Medyada Masal vağrr....Umarım beğenirsiniz :* Öpuldünüzz :)
Marpessa o gece bizde kalcaktı.Ama tabiki beni uyutmadı başımda dırdır konuşmaya başladı.Neymiş Buğrayla iyi sohbet kurmaya başlamışmış bi daha kim bilir (118 80 biliyorum iğrençti ama duramadım :D) ne zaman karşılaşcakmışız... Yaklaşık 2 saat Marpessayı dinledikten sonra susmayacağını anladım ve dövmeye başladım. Susunca derin bi oh çektim ve kafamı tekrar biricik yastığıma koydum. Koymamla beraber sorguya aldı beni Marpessa Hanım. Neden öyle atarlanmışım? Neden öyle bi anda kalkmışım? Neden malmışım? Sonuncusu hariç hepsine sınıne ıplası dedim. Sonuncusunada tabiki Evet. Mal olduğumu bende dahil herkes bilir. Allam gene haklıyım kraliçe yapın beni özgüven patlaması yaşarkene fjzgkvyl. Tamam sustum.
Neyseki Marpessanın ağzına vurup dudak spazmından ( o neyse artık .ss) susturabilmiştim.Ardından hemen uykunun yatak yorgan yastık üçlüsü (YYYÜ) kollarına bırakmışım. Sabah olunca içerden annemin sesi duyuluyordu hatta sadece benim değil tüm mahallenin duyduğuna kalıbımı basabilirim. İyi bi tarafı varki diğer anneler çocuklarını kaldırma zahmetine girmiceklerdi (espiritüelim diye kıskanmanıza gerek yok fln :dd). Zar zorda olsa yataktan kalkmayı başarabildim. Ayaklarımı yere sürterek lavaboya gittim. Kısa bi duştan sonra saçımı kurutup dişlerimi fırçaladım ve saçımı düzleştirerek sağ omzumun üstüne attım. Ardından dolabımın karşısına geçtim ve siyah bere, siyah şort, Duman baskılı siyah tişört ve siyah vanslarımı giydikten sonra eyeliner çektim. Aşağı indiğimde annem beni baştan sona süzdü ve kahvaltının hazır olduğunu söyledi. Kahvaltı boyunca hiçbişey konuşmadık. Masayı beraber topladık ve odama çıktım. Marpessayla görüntülü konuşma başlattık.(+lar ben -ler Marpessa)
+Selommm
-Seloommmmmm.. Bugün bişeyler yapalımmı ne dersin?
+Süper olur.Ama lütfen sahil kenarına gitmeyelim.
-Tamam ama nedeğnn?
+Çünkü kesin o bozuntularda ordadır ve benim hiç keyfimi bozmaya niyetim yok.
-Eheheheheh.Tamam hadi hazırlan 20 dakkaya ordayım hadi bys.
+Yaw hehe.Ben hazırım gel.
-İn aşağı yukarı çıkamam.
+Vay ibne iniyom.
İnat olsun diye 10 dakika sonra indim aşağı. Tabii ki Marpessa hemen bana sövmeye başladı. Uzun bi yürüyüşten sonra kafenin tekinde takılmaya başladık. Her zamanki gibi vanilyalı milkshake söyledim Marpessada çilekli milkshake. İçeceklerimizi bitirdikten sonra elmalı nargile söyledik. Ben sırtım kapıya dönük oturuyodum bu yüzden kapıdan içeri giren ve Marpessa şahısının ağzını açık bıraktığı kişilikleri görmemiştim.
Bitirdiğimi mi sandınız. Bitirmiyom asdjesdak.Yok lan bitiriyom. Bu bölüm biraz kısa oldu biliyorum yüzüme vurmanıza gereğk yohk fln:D Cerencim yarın bittin sen başımı şişirdin lan. Nys hadi by Sevilionuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Gülüş
Teen FictionBir gülüşünü görmek için her şeyi yapabilirdim. O kadar güzel gülüyordu ki... Yanaklarındaki gamzelere ne demeli? Şuan tek istediğim o gülüşlerin sahibi olmak...