Selam BG ailesi! Yb'leri geç yayımlayabiliyorum.Kusura bakmayın sizi seviyorum.♥♥♥
Demir'in amacı neydi ki?
Neden bana bunu demişti?
Hiçbir fikrim yok...
Marpessa'nın yüz ifadesinden anlayabiliyordum Kuzey'le olmayı istemediğini.Ayrıca onun sevgilisi vardı.
Düşüncelerle geçen yolu sonunda bitirebilmiştik.
Bi dakka bi dakka.O Baran'ın yanındaki sarışın kızda kimdi?Yuh ama yani.Ağzına düşseydin.Baran beyefendide hiç rahatsız değil maşallah! En iyisi ben şunun bi burnunu sürtiyim...Marpessa Buğra'yı görünce hemen boynuna atladı.Görüş alanıma Kuzey girince baya bi bozulmuştu.Pardon da Demir'le Baran neden birbirine gebertcek gibi bakıyo? Yalnız baya cool cool bakıyolar hee.Ben öyle baksam muz görmüş maymuna benzerim.
Biraz sonra Buğranın sesli yutkunmasıyla ona döndük.Sonrada bunu bilinçsizce yaptığını söyledi.Mal yaw...
Slow bi müzik çalmaya başlayınca Demir beni dansa kaldırdı.Dans ederken o sarışınla Baran'ında dans ettiğini gördüm.Heheytt ben bu kızı ezer geçerim be.Maşallah kızın heryerinde fırça darbesi var.Rujunu gözüne kadar sürmüş.Ben öyle mal mal bakınırken Demir beni daha sıkı sardı ve bıraktı.Ben salak gibi donup kalmışken Demir adımlarını bi gruba doğru yönlendirdi.Sarhoş bi gruba...
Ardından bi tanesine yumruğunu salladı ve tam burnunun ortasına denk getirdi.Adamın sanırım burnu kırılmıştı.Çünkü vahim gözüküyodu.Diğer adamlar korkup kaçarken Demir ise adamı altına almış yumruklarını sıralıyodu.
1,2,3,4,5,6,7,8,9...demişken hızla kalkıp adamın karnına tekmesini geçirdi ve benide kolundan sürükleyip dışarı çıkardı.Afallamıştım.Bu da neydi şimdi? Beni koruma çabaları mı? Sanmıyorum...
Demir beni önüne aldı ve konuşmaya başladı;
"Masal, evet biliyorum sen benimle tanışalı daha 1 saat bile olmadı ama ben seni Danimarka'dan beri tanıyorum.Aynı okuldaydık.Sen beni hiç görmedin.Ama ben seni bir süre takip ettim.Gözüm senden başkasını görmüyordu.Bodrum'a taşınacağınızı duyduğumda çok üzülmüştüm.Geceleri sen gidiyosun diye gözyaşı akıttığımı biliyorum.İlk defa hislerim değişmişti.Demir Bolat birini sevmişti! En yakın arkadaşımla, Kuzey'le buraya geldik daha sonra.Adamlarımla sizin evinizi arattırdım.Bulduğumda o kadar çok sevindim ki.Ama hemen tanıştığın birini sevmen imkansız biraz.Biliyorum.Ama benim için, bizim için dener misin? Benimle çıkar mısın Masal?"
Ha?!??
Pardon?
Yuhh...!
Evet aslında denenmicek bi ilişki değil.Olabilir aslında.O kadar cümleyi gözlerime bakarak söylemişti ki...Hayır demek imkansızdı.Yanaklarıma kan pompalanırken diyecek hiçbir şey bulamadım ve Demir'e sarıldım.Bu evet demekti.O da anladı ve saçlarımı öpüp;
"Teşekkür ederim Masal...Seni seviyorum."
Çok geçmeden dudaklarımdaki ağırlıkla gözlerimi araladım.Demir beni öpüyodu.İlk öpücüğümü almıştı.Demir...Bora olmadığına şükretmeliyim.Ama Baran olsaydı eyydi.Ne diyosun Masal! Kendine gel.Senin Demir'i sevmen lazım!!
Tüm bu düşüncelerimi ve öpüşmemizi ayıran tanıdık bi ses oldu.Nefret ettiğim bi ses.Beni yalnız bırakan ses...
Bora...
Ekşııınnnn......
Bakalım kavga çıkcak mı?
Baran'ın bu iki olaya tepkisi ne olacak.
Dıdıdıdıııımmmmmm:.........Görüşürüz canımBGailem!♥♥♥
#BGforever
Seviliosunuzzz....♫♫♣♣♪♪
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Gülüş
Teen FictionBir gülüşünü görmek için her şeyi yapabilirdim. O kadar güzel gülüyordu ki... Yanaklarındaki gamzelere ne demeli? Şuan tek istediğim o gülüşlerin sahibi olmak...