtelen a telefonom felvillant, és rezegni kezdett. Emma nevét pillántottam meg a kijelzőn, végül felvettem.– Szia, mizu? - kérdeztem.
– Szia, unatkozok. Nem akarsz eljönni? Vagy nem megyünk valahova?
– De, megyek. Ja és apropó, mondanom kell neked valamit.
– Micsodát?
– Majd nálatok elmeséltem. - mondtam.
– Oh, rendben, de akkor húzz bele mert nagyon kíváncsi vagyok rá.
– Oké, oké. Na megyek akkor.
Miután elköszöntünk egymástól bontottuk a vonalat, én pedig lesietve a lépcsőn találkoztam anyuval, aki éppen kaját csinált.
– Hova mész? - fordult felém.
– Emmához. Anyu ne nézz így rám. Tényleg oda megyek.
– A mai nap után ezt higyjem is el ugye?
– Figyelj, tudom, hogy sokat lógok, esetleg nem vagyok szófogadó, de ha te nem lennél ennyire...
– Jázmin, most hagyd abba. Jungkook nem hozzád való. És pont!!
– Jó, tudod mit? Nem érdekel. Leszarom mit mondasz. Elegem van már abból, hogy azt kell csinálnom amit te mondasz, elegem van, hogy úgy kell táncolnom ahogy te fütyülsz. És most elmegyek Emmához!
– De, ha megtudom, hogy nem ott vagy elmegyek érted!
– Csak nyugodtan. - mondtam, majd becsaptam magam mögött az ajtót.
Nem volt kedvem anyuval beszélni, vagy veszekedni.
Mikor végre oda értem Emmáékhoz, bekopogtam és vártam. Pár perc után Emma nyitott ajtót.
– Bocs, csak anyu feltartott.
– Oh, gondolhattam volna. Na gyere be.
– Már nagyon elegem van anyuból. Azt hiszi a szállodába megyek, Jungkookhoz.
– Mii?? És mondtad neki, hogy ez most nem igaz?
– Persze, de nem hisz nekem.
– Ou, hát az szar helyzet. Na, de mesélj, mert már tűkön ülök.
– Ma, mikor hazajöttem a suliból anyu akart velem beszélni, de végül én beszéltem vele. És azt mondtam neki, hogy választania kell. Vagy elfogadja, hogy Jungkookkal együtt vagyunk, vagy ha nem, akkor utazom velük szombaton Koreába.
Emma csak bámult, mint aki szellemet látott. Nem igazán értette, hogy most miről van szó.
– Szóval, ha anyu nem egyezik bele, akkor én szombaton költözöm el.
– Ő... és ezt mondtad a BTS-nek is?
– Hát.. még nem. Csak Jungkooknak mondtam, hogy Koreába szeretnék költözni.
– Jázmin, szerintem ez nem jó ötlet. Még fiatal vagy szerintem a külföldi életre.
– Nem igazán értem miről beszélsz. Szerintem nem vagyok fiatal arra, hogy Koreában éljek.
– Te tudod. Én csak mondtam, hogy szerintem, de ha te máshogy gondolod akkor rendben van. Én a BTS véleményére vagyok kíváncsi. Mit gondolsz, szerinted ők is úgy gondolják, mint te? - kérdezte.
– Nem tudom.
Az a helyzet tényleg nem tudtam, hogy ők mit gondolnának erről. Igaz, Jungkook is azt mondta, hogy nem lenne jó ötlet, de lehet a többiek nem így gondolnák.
VOUS LISEZ
Losing game | jeon jungkook ff. ✔
NouvellesA plátói szerelem a legrosszabb szerelem az összes közül. Olyat szeretni, aki nem lehet a tiéd... legrosszabb erzés a világon. Less bele Jázmin világába miként bírkózik meg ezzel, és milyen sok kaland vár rá az életben. 210107 - 210702