Multide Masalın kombini var.Umarım beğenirsiniz.Keep by :*
Sabah kalktığımda saat 8di.Dün gece uyuya kalmışım.Ağrıdan çatlayan bi kafam ve Baran bozuntusundan gelen iki mesaj beni çıldırtmaya yetiyodu. Kısa bi duştan sonra biraz olsun rahatlamıştım.Üstüme her zamanki gibi şort-tişört-converse kombinimi giyip bi kaç aksesuar ve telefonla bi miktar para alıp kaykayıma yöneldim ve kapıyı actım (bu nasıl bi cümleyse artık .ss).Sahile varana kadar kaykay sürdüm.Ardından ilerleme işlevini ayaklarım aldı.
Bi süre daha boş boş yürüdükten sonra gözüm denize takıldı.Wuhuuu baya daş çocuk.Ay ben senin saçını savuruşunu yerim.Ohaaa o bana mı baktı.Evet bana baktı ve yürümeye başladı bana doğruağğğğ.Ben olayın şokunu atlatana kadar o benim yanıma gelmişti.Şaka be arkamda onun şezlongu varmış.Yoluma devam edecekken arkamdan o şahıs bana seslendi;
-Meraba.Ben Poyraz.Tanışıyomuyuz önceden?Bana bi yerden tanıdık geliyosunda.
-"Meraba.Bende Masal.Tanışmıyoruz.Aaa...Bi dakka ya sen ortaokuldan.Imm şey..Poyraz Karayel (izler ıplanıs :3)?"ohaa lan bu ortaokuldaki gerizekalı poyraz mı lan?
-"Masal...Masal Özer?" ay vallaha o.
-Poyraz?
-Masal?
-"E oha sen baya bildiğin evrim gecirmişin lan.Baklava desen var,adonis desen var.Harbi değişmişin." bunu söyledikten sonra ikimizde bi kahkaha patlattık.Özlemişim çocuğu be.
-"Bakıyorum sende boy atmışın ama pembe sevdan hala var.Pembetic!"ben bu lafın altında kalmam Bay Ukala.Eskiden herkes bana pembetic derdide o aklıma geldi.Hadi nys.
-"Bende şimdi bi baktımda bakıyorum hala küçük düşürmeye çalışıyosun ama başaramıyosun.Laf sokmaya calıştığın gibi."kızardığı bes belli.Ohh ohh canıma deysin.Pembeye laf eden ölsün uleğnnn.Maşallah banada heee önüne gelene laf sok.Boradan sonra dahada uzmanlaştın sen bu işte.Ahh kahretsin yine aklıma geldi...Bora...
Bora ile Lise 1. sınıfta çıkmaya başladık.Zengin çocuguydu.Okul amcasınınmış.Bi havalar bi havalar.Görende Bill Gatesin çocugu sanar.Tabi tüm kızlar buna aşık.Tabi bende.Öyleydi bi zamanlar.Neyse bu bigün bana çıkma teklifi etti.Bende hemen kabul ettim.Ondan sonra onu kafeteryada bi kızla öpüşürken gördüm.Sonra bastım tokadı bitti dedim.Bu salak geldi kapımda yattı ama ben affetmedim.O da güzel gülüyodu.Aynı Baran gibi...
-BARAN'IN AĞZINDAN-
Gece 5te kıza mesaj atııyorum sonra cevap gelmedi diye triplere giriyorum.Saat gecenin 5i kız uyuyo nasıl cevap versin.Saat 8 oldu.Demekki hala uyuyo.
Bu sıralar daha önce hiç hissetmediğim duygular var.Masal'ı gördüğümden beri...Evet inkar falan etmiyorum.Masaldan hoşlanıyorum.Ama o benden hoşlanmıyo.Zaten hangi kız benden hoşlanır beni sever bana saygı duyarlarki.Peşimde onca kız var.Tamam ama hepsi sürtük.
Onları toplasan bi Masal etmez.Çünkü onlara deger verip Masalla karşılaştırırsam o masal yarım kalır ve hiç bi zaman biz olamayız.
Bazen düşünüyorumda Masalla biz grinin 50 tonu gibiyiz.O en açık tonu ben en koyu.O masum günahsız ben bi o kadar masum degilim.Biz hiç bizaman tam anlamıyla BİZ olamayacağız.Sadece şahıs.Ben öyle bi biz istiyorum ki sadece bi şahıs kipinden değil sen ve benden oluşan biz olsun istiyorum.Öyle bi biz olamayız.Çünkü aramızda 48 ton var ve senin kötü melek olamayacağın benimde iyi melek olamayacağım için hiç bizaman ortak noktayı,ortak tonu bulamayacağız.
Kısacası bizde herkes kadar iyi herkes kadar kötüyüz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Gülüş
Teen FictionBir gülüşünü görmek için her şeyi yapabilirdim. O kadar güzel gülüyordu ki... Yanaklarındaki gamzelere ne demeli? Şuan tek istediğim o gülüşlerin sahibi olmak...